Η Group Μέριμνα είναι βέβαιη για τις υπηρεσίες που προσφέρει

Εταιρεία με παράδοση ετών στις ασφάλειες, η «Group Μέριμνα», που σήμερα δραστηριοποιείται στην αγορά ως πρακτορειακή ασφαλιστική θυγατρική της Groupama Φοίνιξ, έχει το δικό της «χρώμα», τις ιδιαιτερότητές της και κυρίως τη δυναμική που έχουν διαμορφώσει τα στελέχη της, αλλά και τα γεγονότα που καθόρισαν τη σημερινή της μορφή. 

Με ευρεία γκάμα προϊόντων, συμμετοχή σε όλους τους κλάδους ασφάλισης, υποστήριξη από τη μητρική της, αλλά και σε συνεργασία με άλλες εταιρείες, σήμερα διεκδικεί το δικό της μερίδιο από την ασφαλιστική αγορά, προβάλλοντας τα πλεονεκτήματά της που, όπως λένε οι άνθρωποί της, είναι τα σωστά συμβόλαια χωρίς περιττές καλύψεις, η ποιοτική και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά και η εξειδίκευση. 

Η ιστορία της ξεκινά το 1999, όταν η «Φοίνιξ Ασφαλιστική» την ίδρυσε με την επωνυμία «Εμπορική Μέριμνα», προσφέροντας ένα σημείο αναφοράς στα στελέχη του ειδικού δικτύου της, το οποίο εξυπηρετούσε τους τραπεζικούς πελάτες. Η είσοδος της πολυεθνικής Groupama στην ελληνική αγορά δεν κλόνισε την εταιρεία, καθώς οι μέτοχοι επικρότησαν την παρουσία της, έδωσαν το «πράσινο φως» για τη λειτουργία και την ανάπτυξή της στην αγορά, με τη μοναδική διαφορά ότι το «Εμπορική» έγινε «Group».
Από το 2008 την GM διευθύνει ο κ. Αλέξανδρος Αλεξανδράκης, ο οποίος ανέλαβε να κάνει πραγματικότητα την εταιρική φιλοσοφία της Groupama, αναπτύσσοντας τις εργασίες και την εταιρική της οντότητα. 

Πράγματι, μαζί με τους συνεργάτες του, τον οικονομικό διευθυντή κ. Μάκη Ντούλια και τον τεχνικό διευθυντή κ. Γιάννη Τσιρογιάννη, που συμπλέουν από το 1990, έχουν μέχρι στιγμής καταφέρει πολλά. 

Σήμερα η εταιρεία βρίσκεται σε 30 πόλεις της χώρας, διαθέτει 75 αποκλειστικούς συνεργάτες και 150 συνεργάτες του δικτύου agency της Groupama, στο χαρτοφυλάκιό της αριθμούνται περισσότεροι από 20 χιλιάδες πελάτες, ενώ τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά της υπερβαίνουν τις 30 χιλιάδες και αντιστοιχούν σε μια παραγωγή της τάξης των περίπου 14 εκατ. ευρώ.
Στις προθέσεις των ανθρώπων της είναι η εταιρεία να συνεχίσει την ανοδική πορεία που είχε όλα τα προηγούμενα χρόνια, που επηρεάστηκε από την πρόσφατη οικονομική συγκυρία. 

Βέβαια το ευτυχές γεγονός, όπως αναφέρει ο κ. Αλεξανδράκης, είναι ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καλύτερο επίπεδο από το μέσο όρο – πτώσης – της αγοράς, αποδεικνύοντας τη σταθερότητα του πελατολογίου, την ορθολογική και όχι ευκαιριακή ανάπτυξή της και σαφώς τις αντοχές και τις προοπτικές που διανοίγονται για το επόμενο διάστημα. 

