[starbox]
Μια συνεργασία δύο σημαντικών και διαφορετικών ασφαλιστικών εταιρειών έχει πάντα το δικό της ενδιαφέρον. Η συνεργασία της Interamerican με την DAS αποτελεί ένα ενδιαφέρον επιχειρηματικό γεγονός, που δείχνει πόσο μπορούν να επιτευχθούν σημαντικές συνέργειες ανάμεσα σε μια μεγάλη μικτή ασφαλιστική εταιρεία, με διαφοροποιημένο δίκτυο πωλήσεων, και σε μια απολύτως εξειδικευμένη εταιρεία. Η κα Νάντια Σταυρογιάννη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της DAS Hellas και ο κ. Γιάννης Καντώρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της Interamerican, που δημιούργησαν αυτήν τη συνεργασία, μιλούν στο iw για τους στόχους αλλά και τους τρόπους με τους οποίους θα επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
iw? Ποια σημασία αποδίδετε στη συνεργασία της Interamerican με την DAS Hellas;
Νάντια Σταυρογιάννη: Για εμάς στην DAS Hellas, η συνεργασία αυτή έχει στρατηγική σημασία. Από τη μια πλευρά, η Interamerican, με τη μακρόχρονη και επιτυχημένη πορεία της στην ελληνική αγορά, έχει ταυτιστεί με την έννοια της ιδιωτικής ασφάλισης, και από την άλλη η DAS Hellas, με την εξειδίκευση και την τεχνογνωσία της, αποτελεί συνώνυμο της νομικής προστασίας στην Ελλάδα. Μια τέτοια, λοιπόν, συνεργασία είναι ιδιαίτερα σημαντική όχι μόνο για εμάς και την Interamerican, αλλά και για τους συνεργάτες και τους πελάτες μας.
Επιπλέον, η Interamerican, μέσω του εκτεταμένου δικτύου συνεργατών που διαθέτει, αλλά και μέσω της Anytime, θα συμβάλει σημαντικά στην ευρύτερη προώθηση του θεσμού της νομικής προστασίας. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η συνεργασία μας θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην εξοικείωση των Ελλήνων καταναλωτών με τη νομική προστασία, αλλά και στην κατανόηση των ωφελειών που απορρέουν από αυτή.
Γιάννης Καντώρος: Πράγματι, η Interamerican, με τη διείσδυση που διαθέτει σε ένα μεγάλο πελατολόγιο, αλλά και με το ευρύ προϊοντικό φάσμα, μπορεί να εξασφαλίσει αυτήν την επιθυμητή προσέγγιση. Εξάλλου, η εταιρεία διαθέτει πλουραλισμό στη διανομή και ένα δίκτυο συνεργατών από τα πιο δυναμικά της αγοράς, το οποίο σκοπεύουμε να αναπτύξουμε περαιτέρω κατά τα επόμενα τρία χρόνια. Η Interamerican μπορεί να «εκπαιδεύσει» τους πελάτες της στη νομική προστασία μέσω του δικτύου της.
iw?: Σε ποια προϊόντα θα προστεθεί η νομική προστασία της DAS Hellas και ποια θα προωθηθούν από τη συνεργασία των δύο εταιρειών;
Νάντια Σταυρογιάννη: Στόχος και επιδίωξή μας είναι η διατήρηση και προώθηση των ήδη υφιστάμενων προϊόντων, αλλά κυρίως η από κοινού ανάπτυξη νέων, καινοτόμων προγραμμάτων, ανταποκρινόμενων πλήρως στις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Άλλωστε, η δυνατότητα απρόσκοπτης πρόσβασης στη Δικαιοσύνη βρίσκει εφαρμογή σε όλες τις κατηγορίες των ασφαλιστηρίων συμβολαίων.
