back to top
25.2 C
Athens
Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2025

Η ασφαλιστική αγορά πρέπει να εμπνεύσει τους μορφωμένους νέους ανθρώπους

Η ασφαλιστική αγορά πάσχει και ουδείς συμπάσχει. Καθόλου πρωτότυπο.  Το πρωτότυπο είναι ότι πάσχει από έλλειψη έμπνευσης,  ρυθμών πραγματικής  ανάπτυξης και στρατηγικής τις τελευταίες δεκαετίες.  Η μείωση της παραγωγής κατά 30%  των τελευταίων ετών της κρίσης δεν θα ενοχλούσε  (ούτως ή άλλως συμβαίνει σε όλους τους κλάδους)  εάν η ελληνική ιδιωτική ασφάλιση  ως κλάδος  στερείται πραγματικής δυναμικής και ανθρώπινου δυναμικού.  Με εξαίρεση λίγες  πολυεθνικές κυρίως   εταιρείες που έχουν επενδύσει σε ανθρώπινο δυναμικό και τεχνολογία, οι  υπόλοιπες εταιρείες προσπαθούν να αναπαράγουν πρότυπα παλαιότερων  δεκαετιών. « Πόσους συγγενείς και γνωστούς έχεις;  Ασφάλισέ τους όλους.  Γίνε υπάκουος και μην αντιμιλάς στον συντονιστή σου, στον διευθυντή σου, στην εταιρεία  ακόμη και εάν δείχνει εύνοιες ή σε αδικεί. Μην νοιάζεσαι για τι προιόντα πουλάς.  Πουλα, πουλα , πούλα και μην νοιάζεσαι για την ε πόμενη ημέρα.  Στο τέλος της χρονιάς θα έχεις βγάλει και λεφτά και θα έχεις κερδίσει και  το μεγάλο ωραίο ταξίδι της εταιρείας , αμοιβή στους καλούς πωλητές» , αυτοί ήταν οι κανόνες και τα κριτήρια  της δεκαετίας του 70, του 80 και του 90. Ακόμη και μετά το γύρισμα του αιώνα, λίγες εταιρείες είχαν προσαρμοστεί στις διεθνείς εξελίξεις.  Από τους χιλιάδες μεταπτυχιακούς που γύριζαν με τα Msc και MA κάθε χρόνο στην Ελλάδα, πόσοι απ’ αυτούς ήθελαν να κάνουν καριέρα στην ασφαλιστική αγορά ;  Για πόσους οι πόρτες ήταν ανοικτές ;  Πόσοι τελικά έμειναν στο επάγγελμα;  Να πούμε 100, 200, 300;  Οι περισσότεροι αναζήτησαν την επαγγελματική επιτυχία προς  άλλους κλάδους όπως την τραπεζική, τα χρηματοοικονομικά, την πληροφορική και τεχνολογία ,   την ακαδημαική εκπαίδευση.   Αυτό  δείχνει πολλά.  Ο κλάδος πρέπει να αποκτήσει μεγαλύτερη αξιοπιστία απέναντι και στους νέους ανθρώπους  για να καταφέρει να εδραιωθεί

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το μεγάλο στοίχημα μιας ασφαλιστικής που αξίζει να βγει

Και τότε θα κάνει τη μεγάλη έκπληξη στην ελληνική αγορά

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Έξυπνο παρκάρισμα: Η BYD υποκαθιστά τις ασφαλιστικές κι αναλαμβάνει τις ζημιές

Η υπόσχεση της BYD αφορά ζημιές που θα προκύψουν επί κινεζικού εδάφους σε αυτοκίνητα με σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης God's Eye

Ιταλία: Πονοκέφαλος τα πατίνια (και) για τις ασφαλιστικές

Η νέα, αυστηρότερη νομοθεσία για τα ηλεκτρικά πατίνια φέρνει αλλαγές στον δρόμο, πιθανότατα και στην ασφαλιστική τιμολογιακή πολιτική

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το μεγάλο στοίχημα μιας ασφαλιστικής που αξίζει να βγει

Και τότε θα κάνει τη μεγάλη έκπληξη στην ελληνική αγορά

Επανεκδίδονται οι «Ακροατές σύζυγοι» του Τριαντάφυλλου Ε. Λυσιμάχου – Νέα συλλογή διηγημάτων στον ορίζοντα

Το βιβλίο συνδυάζει την καθημερινότητα, τις οικογενειακές σχέσεις και τις φιλοσοφικές αναζητήσεις σε ένα σύγχρονο κοινωνικό πλαίσιο

Πάει για συμφωνία(;) η Allianz με την ΕΤΕ

Αυξημένες πιθανότητες δίνουν σε αυτό το σενάριο κύκλοι της αγοράς, ενώ δεν επιβεβαιώνονται αντίστοιχες φήμες από πλευράς NN

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΟΠΥΥ: Αυστηρή σύσταση για τις παράνομες χρεώσεις από ιδιωτικούς παρόχους υγείας

Επανειλημμένες καταγγελίες για παρατυπίες - Η ΕΛΛΟΚ επαναφέρει την πρότασή της για θεσμοθέτηση τακτικής αξιολόγησης των συμβεβλημένων παρόχων

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών πρωτοπορεί με πράσινα χειρουργεία και αποτύπωση αναισθητικών αερίων

Για τον Δρ. Βασίλη Γ. Αποστολόπουλο, η τεχνολογική και ιατρική πρόοδος αποκτά αξία μόνο όταν συνοδεύεται από σεβασμό προς το περιβάλλον

Νέα διάκριση για τον Τάσο Χατζηθεοδοσίου – Ανάμεσα στους κορυφαίους 40 νέους επιχειρηματίες της Ελλάδας για το 2025

Υπό τη διοίκησή του, η Mega Brokers έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς ομίλους του κλάδου

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»

Μήνας κατά του Καρκίνου του Μαστού: Medifirst και Αθηναϊκή προλαμβάνουν, ευαισθητοποιούν και στηρίζουν

Για την Αθηναϊκή Γενική Κλινική και τα Πολυϊατρεία Medifirst, ευαισθητοποίηση σημαίνει πράξεις και συνεχής προσπάθεια