της Έλενας Ερμείδου
Τεχνολογίες αιχμής: τηλεματική, Internet of Things, wearables, smart devices & sensors, επενδύσεις σε προηγμένες πλατφόρμες για την ανάλυση και επεξεργασία των IoT δεδομένων που «γεννούν» αυτές (Data Analytics) καθώς και σύγχρονες πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence).
Το ταξίδι των ασφαλιστικών ξεκίνησε και θα διαρκέσει, στο τιμόνι βρίσκονται οι chief information officers και στο βασικό «πλήρωμα» βρίσκονται οι οικονομικοί διευθυντές, οι διευθύνοντες σύμβουλοι, οι ΙΤ, με «επιβάτες» τους καταναλωτές.
Ο CIO οφείλει να αντιλαμβάνεται βαθιά τις επιχειρηματικές ανάγκες και να τις θέτει ως άξονες στον σχεδιασμό του. Και φυσικά μπορεί να συνδράμει ουσιαστικά στην ανάπτυξη των πωλήσεων και στη λήψη καλύτερων αποφάσεων, θέτοντας στη διάθεση της επιχείρησης σημαντικά εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία.
Σε αντίθεση με το παρελθόν, συνεργάζεται στενά με τους CFOs και τους CEOs για την εύρεση αρμονικών λύσεων. Είναι σημαντικός παράγοντας στην διαμόρφωση πολιτικής και αυτός που θα συμβάλει μέσα από την αναβαθμισμένη εμπειρία του στην υιοθέτηση της καινοτομίας, στην προστασία της επιχείρησης από τους κινδύνους του κυβερνοχώρου, αλλά και τον έλεγχο των δαπανών.
Εθνική Ασφαλιστική, Interamerican και Interlife καταθέτουν τις απόψεις τους, μιλούν για τον αναβαθμισμένο ρόλο του CIO, τους συσχετισμούς και τις αλληλεπιδράσεις που δημιουργούνται με τα άλλα τμήματα των ασφαλιστικών. Δίνουν βάρος στην υιοθέτηση της σωστής τεχνολογίας, στην αύξηση της κερδοφορίας, στην ευθυγράμμισή τους με τον ανταγωνισμό και στη σωστή και ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη τους.