Προτεραιότητα, βέβαια, έχει δοθεί στον κλάδο αστικής ευθύνης, με τον οποίο η νομική προστασία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη. Να τονίσουμε όμως ότι αναφερόμενοι στην αστική ευθύνη, δεν περιοριζόμαστε στην ασφάλιση οχημάτων, η οποία είναι ήδη αρκετά διαδεδομένη, αλλά σε όλες τις εκφάνσεις του κλάδου αυτού. Προσθέτοντας σε αυτά τα συμβόλαια τη νομική προστασία, προκύπτει ένα τελικό προϊόν, ικανό να παρέχει στον ασφαλισμένο ολοκληρωμένη κάλυψη.
Γιάννης Καντώρος: Μας ενδιαφέρει και η ανάπτυξη νέων προϊόντων. Η αστική ευθύνη είναι ένας τομέας στον οποίο αναπτυσσόμαστε πολύ γρήγορα, και σε αυτόν έχει δώσει έμφαση η Interamerican. Η αγορά της αστικής ευθύνης είναι πολύ μεγάλη και, με εξαίρεση τον κλάδο του αυτοκινήτου, στην Ελλάδα δεν έχει αναπτυχθεί ακόμη, τώρα αναπτύσσεται. Σε λίγα χρόνια, δεν θα υπάρχει επαγγελματίας που δεν θα έχει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης. Προφανώς, και θα μπορεί να συμπληρωθεί κάθε σχετικό ασφαλιστήριο με υπηρεσίες νομικής προστασίας. Προοπτικά, μπορούμε να βάλουμε σταδιακά τη νομική προστασία και σε άλλα προϊόντα. Δένει με την υγεία πολύ καλά, ομοίως δένει και με τις μεταφορές. Όλοι οι κλάδοι δένουν, ακόμη και το D&O, οι περιβαλλοντικοί κίνδυνοι κ.ά.
iw?: Πώς θα συνοψίζατε τον στόχο των δύο εταιρειών;
Γιάννης Καντώρος: Όπως εξήγησε η κυρία Σταυρογιάννη, κοινή πρόθεση είναι η Interamerican και η DAS Hellas να προσφέρουν νομική προστασία μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.
Νάντια Σταυρογιάννη: Η ικανοποίηση των πελατών μας αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο και μέλημα. Εξάλλου, σημείο αναφοράς της φιλοσοφίας της DAS Hellas είναι η άριστη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μας και η παροχή σε αυτούς υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.
Στο πλαίσιο αυτό, κινείται και η συνεργασία μας με την Interamerican. Η εμπειρία και η τεχνογνωσία που διαθέτουμε αποτελούν τα καλύτερα εχέγγυα, ώστε και οι ασφαλισμένοι στην Interamerican να απολαύσουν αποτελεσματική διαχείριση των υποθέσεών τους, πάντα με γνώμονα το δικό τους συμφέρον.
Μέσα όμως από τη συνεργασία αυτή, στοχεύουμε και στη διάδοση του θεσμού της νομικής προστασίας. Οι Έλληνες καταναλωτές δεν είναι ενήμεροι για τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες που μπορούν να αποκομίσουν, και υπάρχουν πραγματικά μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης του κλάδου στην ελληνική αγορά. Λαμβάνοντας υπόψη το εκτεταμένο και άρτια στελεχωμένο δίκτυο συνεργατών της Interamerican, οι προοπτικές του εγχειρήματος αυτού διαφαίνονται ήδη ιδιαίτερα ενθαρρυντικές.
