Προσδοκά να αυξήσει τα μερίδιά της στην αγορά αυτοκινήτου η Interamerican μάς αποκαλύπτει ο διευθυντής Direct Business της Anytime, Πάνος Κούβαλης.
Η εταιρεία βρίσκεται μέσα στις εξελίξεις, χρησιμοποιώντας όλα τα κανάλια για την πώληση των ασφαλιστηρίων, ωστόσο εκτιμά ότι η χρήση του Διαδικτύου θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια.
Μιλώντας για τον ανταγωνισμό, αναμένει νέες εξελίξεις από την αγορά, ενώ όσον αφορά τις ΕΠΥ κρίνει θετική την απόφασή τους να μπουν στο σύστημα του Φιλικού Διακανονισμού.
στην Ελενα Ερμείδου
- H Interamerican και η Anytime έχουν μπει πολύ δυναμικά στον κλάδο αυτοκινήτου. Έχουν καλυφθεί οι προσδοκίες σας;
Το συνολικό μερίδιο αγοράς συνδυαστικά για την Interamerican και την Anytime στον κλάδο αυτοκινήτων ξεπερνά σημαντικά το 10% στη διάρκεια των τελευταίων ετών και έχει αυξητική τάση, ως αποτέλεσμα της στρατηγικής που ακολουθείται. Πρόθεση είναι η περαιτέρω αύξηση της παρουσίας μας, αλλά πάντα με γνώμονα τις αρχές με τις οποίες έχουμε κινηθεί έως τώρα, δηλαδή:
- την ευκολία και ταχύτητα σε όλες τις διαφορετικές πτυχές (π.χ. ανάληψη, διαχείριση ατυχημάτων) που επηρεάζουν την εμπειρία του πελάτη, ως αποτέλεσμα της εκτεταμένης ψηφιοποίησης των εργασιών μας,
- την ισορροπία μεταξύ οικονομικής τιμής και ποιότητας υπηρεσιών, όπως αυτή υποστηρίζεται από τις ιδιόκτητες υποδομές του ομίλου (Οδική Βοήθεια, Carpoints),
- την καινοτομία σε προϊόντα και υπηρεσίες που οδηγούν όλο και περισσότερο σε προσωποποιημένες λύσεις για κάθε πελάτη.
- Από τα στοιχεία που έχετε συγκεντρώσει, ποιο είναι το προφίλ των ατόμων που αγοράζουν ασφάλειες από το Διαδίκτυο και ποιο το προφίλ των ατόμων που αγοράζουν από τα δίκτυα; Επίσης, ποια είναι τα μερίδιά τους στις συνολικές σας πωλήσεις;
Νομίζω θα ήταν λάθος να ταυτοποιήσουμε τα κοινά που επιλέγουν είτε να αγοράσουν μέσω δικτύων είτε από το Διαδίκτυο με βάση τον ηλικιακό παράγοντα. Όλο και περισσότερο βλέπουμε το κοινό να επιλέγει το μέσο αγοράς ανάλογα με την κατανόηση των αναγκών του σε θέματα ασφάλισης. Είναι πιθανό δηλαδή ο ίδιος άνθρωπος να επιλέξει να αγοράσει μια ασφάλεια για το σπίτι του στο Διαδίκτυο, αλλά την ίδια ώρα να επιλέξει έναν επαγγελματία συνεργάτη για την κάλυψη υγείας της οικογένειάς του. Μια σειρά από έρευνες, εξάλλου, έχουν αναδείξει τη σημασία που δίνουν οι νεότερες γενιές στην εξειδικευμένη συμβουλή.
Φυσικά, σε πιο απλές ασφαλίσεις, όπως αυτήν του αυτοκινήτου ή του σπιτιού, όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για την αγορά ασφάλισης και ακόμα περισσότεροι για να αποκτήσουν εικόνα των επιλογών σε προϊόντα και τιμές. Και τα δύο αυτά κοινά αναμένουμε να αυξηθούν εκθετικά τα επόμενα χρόνια.