«Φιλοσοφία» της εταιρείας είναι η σταθερή ανάπτυξη και η τυπική (με την έννοια της εφαρμογής δοκιμασμένων λύσεων) και προσεκτική συμπεριφορά. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία συναλλάσσεται με τους συνεργάτες της μέσω τραπεζικών λογαριασμών και αποφεύγει τις διαδικασίες «δια λόγου», αποφεύγοντας έτσι να έχει «ανοικτά υπόλοιπα». Επίσης δεν αγωνιά για την επόμενη ημέρα και τηρεί όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές που την απαλλάσσουν από την αβεβαιότητα. Η «Group Μέριμνα» είναι βέβαιη γι’ αυτό που κάνει και προσφέρει, αναφέρει ο κ. Αλεξανδράκης.

Ανθρώπινο Δυναμικό

Οικονομική Διεύθυνση
Ντούλιας Σεραφείμ
Νομικός Εκπρόσωπος – Διαχειριστής

Κουμαραδιού Δέσποινα
Βοηθός Λογιστή

Νικολαΐδης Φίλιππος
Λογιστής

Τμήμα Εισπράξεων και Υποστήριξη
Κατσαρός Ηλίας
Σπύρου Αλεξάνδρα
Καβαλιεράκη Κατερίνα

Μηχανογραφική Υποστήριξη
Συρίγος Εμμανουήλ

Τεχνική Διεύθυνση
Τσιρογιάννης Γιάννης
Διευθυντής Τμήματος

Πασβάντη Γεωργία
Κάππα Χαρά

Δίκτυο Ασφαλιστών
Λυμπερόπουλος Λεωνίδας
Μπιτζαράκης Γιάννης
Καραγιάννης Σταύρος
Παλύβος Γιώργος
Μορφονιός Βασίλης
Φλυτζάνης Νίκος
Λυράκος Ιωάννης
Λουσίδης Χρήστος

 
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Αλέξανδρος Αλεξανδράκης, γενικός διευθυντής στην Group

Τον επαγγελματισμό και τη συνέπεια καταγράφει ανάμεσα στα συστατικά της επιτυχίας της «Group Μέριμνα» ο γενικός διευθυντής της κ. Αλέξανδρος Αλεξανδράκης, ο οποίος μιλά στο iw για τους στόχους της εταιρείας, την ανάπτυξη των εργασιών της και την απάντηση που δίνει στον ανταγωνισμό. Θεωρεί ότι η εταιρεία του έχει ένα προφίλ ανταποδοτικό για τους πελάτες και τους συνεργάτες της, το οποίο δεν δημιουργήθηκε τυχαία, αλλά κατόπιν συνειδητοποιημένων επιλογών.
Όπως μας αναφέρει, σήμερα η «Group Μέριμνα» διαθέτει εξειδίκευση στους γενικούς κλάδους, μεγάλη εμπειρία στις επιχειρηματικές ασφαλίσεις, ενώ διαμορφώνει και ειδικές επαγγελματικές λύσεις, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς. Συνεχίζει να ερευνά την αγορά, εμμένει στις ποιοτικές λύσεις και επιλέγει συνεργασίες σταθερές, οι οποίες, μέσα από την ήπια ανάπτυξή της, θα αποδώσουν οφέλη. Πλεονέκτημα σημαντικό μεταξύ των άλλων είναι και η εξυπηρέτηση των πελατών, που, σύμφωνα με τον κ. Αλεξανδράκη, παρέχεται όλο το 24ωρο.

iw? Πόσα χρόνια η εταιρεία σας δραστηριοποιείται στην αγορά;