Γιάννης Καντώρος: Η συνεργασία έγκειται σε καλύψεις και παροχές νομικής προστασίας, χρησιμοποιώντας ως σχήμα είτε υφιστάμενα προϊόντα είτε τα νέα προϊόντα που θα προωθήσουμε στην αγορά, δεδομένου του ότι είναι πιο εύκολο να δώσεις στον πελάτη σου σε ένα συμβόλαιο τουλάχιστον τις minimum καλύψεις που θεωρείς εσύ ότι είναι απαραίτητες, ώστε να είναι σφαιρικά καλυμμένος, αντί να προσπαθείς να τον καλύψεις προσφέροντας του τρία-τέσσερα διαφορετικά συμβόλαια. Έτσι, θα αυξάνονταν το κόστος και η πολυπλοκότητα, θα δυσκολευόταν στην κατανόηση ο πελάτης, και η ασφαλιστική εταιρεία στην προώθηση του προϊόντος, γιατί θα έπρεπε να εκπαιδεύσει με πολύ πιο δύσκολο τρόπο το δίκτυο. Συνεπώς, η λογική είναι να πακετάρουμε δύο-τρεις καλύψεις κάτω από ένα συμβόλαιο και να το προωθήσουμε με τέτοιο τρόπο στον τελικό καταναλωτή. Είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος, και είναι σίγουρο ότι η νομική προστασία ανήκει στον πυρήνα αυτών των καλύψεων.
iw?: Θα επικοινωνηθεί η συνεργασία σας στα δίκτυα πωλήσεων; Επίσης, θα γίνουν από κοινού κινήσεις ώστε να εκπαιδευτούν τα δίκτυα;
Νάντια Σταυρογιάννη: Δεδομένου του ότι οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αποτελούν τον συνδετικό κρίκο μεταξύ του καταναλωτή και της ασφαλιστικής εταιρείας, η εκπαίδευση του δικτύου είναι ζωτικής σημασίας, ιδιαίτερα στην περίπτωση ενός τόσο εξειδικευμένου προϊόντος όπως η νομική προστασία. Σχεδιάζουμε να επιμεληθούμε την κατάρτιση των δικτύων πωλήσεων, έτσι ώστε ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να είναι σε θέση να αναγνωρίσει τις ανάγκες τού εν δυνάμει ασφαλισμένου, να του προτείνει τη λύση που πραγματικά του ταιριάζει και να του εξηγήσει τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει. Πρόθεσή μας είναι η συνεργασία αυτή να χτιστεί σε γερές βάσεις, προσβλέποντας σε μια μακρόχρονη πορεία.
Γιάννης Καντώρος: Τα δίκτυα της Interamerican θα είναι οι πρεσβευτές αυτής της νέας υπηρεσίας. Μέσα από τα δίκτυα μπορούν να φτάσουν στον καταναλωτή πληροφορίες για νομική προστασία, να υπάρξει επίγνωση αυτής της ανάγκης και να προκύψει έτσι το ασφαλιστικό ενδιαφέρον. Υπάρχει το δίκτυο Agency, υπάρχει και η Anytime. Μας ενδιαφέρει αυτό το κομμάτι της τεχνογνωσίας, όπως το έχει η DAS Hellas.
Εδώ στην Ελλάδα, υπάρχει η κακή συνήθεια των εταιρειών να νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα ή ότι μπορούν να τα κάνουν όλα μόνες τους, το οποίο στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Κάθε εταιρεία εξειδικεύεται κάπου, και στη συνέχεια θα πρέπει να βρει τους κατάλληλους συνεργάτες, όμως με στρατηγική. Οι συνεργασίες για να ευδοκιμήσουν θα πρέπει να είναι μακροχρόνιες και όχι ευκαιριακές, έτσι ώστε να προσφέρουμε στους συνεργάτες και κυρίως στον τελικό καταναλωτή το καλύτερο δυνατό προϊόν ποιοτικά, σε όσο δυνατόν πιο προσιτό κόστος.
Ζούμε μια μακρά περίοδο κρίσης, και το κάθε ευρώ που βγαίνει από το πορτοφόλι του καταναλωτή θα πρέπει να αγοράζει ουσιαστικά αξία. Η νομική προστασία είναι ένα προϊόν το οποίο ο καταναλωτής θα χρησιμοποιήσει. Θα υπάρχει μια απόλυτα επαγγελματική διαχείριση, που έρχεται από μια ολοκληρωμένη παροχή, με προχωρημένη τεχνογνωσία του αντικειμένου, που έτσι και αλλιώς δεν θα μπορούσε να την έχει η Interamerican στον βαθμό που την έχει η DAS Hellas. Έρχεται ως προστιθέμενη αξία.
iw?: Ποια θα είναι η υπεραξία της συνεργασίας σας για τον τελικό καταναλωτή;
Νάντια Σταυρογιάννη: Το σημαντικότερο πλεονέκτημα, ιδίως σε μία περίοδο που όλοι βιώνουμε έντονη ανασφάλεια, είναι τα ολοκληρωμένα προϊόντα που προκύπτουν από τη συνεργασία αυτή, και περιλαμβάνουν αυξημένες ασφαλιστικές καλύψεις.
