Λύση IBM SPSS για την SCA Hygiene Products

Στα πλαίσια διενέργειας έρευνας Shopper Insight που μελετά την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, η SCA Hygiene Products προχώρησε με την προμήθεια της πλατφόρμας IBM SPSS Statistics από την PREDICTA Α.Ε. (πρώην SPSS BI Greece). 

Η κύρια στατιστική πλατφόρμα μαζί με τα add-on modules Custom Tables, Conjoint & Direct Marketing, θα αξιοποιηθούν από την SCA με απώτερο στόχο τη σκιαγράφηση και κατανόηση εκείνων των μεταβλητών που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά. Επιπλέον του λογισμικού, η PREDICTA Α.Ε θα παρέχει εκπαίδευση υψηλής εξειδίκευσης στα στελέχη της SCA προκειμένου η τελευταία να αξιοποιήσει στο μέγιστο βαθμό την τεχνολογία IBM SPSS.

Ο κ. Τιμοθεάτος Δημήτριος, Customer Marketing Manager της SCA δηλώνει: “Είναι βέβαιο ότι η οικονομική συγκυρία που διανύουμε δεν είναι η καλύτερη δυνατή τόσο για την επιχειρηματική κοινότητα όσο και για τους έλληνες καταναλωτές. Πολλοί παράγοντες έχουν συμβάλλει στην αύξηση των υποχρεώσεων των νοικοκυριών και ως εκ τούτου στην αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών. Προσβλέπουμε στην τεχνολογία IBM SPSS, αλλά και στην τεχνογνωσία της PREDICTA για να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε και να ανταποκριθούμε στις αλλαγές που συντελούνται.”