Aλέξανδρος Aλεξανδράκης: Ιδρύθηκε το 1999, εντάσσοντας στο δυναμικό της τους ασφαλιστές της «Φοίνιξ Ασφάλειες», που εξυπηρετούσαν τα τραπεζικά χαρτοφυλάκια. Αυτό σημαίνει ότι ο βασικός κορμός του δικτύου πωλήσεων υπάρχει από το 1990 και η εταιρεία από το 1999. Ορόσημο για την εταιρεία ήταν το 2008, όταν δηλαδή η μητρική μας, Groupama-Φοίνιξ, αποφάσισε την ανάπτυξή της, τη συνεργασία με άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, το «άνοιγμα» στην αγορά και ουσιαστικά την αναγέννηση της εταιρείας. Εν κατακλείδι, είμαστε μια εταιρεία 12 ετών, με εμπειρίες και ιστορία εικοσαετίας και ευρωπαϊκό «αέρα» πενταετίας.

iw? Σε ποιες «αρχές» στηρίζεται η εταιρεία;

A.A.: Να σας αναλύσω τη φιλοσοφία μας: Το όραμά μας είναι να βρισκόμαστε ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες διαμεσολάβησης της ασφαλιστικής αγοράς. Βασικός πυλώνας ανάπτυξης είναι το δίκτυο πωλήσεών μας, που απαρτίζεται από επαγγελματίες ασφαλιστικούς συμβούλους. Οι αξίες μας δεν θα μπορούσαν να είναι διαφορετικές από αυτές της μητρικής μας εταιρείας, που επικεντρώνονται στον απόλυτο σεβασμό του πελάτη και στη διαφάνεια.
Δηλαδή, τηρούμε τις δεσμεύσεις μας και προσφέρουμε εξασφάλιση στους πελάτες μας με τη συνεχή διερεύνηση των αναγκών τους, στοχεύοντας στην εξεύρεση της καταλληλότερης σε κάθε περίπτωση λύσης, στον επαγγελματισμό των συνεργατών μας, αλλά και του διοικητικού προσωπικού, την καλά μελετημένη τιμολόγηση των προϊόντων-λύσεων που προσφέρουμε, την πλήρη εναρμόνιση με την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία και τη διασφάλιση ενός υψηλού επίπεδου υπηρεσιών.
Οι στρατηγικοί μας στόχοι αναπτύσσονται σε δύο βασικούς τομείς: την οργανική ανάπτυξη της εταιρείας, με ταυτόχρονη ενίσχυση της αποτελεσματικότητας, και την υποστήριξη και ανάπτυξη «ταλέντων – δεξιοτήτων», αφού θεωρούμε το ανθρώπινο δυναμικό τη βάση της επιτυχίας μας. Εδώ συμπεριλαμβάνεται και ο εμπλουτισμός του δικτύου πωλήσεων με νέους συνεργάτες, που θα συμπλεύσουν με τις αρχές και τις αξίες μας.

iw? Προσφέρετε ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες και γιατί;

A.A.: Στόχος μας είναι τα προϊόντα που προσφέρουμε να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας, επιλέγοντας αυτά που εξασφαλίζουν τις καταλληλότερες λύσεις. Αυτό άλλωστε επιβάλλεται από τις αρχές και τις αξίες μας και επιβεβαιώνεται από τη συνεργασία μας με πέντε κορυφαίες εταιρείες της αγοράς.

iw? Η εταιρεία έχει γαλλικές ή ελληνικές αρχές, κ. Αλεξανδράκη;

A.A.: Είμαστε μια ελληνική εταιρεία, με εμπειρία και γνώση της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Ταυτόχρονα, όμως, ως μέλος ενός μεγάλου και ισχυρού γαλλικού ομίλου, πέρα από την άντληση τεχνογνωσίας και σιγουριάς, ακολουθούμε όπως είναι φυσικό και τις αρχές του. Πάντως μπορώ να πω ότι η εταιρεία τα τελευταία χρόνια προσαρμόζει τον τρόπο λειτουργίας της σε σαφώς πιο επαγγελματικό επίπεδο. Δεν μπορώ λοιπόν να πω αν είναι γαλλικές, ελληνικές ή ελληνογαλλικές οι αρχές μας, αλλά μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι είναι επαγγελματικές και σύγχρονες.

iw? Οι υπηρεσίες σας και το service στους πελάτες σας είναι ποιοτικά;