Ο καταναλωτής επωφελείται από τον συνδυασμό της εξειδίκευσης της DAS Hellas με το κύρος και την πολυετή εμπειρία της Interamerican. Τα τελευταία 45 χρόνια που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά, η Interamerican έχει κατακτήσει την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση των πελατών της, επενδύοντας σε μια διαρκώς αναπτυσσόμενη γκάμα ασφαλιστικών λύσεων και σε συνεχώς εξελισσόμενους τρόπους εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της. Περίτρανη απόδειξη, άλλωστε, της ηγετικής θέσης που κατέχει, αλλά και της ανοδικής της πορείας, αποτελεί η διάκρισή της, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ως η καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία γενικών ασφαλειών στην Ελλάδα στον θεσμό “Global Insurance Awards 2015”, σε επίπεδο 60 χωρών παγκοσμίως.
Με τη συνεργασία αυτή, λοιπόν, ο καταναλωτής δεν αγοράζει μόνο ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο με ολοκληρωμένες καλύψεις, αλλά, επιπροσθέτως, αξιοπιστία, τεχνογνωσία και εγγυημένης ποιότητας παρεχόμενες υπηρεσίες.
Γιάννης Καντώρος: Βέβαια θα προκύψουν ολοκληρωμένα προϊόντα. Ο πελάτης σήμερα είναι πολύ πιο απαιτητικός, η κρίση τον έχει κάνει να επιλέγει τα προϊόντα που αγοράζει με τρόπο πολύ πιο δύσκολο. Ενημερώνεται περισσότερο και –δικτυακά– ψάχνει περισσότερο. Εμείς, του παρέχουμε την εγγύηση δύο ονομάτων με κύρος: της Interamerican, που είναι κατά γενική ομολογία μια εμπορική εταιρεία κυρίαρχη στο retail, και της DAS Hellas, που είναι ο leader στο κομμάτι της νομικής προστασίας. Ο πελάτης θα εμπιστευθεί δύο μπράντες που αναγνωρίζει, που είναι leaders σε αυτό που πρεσβεύουν.
iw?: Η συνεργασία των δύο εταιρειών έχει επιβαρυντική επίδραση στο κόστος των παρεχόμενων προϊόντων;
Νάντια Σταυρογιάννη: Δεν υφίσταται καμία επιβάρυνση. Η συνεργασία μας δεν στοχεύει σε αύξηση της τιμής των ασφαλιστικών προϊόντων, αλλά στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Εξάλλου, με τη σύμπραξή μας αυτή, δημιουργούνται οικονομίες κλίμακας, και το όφελος αυτό φροντίζουμε να το μεταφέρουμε στον τελικό καταναλωτή.
Γιάννης Καντώρος: Όχι. Το κόστος το διατηρούμε σε ιδιαίτερα προσιτά επίπεδα, εμείς μέσα και από την Anytime. Στην Anytime είχαμε βάλει το προϊόν της κάλυψης της νομικής προστασίας ως επιλογή. Ο πελάτης επέλεγε ένα πακέτο καλύψεων, και στη συνέχεια μπορούσε να προσθέσει ή όχι τη νομική προστασία. Το ποσοστό των πελατών που επέλεγαν να προσθέσουν μόνοι τους στο πακέτο την κάλυψη νομικής προστασίας ήταν πάνω από το 50%, χωρίς να γίνει στην ουσία κάποιο επιθετικό μάρκετινγκ.