- Τι γίνεται αν υπάρξει απροσδόκητο συμβάν στην ομαλή λειτουργία της ιστοσελίδας ή γενικώς στο Διαδίκτυο και ο πελάτης τη στιγμή που χρειάζεται να επικοινωνήσει μαζί σας δεν μπορεί; Υπάρχει πρόβλεψη, κάποια λύση εναλλακτική;
Η ομάδα της Anytime υποστηρίζεται από ένα εξαιρετικό τηλεφωνικό κέντρο, που είναι συνεχώς διαθέσιμο αν υπάρχουν κάποια θέματα που αφορούν στους πελάτες μας και, φυσικά, η γραμμή Οδικής Βοήθειας 1158 είναι πάντα διαθέσιμη σε κάθε περίπτωση που αφορά περιστατικό Οδικής Βοήθειας ή ατυχήματος.
Οι λύσεις που προτείνουμε στους πελάτες μας μέσω των προϊόντων Interamerican και Anytime είναι διαθέσιμες σε όλους. Σε κάποιες περιπτώσεις που η ανάληψη είναι λίγο πιο πολύπλοκη, επιλέγουμε για λόγους απλότητας να διαχειριζόμαστε τους συγκεκριμένους πελάτες μέσα από τις δομές της Interamerican.
- Συμφωνείτε με τους νέους νόμους περί ανανέωσης αδειών οδήγησης σε άτομα άνω των 74 ετών;
Είναι ένα νέο πλαίσιο, στο οποίο εμείς οι ασφαλιστές πρέπει να προσαρμοστούμε, χωρίς τη δημιουργία πολύπλοκων διαδικασιών, γραφειοκρατίας και επιπρόσθετου κόστους.
- Μήπως έχετε κάνει κάποιες μελέτες ή έχετε στη διάθεσή σας συγκρίσιμα στοιχεία σε ό,τι αφορά τα ατυχήματα που είχατε εσείς από άτομα ηλικίας 74 ετών και άνω και άτομα μικρότερης ηλικίας; Ποια ηλικιακή ομάδα προκαλεί λιγότερα ατυχήματα και ποια περισσότερα; Υπάρχουν κι άλλες παράμετροι υπολογισμού;
Ναι, όπως είναι ευρέως γνωστό, νεότεροι οδηγοί, με ηλικία μικρότερη των 25 ετών, καθώς και μεγαλύτεροι σε ηλικία οδηγοί, άνω των 70 ετών, έχουν επιβαρυμένο ιστορικό σε ατυχήματα. Πέρα όμως από την ηλικία του οδηγού, υπάρχει μια σειρά από παραμέτρους που είναι σημαντικές, όπως π.χ. τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος, η ηλικία του οχήματος, η περιοχή κίνησης, αλλά και το ιστορικό ζημιών.
- Τον ανταγωνισμό, περιλαμβανομένων και των ΕΠΥ, πώς τον βλέπετε;
Εκτιμούμε ιδιαίτερα τους ανταγωνιστές μας και πιστεύουμε ότι όλοι μας έχουμε βοηθήσει στη βελτίωση της ποιότητας που παρέχεται προς τον πελάτη στη διάρκεια των τελευταίων ετών.
Τα διάφορα ρυθμιστικά πλαίσια (π.χ. Solvency ΙΙ) μάς έχουν βοηθήσει σε αυτήν την κατεύθυνση και περιμένουμε στο επόμενο διάστημα όλες τις εταιρείες να κάνουν περαιτέρω βήματα, με άξονες την ψηφιοποίηση και την καινοτομία.
Σε σχέση με τις εταιρείες ΕΠΥ, θέλουμε απλά όλους μας να μας διέπουν κοινοί κανόνες σε όλες τις πτυχές της δραστηριότητάς μας. Θεωρώ ότι θα ήταν ένα εξαιρετικό πρώτο βήμα η ένταξή τους στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού.
- Να περιμένουμε εκπλήξεις και νέα προγράμματα μέσα στο 2019;
Φυσικά, περισσότερη τεχνολογία, περισσότερη καινοτομία σε προϊόντα και υπηρεσίες, πάντα με κέντρο τον πελάτη και τις ανάγκες του.