back to top
20.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Παρακμιακή ανεπάρκεια στο αυτοκίνητο

Πολεμικές συνθήκες βιώνει η αγορά στον κλάδο αυτοκινήτου. Κυνηγοί συμβολαίων αυτοκινήτου έχουν επιδοθεί εις άγραν πελατών…

Και χύνεται αίμα,  καθώς αρκετές εταιρείες εντάσσονται στο σπόρ.. και μάχονται για το ποια θα κατεβάσει ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΤΑ ΑΣΦΆΛΙΣΤΡΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΆΛΛΗ.
Οι συνθήκες παράδοξες. Κυρίως όμως αδικαιολόγητες να διαμορφώνονται έτσι παρακμιακά, την ώρα που τρέχουν τόσο σημαντικές εξελίξεις που αφορούν την αναβάθμιση της φερεγγυότητας των εταιρειών και της ποιότητας των υπηρεσιών τους.
Φθηνό προϊόν –ασφαλιστήριο αυτοκινήτου- δε σημαίνει καλή υπηρεσία προς τον πελάτη. Σημαίνει απλώς ένα δόλωμα για το πελατολόγιο και αυτοκαταστροφή για την εταιρεία που το διαπράττει.
Παρά το γεγονός ότι αυτό συμβαίνει καιρό και θα έπρεπε να έχει εξαντληθεί ως μέθοδος προσέλκυσης πελατών, δυστυχώς για την αγορά, συνεχίζεται. Τα αποτελέσματα θα είναι ολέθρια και θα φανεί σύντομα.
Σταδιακά στην διαδικασία αυτή εισέρχονται και άλλοι κρίκοι.
Όπως μαθαίνουμε γίνονται και Deals με διαμεσολαβούντες, δίνονται προμήθειες για μεταφορές παραγωγής και πολλά άλλα.
Όλα γνωστά και πολυφορεμένα καθώς συνέβαιναν και στο παρελθόν. Όμως δεν δικαιολογούνται να συμβαίνουν σήμερα.
Δείχνουν, πώς οι συντελεστές του «πολέμου τιμών» αρνούνται να κατανοήσουν πώς με αυτά που πράττουν όχι μόνο δεν κερδίζουν αλλά πολύ περισσότερο ροκανίζουν το κλαδί που κάθονται ώσπου να πέσουν (και αυτοί και οι άλλοι που τους ακολουθούν).
Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις. Αυτές οι περιπτώσεις που πατούν γερά σε άλλες ασφαλιστικές δραστηριότητες οπότε και δεν έχουν ανάγκη να προσφύγουν σε άκριτες και επιβλαβείς μειώσεις ασφαλίστρων.
Για τους υπόλοιπους όταν θα έλθει η ώρα, δε θα ευθύνεται ούτε η εποπτεία  ούτε η solvency όταν ηχήσουν τύμπανα και οι εταιρείες δε θα έχουν επάρκεια να συνεχίσουν.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Τα γκάζια και τα χειρόφρενα των ασφαλιστών

Ο Ανασφάλιστος διερωτάται γιατί η κυβέρνηση δεν εφαρμόζει τον νόμο που ψήφισε...

Ασφαλιστικές ώρα μηδέν, πόσοι μένουν, πόσοι φεύγουν

Ο Ανασφάλιστος βάζει στην εξίσωση πολλούς αγνώστους και ξέρει ότι δύσκολο θα είναι να βρει τη λύση με την πρώτη

Γιατί οι ασφαλιστές ζητούν να ξεκαθαρίσουν τους λογαριασμούς τους;

Πολλά θέματα είναι μπερδεμένα κουβάρι και δεν λένε να ξεμπερδευτούν, κι ας γίνονται συζητήσεις...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί