Το 56% των καταναλωτών δεν εμπιστεύεται τις ασφαλιστικές

Αρνητική άποψη συνεχίζουν να εκφράζουν οι καταναλωτές για τη φήμη των ασφαλιστικών εταιρειών, σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε βάσει της ψηφιακής πλατφόρμας της Digipoll την περίοδο 9 Απριλίου έως 13 Μαΐου (Famous Brands – Wizzard).

Το δείγμα ήταν αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού σε άνδρες – γυναίκες, ηλικίας 18 – 64, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και όπως προέκυψε από τα στοιχεία της έρευνας, το 56% των ερωτώμενων εξέφρασε αρνητική άποψη σχετικά με τη φήμη των ασφαλιστικών εταιρειών, όταν θα πρέπει να σημειωθεί ότι κατά την αντίστοιχη έρευνα του 2011 αρνητική άποψη είχε εκφράσει το 52% του δείγματος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τα ίδια στοιχεία προκύπτει πως το 32% των καταναλωτών τοποθετήθηκε ουδέτερα για τη φήμη των ασφαλιστικών εταιρειών, ενώ πέρυσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 36%. Θετικά τοποθετήθηκε μόλις το 12% των καταναλωτών, ποσοστό που δεν μεταβλήθηκε έναντι του 2011.

Οι τράπεζες, φαίνεται ότι φέτος απώλεσαν μεγάλο μέρος του κοινού τους, καθότι αρνητικά σχόλια εξέφρασε το 64% του δείγματος από 44% που ήταν το 2011, ουδέτερα τοποθετήθηκε το 22% του δείγματος από 36% το 2011 και θετικά το 14% από 20% που ήταν πέρυσι στην αντίστοιχη έρευνα.

Σε ότι αφορά το κατά πόσο η καλή φήμη αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τον καταναλωτή ώστε να επιλέξει μια εταιρεία, το 25% συμφώνησε απόλυτα, το 36% αρκετά, ενώ μόλις το 3% διαφώνησε απόλυτα.

Τέλος, κατά τη φετινή έρευνα περιορίσθηκε αισθητά ο αριθμός των καταναλωτών που θα επέλεγαν μια εταιρεία – προϊόν από σύσταση. Ειδικότερα, μόλις το 9% του δείγματος χαρακτήρισε σημαντική τη σύσταση ενός προϊόντος για να το επιλέξει. Πέρυσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 16%, ενώ και στις δύο έρευνες το 14% των καταναλωτών χαρακτήρισε ως καθόλου σημαντική τη σύσταση ως κριτήριο επιλογής.