back to top
21.2 C
Athens
Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024

Π. Κούβαλης, Anytime: Προσεχώς εκπλήξεις στο Αυτοκίνητο

Προσδοκά να αυξήσει τα μερίδιά της στην αγορά αυτοκινήτου η Interamerican μάς αποκαλύπτει ο διευθυντής Direct Business της Anytime, Πάνος Κούβαλης.

Η εταιρεία βρίσκεται μέσα στις εξελίξεις, χρησιμοποιώντας όλα τα κανάλια για την πώληση των ασφαλιστηρίων, ωστόσο εκτιμά ότι η χρήση του Διαδικτύου θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια.

- Advertisement -

Μιλώντας για τον ανταγωνισμό, αναμένει νέες εξελίξεις από την αγορά, ενώ όσον αφορά τις ΕΠΥ κρίνει θετική την απόφασή τους να μπουν στο σύστημα του Φιλικού Διακανονισμού.

 

- Advertisement -

στην Ελενα Ερμείδου

 

  • H Interamerican και η Anytime έχουν μπει πολύ δυναμικά στον κλάδο αυτοκινήτου. Έχουν καλυφθεί οι προσδοκίες σας;

 

Το συνολικό μερίδιο αγοράς συνδυαστικά για την Interamerican και την Anytime στον κλάδο αυτοκινήτων ξεπερνά σημαντικά το 10% στη διάρκεια των τελευταίων ετών και έχει αυξητική τάση, ως αποτέλεσμα της στρατηγικής που ακολουθείται. Πρόθεση είναι η περαιτέρω αύξηση της παρουσίας μας, αλλά πάντα με γνώμονα τις αρχές με τις οποίες έχουμε κινηθεί έως τώρα, δηλαδή:

  • την ευκολία και ταχύτητα σε όλες τις διαφορετικές πτυχές (π.χ. ανάληψη, διαχείριση ατυχημάτων) που επηρεάζουν την εμπειρία του πελάτη, ως αποτέλεσμα της εκτεταμένης ψηφιοποίησης των εργασιών μας,
  • την ισορροπία μεταξύ οικονομικής τιμής και ποιότητας υπηρεσιών, όπως αυτή υποστηρίζεται από τις ιδιόκτητες υποδομές του ομίλου (Οδική Βοήθεια, Carpoints),
  • την καινοτομία σε προϊόντα και υπηρεσίες που οδηγούν όλο και περισσότερο σε προσωποποιημένες λύσεις για κάθε πελάτη.

 

  • Από τα στοιχεία που έχετε συγκεντρώσει, ποιο είναι το προφίλ των ατόμων που αγοράζουν ασφάλειες από το Διαδίκτυο και ποιο το προφίλ των ατόμων που αγοράζουν από τα δίκτυα; Επίσης, ποια είναι τα μερίδιά τους στις συνολικές σας πωλήσεις;

 

Νομίζω θα ήταν λάθος να ταυτοποιήσουμε τα κοινά που επιλέγουν είτε να αγοράσουν μέσω δικτύων είτε από το Διαδίκτυο με βάση τον ηλικιακό παράγοντα. Όλο και περισσότερο βλέπουμε το κοινό να επιλέγει το μέσο αγοράς ανάλογα με την κατανόηση των αναγκών του σε θέματα ασφάλισης. Είναι πιθανό δηλαδή ο ίδιος άνθρωπος να επιλέξει να αγοράσει μια ασφάλεια για το σπίτι του στο Διαδίκτυο, αλλά την ίδια ώρα να επιλέξει έναν επαγγελματία συνεργάτη για την κάλυψη υγείας της οικογένειάς του. Μια σειρά από έρευνες, εξάλλου, έχουν αναδείξει τη σημασία που δίνουν οι νεότερες γενιές στην εξειδικευμένη συμβουλή.

Φυσικά, σε πιο απλές ασφαλίσεις, όπως αυτήν του αυτοκινήτου ή του σπιτιού, όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για την αγορά ασφάλισης και ακόμα περισσότεροι για να αποκτήσουν εικόνα των επιλογών σε προϊόντα και τιμές. Και τα δύο αυτά κοινά αναμένουμε να αυξηθούν εκθετικά τα επόμενα χρόνια.