A.A.: Η βασική μας επιδίωξη είναι η ολική εξυπηρέτηση του πελάτη και η πλήρης κάλυψη των πραγματικών του αναγκών. Η εξυπηρέτηση δεν σταματάει στην πώληση ενός προϊόντος. Απαραίτητα συμπεριλαμβάνει το after sales service, που εμπεριέχει την παρακολούθηση των ενδεχόμενων διαφοροποιήσεων στις ανάγκες του, τη συνεχή ενημέρωσή του και βέβαια την απαραίτητη συμβολή και εξυπηρέτηση σε ενδεχόμενη ζημία. Μέσα από αυτές τις διαδικασίες στοχεύουμε στην πλήρη ικανοποίηση των πελατών μας και στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας, διαμορφώνοντας πάντα την καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας/τιμής.

iw? Προσφέρετε 24ωρο service ή 8ωρο;

A.A.: Σε επίπεδο ασφαλιστικών συμβούλων, που είναι η «πρώτη γραμμή», η εξυπηρέτηση των πελατών, τολμώ να πω, ότι είναι 24ωρη. Διοικητικά η υποστήριξη που παρέχουμε ξεπερνά κατά πολύ το κλασικό 8ωρο και φθάνει συνήθως μέχρι τις 7-8 το απόγευμα. 

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε το service και την υποστήριξη που παρέχουμε στους ασφαλιστικούς μας συμβούλους με σύγχρονα μηχανογραφικά συστήματα πληροφόρησης και ενημέρωσης, που έχουν αναπτυχθεί κυρίως in-house, αλλά και την καθοριστική συμβολή του διαχειριστή κου Nτούλια και του υπόλοιπου διοικητικού προσωπικού της εταιρείας στην προσπάθεια αυτή.

iw? Η παραγωγή σας πού βρίσκεται σήμερα;

A.A.: Η παραγωγή μας ανέρχεται στα 14 εκατ., μικτά, ασφάλιστρα σε όλους τους κλάδους. Η ενασχόλησή μας, επί αρκετά χρόνια, με το τραπεζικό χαρτοφυλάκιο και τα τραπεζικά δίκτυα, έχει ως αποτέλεσμα οι γενικές ασφαλίσεις να καταλαμβάνουν τη «μερίδα του λέοντος» στη σύνθεση του χαρτοφυλακίου μας.
Η παράγωγη αυτή, κατά κύριο λόγο, προέρχεται από το δίκτυο πωλήσεων των 75 αποκλειστικών συνεργατών μας, που δραστηριοποιούνται ουσιαστικά σε όλη την Ελλάδα, αλλά και των 170 συνεργατών του δικτύου πωλήσεων agency της «Groupama Φοίνιξ».
Τα τελευταία χρόνια, εκτός από τη δραστηριοποίηση στις ασφαλίσεις πρόσωπων, στους κλάδους ζωής και προσωπικών ατυχημάτων, ασκούμε και εξειδικευμένες εργασίες marine στην αγορά του Λονδίνου και πολύ πρόσφατα ασφαλίσεις σε P&I clubs.

iw? Θεωρείτε ότι είστε εταιρεία εξειδικευμένη σε κάποιον κλάδο; Διαθέτετε μεγαλύτερη τεχνογνωσία σε κάτι συγκεκριμένο;

