Μετά από μία ευρεία γκάμα επιλογών, έξι τω αριθμώ, και με τον κόσμο να κυκλοφορεί τα βράδια, όπως μας λένε από την κυβέρνηση, και ας βλέπουμε μόνο σκιές στο βραδινό ημίφως, δεν είναι λογικό επί των ημερών του μότο «η Υγεία πάνω από όλα», να επινοήσουμε και νέους τρόπους κυκλοφορίας; Η στήλη του Ανασφάλιστου σκέφτηκε ακόμα και το ΑΦΜ, βλέποντας να επινοούνται τόσα.
Μήπως και οι καταβολές των συντάξεων του ΙΚΑ δε γίνονται χωριστά (μονός – ζυγός τελευταίος αριθμός του ΑΜΚΑ) για την αποφυγή συνωστισμού;
Οι ασφαλιστές πάντα στην πρώτη γραμμή με ή χωρίς κορωνοϊό, είναι έξω στους δρόμους να δώσουν λύσεις. Σε μία Ελλάδα, λένε στον Ανασφάλιστο που έβγαινε από την οικονομική κρίση ήρθαν τα μέτρα που αντί να στηρίζουν την εργασία στηρίζουν την αναστολή εργασίας με ότι αυτό επαφίεται για την οικονομία και τον αντίκτυπο που προκαλεί στην ασφαλιστική αγορά.
Στον τουρισμό στηρίζονταν μεταξύ άλλων η ασφαλιστική αγορά. Η πανδημία του Covid-19 σε αντίθεση με τις προηγούμενες πανδημίες και τα αεροπορικά πρωτόκολλά ισοπέδωσαν τον τουρισμό. Μεγάλη η καθυστέρηση συγχρονισμού της Ελλάδας με την Ευρώπη. Στο και πέντε και δέκα βρίσκεται, για να ανοίξουν οι αεροπορικές διασυνδέσεις.
Η υγεία πάει μαζί με την οικονομία επαναλαμβάνει ο Πρόεδρος του ΕΕΑ, Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου καλώντας την κυβέρνηση να εφαρμόσει μέτρα σοβαρά για την επιδότηση της εργασίας. Μάλιστα πολύ σοβαρά πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν της σημερινή ιδιαίτερα υπεύθυνη δήλωση του Πρόεδρου του ΕΕΑ:
“Οι τελευταίες εξελίξεις με τις αναίτιες ανατιμήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ, αποδεικνύουν στην πράξη την ανάγκη επιβίωσης των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων. Χωρίς αυτόν τον ανταγωνισμό οι μεγάλες αλυσίδες και οι πολυεθνικές εταιρείες σε πολλές περιπτώσεις λειτουργούν ανεξέλεγκτα, κάτι που βέβαια πλήττει και το καταναλωτικό κοινό. Από την στιγμή που έκλεισε το λιανεμπόριο λόγω της πανδημίας, πολλοί «μεγάλοι» θεώρησαν ότι βρήκαν την ευκαιρία για εύκολο κέρδος”
Η στήλη του Ανασφάλιστου διερωτάται μετά από συζητήσεις με ασφαλιστές, τι διαφορά κάνει στην διάδοση του ιού η ώρα αν θα είναι 9 μμ ή 10 ή 5πμ; Μήπως θα έκανε την διαφορά να παραμείνει η εστίαση ανοιχτή με ωράριο περιορισμένο αλλά ανοικτή, και με τα λεωφορεία να τριπλασιάζονται; Τόσα ΚΤΕΛ και Τουριστικά υπάρχουν. Δεν ξεχνά η στήλη ότι πριν λίγες ημέρες οι αναλυτές της Euler Hermes έγραψαν ότι η δεύτερη δόση των μέτρων που έχουν ληφθεί, δεν θα αποφέρουν αν οι κυβερνήσεις δεν έχουν προνοήσει και σχεδιάσει σοβαρά τους τρόπους περιορισμού του ιού. Επίσης και τα της ΕΕ που έγραφε ότι τα μέτρα πρέπει που λαμβάνονται θα πρέπει να επαληθεύονται.
Το μεγαλύτερο πείραμα του αιώνα πέτυχε έγραψε η Allianz πρόσφατα. Η στήλη λέει ότι δεν υπάρχει άλλος χρόνος για πειράματα μικρότερης κλίμακας, χωρίς μία δικλείδα ασφαλείας. Τι λέτε; Ούτε και πειράματα τηλεοπτικών μοντάζ, γιατί κάποιοι σήμερα μας μαρτύρησαν πολλοί απογοητευμένοι από τα μέτρα στον χώρο της εστίασης ότι οι εικόνες που βλέπουμε από την Θεσσαλονίκη στην τηλεόραση, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Αν από όλα αυτά δεν λάβουμε τίποτα υπ’ όψιν μας, θα φτάσουμε να παίζουμε ακόμα και με το χαρτί του ΑΦΜ και να δίνουμε εύσημα μεταξύ μας για τον καλό χειρισμό της υπόθεσης.
Προσοχή όμως στις παραβάσεις και στα ατυχήματα στο κλάδο αυτοκινήτου. Σκεφτείτε να έχετε άλλο ΑΦΜ από αυτά που λέει η άδεια του αυτοκινήτου σας ή άλλο αριθμό Αστυνομικής Ταυτότητας!