 

  • Τι γίνεται αν υπάρξει απροσδόκητο συμβάν στην ομαλή λειτουργία της ιστοσελίδας ή γενικώς στο Διαδίκτυο και ο πελάτης τη στιγμή που χρειάζεται να επικοινωνήσει μαζί σας δεν μπορεί; Υπάρχει πρόβλεψη, κάποια λύση εναλλακτική;

 

Η ομάδα της Anytime υποστηρίζεται από ένα εξαιρετικό τηλεφωνικό κέντρο, που είναι συνεχώς διαθέσιμο αν υπάρχουν κάποια θέματα που αφορούν στους πελάτες μας και, φυσικά, η γραμμή Οδικής Βοήθειας 1158 είναι πάντα διαθέσιμη σε κάθε περίπτωση που αφορά περιστατικό Οδικής Βοήθειας ή ατυχήματος.

Οι λύσεις που προτείνουμε στους πελάτες μας μέσω των προϊόντων Interamerican και Anytime είναι διαθέσιμες σε όλους. Σε κάποιες περιπτώσεις που η ανάληψη είναι λίγο πιο πολύπλοκη, επιλέγουμε για λόγους απλότητας να διαχειριζόμαστε τους συγκεκριμένους πελάτες μέσα από τις δομές της Interamerican.

 

  • Συμφωνείτε με τους νέους νόμους περί ανανέωσης αδειών οδήγησης σε άτομα άνω των 74 ετών;

 

Είναι ένα νέο πλαίσιο, στο οποίο εμείς οι ασφαλιστές πρέπει να προσαρμοστούμε, χωρίς τη δημιουργία πολύπλοκων διαδικασιών, γραφειοκρατίας και επιπρόσθετου κόστους.

 

  • Μήπως έχετε κάνει κάποιες μελέτες ή έχετε στη διάθεσή σας συγκρίσιμα στοιχεία σε ό,τι αφορά τα ατυχήματα που είχατε εσείς από άτομα ηλικίας 74 ετών και άνω και άτομα μικρότερης ηλικίας; Ποια ηλικιακή ομάδα προκαλεί λιγότερα ατυχήματα και ποια περισσότερα; Υπάρχουν κι άλλες παράμετροι υπολογισμού;

 

Ναι, όπως είναι ευρέως γνωστό, νεότεροι οδηγοί, με ηλικία μικρότερη των 25 ετών, καθώς και μεγαλύτεροι σε ηλικία οδηγοί, άνω των 70 ετών, έχουν επιβαρυμένο ιστορικό σε ατυχήματα. Πέρα όμως από την ηλικία του οδηγού, υπάρχει μια σειρά από παραμέτρους που είναι σημαντικές, όπως π.χ. τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος, η ηλικία του οχήματος, η περιοχή κίνησης, αλλά και το ιστορικό ζημιών.

 

  • Τον ανταγωνισμό, περιλαμβανομένων και των ΕΠΥ, πώς τον βλέπετε;

 

Εκτιμούμε ιδιαίτερα τους ανταγωνιστές μας και πιστεύουμε ότι όλοι μας έχουμε βοηθήσει στη βελτίωση της ποιότητας που παρέχεται προς τον πελάτη στη διάρκεια των τελευταίων ετών.

Τα διάφορα ρυθμιστικά πλαίσια (π.χ. Solvency ΙΙ) μάς έχουν βοηθήσει σε αυτήν την κατεύθυνση και περιμένουμε στο επόμενο διάστημα όλες τις εταιρείες να κάνουν περαιτέρω βήματα, με άξονες την ψηφιοποίηση και την καινοτομία.

Σε σχέση με τις εταιρείες ΕΠΥ, θέλουμε απλά όλους μας να μας διέπουν κοινοί κανόνες σε όλες τις πτυχές της δραστηριότητάς μας. Θεωρώ ότι θα ήταν ένα εξαιρετικό πρώτο βήμα η ένταξή τους στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού.