A.A.: Βέβαια η εμπειρία τόσων χρονών με επιχειρήσεις, η ενεργή συμμετοχή μας στις ασφαλίσεις πελατών του τραπεζικού χαρτοφυλακίου και το ύψος της παραγωγής μας στις γενικές ασφαλίσεις δηλώνουν μια εξειδίκευση στους γενικούς κλάδους, που θα έλεγα ότι είναι ο τομέας μας.
Ας μην ξεχνάμε βέβαια και το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου μας προέρχεται από τον «Φοίνικα», μια εταιρεία γενικών ασφαλίσεων.
Ειδικότερα η τεχνογνωσία και η πείρα μας στις επιχειρηματικές ασφαλίσεις (εμπορικές ξενοδοχειακές βιομηχανικές κ.λπ.), μας κατατάσσει σε μια ιδιαίτερη θέση στην αγορά.
Τα τελευταία χρόνια επίσης αρχίσαμε να διαμορφώνουμε ειδικές επαγγελματικές ασφαλιστικές λύσεις για τις πιο «σύγχρονες ανάγκες» που δημιουργούνται στην αγορά, όπως για παράδειγμα τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τα φωτοβολταϊκά και τις εξειδικευμένες ασφαλίσεις γι’ αυτούς τους τομείς.

iw? Βλέπετε κάποια προοπτική σε αυτούς τους τομείς;

A.A.: Η Ελλάδα, ως κράτος – μέλος της Ε.Ε., επιβάλλεται να προσαρμοστεί στα σύγχρονα δεδομένα. Είναι βέβαιο επίσης ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε για πολύ ακόμη να παράγουμε ηλεκτρισμό από το λιγνίτη ή το πετρέλαιο και θα πρέπει να στραφεί η οικονομία μα  και προς αυτές τις πηγές. Οι ανανεώσιμες πηγές δημιουργούν νέες συνθήκες στην αγορά και διαμορφώνουν νέα δεδομένα και νέες ευκαιρίες.

iw? Ακολουθείτε κάποιες αρχές στις πωλήσεις και την ανάπτυξή σας; Ακολουθείτε κάποια συγκεκριμένη στρατηγική στην ανάπτυξη και κάποιες αρχές για την πώληση ή βασίζεστε στους συνεργάτες σας που ο καθένας τους πράττει αναλόγως;

A.A: Η συνεργασία με τους ασφαλιστικούς μας συμβούλους στηρίζεται στην αρχή της αμοιβαίας εμπιστοσύνης, της τήρησης των δεσμεύσεων και της αποδοχής των κοινών αξιών και των αρχών λειτουργίας της εταιρείας.
Κοινός τόπος λοιπόν είναι ο σεβασμός στον πελάτη και η ολική εξυπηρέτησή του. Με την καθοδήγηση και τη βοήθεια των manager του δικτύου, αλλά και την καθοριστική συμβολή του τεχν/κού δ/ντή, κου Τσιρογιάννη, επιτυγχάνουμε το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Ο επαγγελματισμός και η συνέπεια αποτελούν το βασικό συστατικό της επιτυχίας μας. Για την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού πωλήσεών μας έχουμε επιλέξει σταθερούς και ελεγχόμενους ρυθμούς, έτσι ώστε να ικανοποιούνται οι προηγούμενες συνθήκες και να εξασφαλίσουμε ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν «εκπτώσεις».

iw? Είπατε ότι κοιτάτε να ασφαλίζετε σωστά. Δηλαδή πιστεύετε ότι δεν δίνετε περιττές καλύψεις στους πελάτες σας;

A.A.: Όχι, δεν το επιθυμούμε αυτό, σε καμία περίπτωση, καθώς αντίκειται στις αρχές μας. Ο στόχος μας είναι να διατηρήσουμε το πελατολόγιό μας. Είναι σίγουρο πως αν ο πελάτης έχει αγοράσει κάτι που δεν του είναι χρήσιμο, θα το αντιληφθεί. Στόχος μας δεν είναι οι ευκαιριακές πωλήσεις, αλλά να δημιουργούμε σχέσεις ισχυρές και με διάρκεια. Άλλωστε τέτοιες τακτικές δημιουργούν εύκολα πεδία δράσης για τον ανταγωνισμό.

iw? Οι πελάτες σας αξιοποιούν το εύρος των ασφαλιστικών προϊόντων; Δηλαδή ένας πελάτης που έχει ασφαλιστεί σε έναν κλάδο μέσα από τη συνεργασία με εσάς ασφαλίζεται και σε κάποιον άλλο; Τους επεκτείνετε στο ασφαλιστικό προϊόν;

A.A.: Ναι, στόχος των ασφαλιστικών μας συμβούλων είναι να διευρύνουν τη συνεργασία με τους πελάτες τους, καλύπτοντας κάθε ασφαλιστική τους ανάγκη. Βέβαια, αντιλαμβάνεστε ότι η οικονομική κατάσταση είναι ιδιαίτερα δύσκολη και κάθε άλλο παρά βοηθά προς αυτή την κατεύθυνση. Παρόλα αυτά, όμως, συνεχίζουμε με πείσμα να ψάχνουμε και να βρίσκουμε τις κατάλληλες λύσεις και γι’ αυτές τις συνθήκες. Και βέβαια στην προσπάθειά μας αυτή σημαντικό ρόλο έχουν οι σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε αναπτύξει με το πελατειακό μας κοινό.

iw? Η μητρική σας έχει κάποιες νόρμες ή κανάλια που πρέπει να ακολουθείτε ή υπάρχει κάποιος βαθμός ελευθερίας στην πώληση των προϊόντων; Γιατί, να μην ξεχνάμε, ότι είστε θυγατρική εταιρεία…

A.A.: Σε καμία περίπτωση δεν υπάρχουν συγκεκριμένες νόρμες. Η μητρική εταιρεία διαθέτει μια ευρεία γκάμα ποιοτικών προϊόντων και φυσικά έχει τη δυνατότητα και την ευελιξία να καλύπτει τις ανάγκες των πελατών της, διαμορφώνοντας το κατάλληλο «πακέτο» ασφάλισης.
Η βασική μας επιδίωξη για την επιλογή του καταλληλότερου προϊόντος για τον πελάτη μας, πολλές φορές, οδηγεί στη μητρική εταιρεία.

iw? Ποια προϊόντα θα πρωταγωνιστήσουν στο μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς; Πού πρέπει, ως ασφαλιστής, να δείξετε ενδιαφέρον;

A.A.: Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση με τα προβλήματα στα ταμεία κοινωνικής ασφάλισης και στο σύστημα της υγείας, ο καταναλωτής θα αρχίσει να αναζητά άλλες αξιόπιστες λύσεις, που μπορούν να βρεθούν μόνο στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης. Κατά συνέπεια, τα προϊόντα υγείας και σύνταξης είναι βέβαιο ότι θα αναπτυχθούν περαιτέρω και θα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο «αύριο» της αγοράς. 

Στις γενικές ασφαλίσεις δημιουργούνται νέες ανάγκες στον τομέα των επιχειρήσεων, που αφορούν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αλλά και νέα σύγχρονα projects σε διάφορους τομείς της οικονομίας. Το περιβάλλον της ενιαίας Ε.Ε. και η αναγκαία προσαρμογή της χώρας μας θα διαμορφώσουν νέες συνθήκες, με σύγχρονα προϊόντα και καλύψεις για τον κλάδο της αστικής ευθύνης.
Περιβαλλοντολογικές και, γενικότερα, ευθύνες από τη λειτουργία επιχειρήσεων, αλλά και διαφόρων ειδών επαγγελματικές ευθύνες έχουν ήδη αρχίσει να εμφανίζονται στην αγορά. Ας μην ξεχνάμε και τις κατοικίες, που συνεχίζουν να έχουν πολύ χαμηλό ποσοστό ασφάλισης σε σχέση με άλλες χώρες της Ε.Ε. και πάντα προσφέρουν πρόσφορο έδαφος για μεσομακροπρόθεσμη ανάπτυξη.
 Επίσης και οι υποχρεωτικές ασφαλίσεις αυτοκινήτων ή σκαφών αναψυχής – αλλά πιθανόν και κάποιες άλλες στο μέλλον – που έχουν, όπως είναι λογικό, επηρεαστεί από τη γενικότερη οικονομική κρίση, αλλά είναι βέβαιο ότι θα ανακάμψουν κάποια στιγμή…

iw? Προσφέρετε αξιόπιστα προϊόντα υγείας και ποια είναι αυτά; Εσείς που αντιπροσωπεύετε πέντε εταιρείες και τη μητρική σας, διακρίνετε διαφορές μεταξύ αυτών των προϊόντων;