 

  • Να περιμένουμε εκπλήξεις και νέα προγράμματα μέσα στο 2019;

 

Φυσικά, περισσότερη τεχνολογία, περισσότερη καινοτομία σε προϊόντα και υπηρεσίες, πάντα με κέντρο τον πελάτη και τις ανάγκες του.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αυτοκίνητο: Αρνητικές εξελίξεις, τρομάζουν loss ratio και ατυχήματα

Συνολικά τα οδικά ατυχήματα μειώθηκαν, αλλά αυξήθηκε το κόστος αποζημίωσης και ο Δείκτης Ζημιών

Open Day από τον Όμιλο Interamerican για νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους

Ο Όμιλος Interamerican, με βαθιά δέσμευση στην εξέλιξη και την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεών του, προσκαλεί όλους όσοι ονειρεύονται μια δυναμική καριέρα

Οι μη σωστές αποζημιώσεις στο αυτοκίνητο βλάπτουν το σύνολο της αγοράς

Η ασφαλιστική αγορά είχε ξεφύγει για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα από τις παλιές κατηγορίες των ασφαλισμένων περί 'μη σωστής αποζημίωσης

Η παραμετροποίηση των ασφαλίστρων αυτοκινήτου μειώνει την ανάληψη ρίσκου 

Η ασφαλιστική αγορά αναμένει την εξειδίκευση του μέτρου περί υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων έναντι φυσικών καταστροφών. Οι απόψεις των στελεχών στο IW.gr...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Oι φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα το διάστημα 2000-2020 και η καταστροφή στη Βαλένθια

 O αριθμός των θυμάτων στη πρόσφατη φυσική καταστροφή στη Βαλένθια δείχνει πόσο αδύναμη είναι η ανθρώπινη παρέμβαση απέναντι στην κλιματική αλλαγή και πόσο πολύ...

Τα παράπλευρα οφέλη από την αύξηση της παρουσίας της ιδιωτικής ασφάλισης στην ελληνική οικονομία 

Οι άμεσα και έμμεσα εμπλεκόμενοι με την ιδιωτική ασφαλιση μπορεί να φτάσουν τις 100.000 το 2025 σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου. 

Η αναγκαιότητα ενός ασφαλιστηρίου D&O γίνεται ακόμη πιο επιτακτική

Όσο μεγαλύτερος είναι ο Οργανισμός εκ μέρους του οποίου λαμβάνουμε αποφάσεις τόσο μεγαλύτερος είναι και ο επιχειρηματικός και κοινωνικός αντίκτυπος

Γ. Χατζηθεοδοσίου, βλέπει αυτό που δεν βλέπουν άλλοι

Τον νέο δρόμο με το όνομα «ΕΙΚΑ-ΖΩ» φωτίζει σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στο «ΣΕΡΑΦΕΙΟ». Είναι το πρώτο Επιμελητήριο που εναποθέτει βάρος στον πολιτισμό και εισάγει στο επιχειρηματικό του μοντέλο την έννοια της συσχέτισης του πολιτισμού με το επιχειρείν.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Oι φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα το διάστημα 2000-2020 και η καταστροφή στη Βαλένθια

 O αριθμός των θυμάτων στη πρόσφατη φυσική καταστροφή στη...

Κ. Χατζηδάκης: Τέσσερις παρεμβάσεις για την ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Τέσσερις παρεμβάσεις που υλοποιεί το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σε στενή συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών

Ε. Ράπτη στα Greek Hospitality Awards: Μαζί θα κρατήσουμε την Ελλάδα ψηλά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.

Ν. Παπαθανάσης, grha24: H Ελλάδα παρουσιάζει ένα δυνατό πρόσωπο στην παγκόσμια αγορά

Από το βήμα του 10ου Greek Hospitality Awards, ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών συνεχάρη τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου

Χ. Σταϊκούρας στα Greek Hospitality Awards: Τα μεγάλα έργα υποδομών αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.