A.A.: Ναι, προσφέρουμε μόνο αξιόπιστα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση, φροντίζουμε να προτείνουμε το προϊόν που ταιριάζει στο profile του πελάτη. Πρωταρχικό μας μέλημα είναι να παρέχουμε συμβόλαια με ουσιαστικές καλύψεις και ξεκάθαρους όρους. Βεβαίως και υπάρχουν διαφορές μεταξύ των προϊόντων υγείας, όπως άλλωστε και σε όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα.

iw? Ποια είναι η γνώμη σας για την ασφαλιστική αγορά; Πού βρίσκεται σήμερα;

A.A.: Η ασφαλιστική αγορά αποτελεί μέρος της συνολικής αγοράς και μοιραία επηρεάζεται από τα γεγονότα και τις γενικότερες εξελίξεις. Η κατάσταση της ελληνικής οικονομίας είναι γνωστή και τις επιπτώσεις τις υφιστάμεθα όλοι. Σε αυτήν τη  δύσκολη συγκυρία, έχουμε καταφέρει να συντηρούμε τους «δείκτες» μας σε αρκετά υψηλότερο επίπεδο από το μέσο όρο της αγοράς. Η εντατική και επίπονη προσπάθεια και η αυξημένη δραστηριότητα του δικτύου μας, αλλά και του διοικητικού προσωπικού, θα μας οδηγήσουν σε ασφαλή έξοδο, με θετικά αποτελέσματα. Ας μην ξεχνάμε ότι και στις μεγαλύτερες κρίσεις υπάρχουν ευκαιρίες.

iw? Έχετε πρόβλημα – τριβές με τις ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεστε;

A.A.: Όχι, δεν έχουμε τριβές, γιατί φροντίζουμε, όπως και με τους πελάτες μας, να έχουμε ξεκάθαρες σχέσεις. Πιστεύω ότι τα στοιχεία που μας χαρακτηρίζουν αξιολογούνται ανάλογα και από τις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες.
Έχοντας αξιολογήσει τις συνεργασίες μας, αλλά και τα προϊόντα που διαθέτουμε, με την απαραίτητη διεξοδική έρευνα πριν από την πώληση, έχουμε περιορίσει, για να μην πω εξανεμίσει, τις τριβές με τις συνεργαζόμενες εταιρείες.

iw? Για εσάς, προσωπικά, τι σκέφτεστε;

A.A.: Η επαγγελματική μου πορεία στον ασφαλιστικό χώρο είναι συνδεδεμένη με την εταιρεία και το δίκτυο, έχοντας περάσει από όλες τις βαθμίδες και τα σκαλοπάτια της ιεραρχίας. Στην 20ετή αυτή διαδρομή υπήρξαν αρκετές δυσκολίες και προβλήματα, που κάθε φορά αποτελούσαν και μια νέα πρόκληση. Η σημερινή βέβαια κρίση της αγοράς δεν έχει προηγούμενο και αυτό αρκεί για να την αντιμετωπίσουμε σαν τη μεγαλύτερη και μοναδική πρόκληση. Επειδή η σχέση μου με τη θάλασσα και τη ναυτοσύνη είναι μια σχέση πάθους, θα απαντήσω με μια ναυτική παροιμία: «ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται»! Αλλά, επίσης, θα συμπληρώσω ότι απαραιτήτως χρειάζεται «γερό και αξιόπλοο καράβι και ικανό και άξιο πλήρωμα». Και ευτυχώς εμείς τα διαθέτουμε όλα!