Safe Wealth: Συνθέτει διαφορετικές καλύψεις και αναβαθμίζει τα συμβόλαια

Το δικό της αυτόνομο δρόμο – σε σχέση με την πλειονότητα των ομοειδών δραστηριοτήτων της αγοράς – επιλέγοντας την υψηλή εξειδίκευση σε προϊόντα ζωής, υγείας και παροχής συμβουλών αναβάθμισης ασφαλιστικής κάλυψης εργαζόμενων ακολουθεί η εταιρεία Safe Wealth (ασφαλιστικών συμβούλων και συντονιστών), υπηρετώντας τις βασικές αρχές των ιδρυτών της, κ. Γιάννη Γιαννέτσου και κας Μάρα Βουλγαρέλλη. Ασφαλιστές και οι δύο, προερχόμενοι από το agency της Interamerican, αποφάσισαν το 2003 να χαράξουν την προσωπική τους κοινή επαγγελματική πορεία, την οποία όμως ποτέ όμως δεν αντιμετώπισαν ως επιχειρηματική πρόκληση. 

Αντίθετα την είδαν ως διαδικασία αναβάθμισης του ασφαλιστικού προϊόντος και βελτίωσης των ασφαλιστικών υπηρεσιών, τα οποία αποδίδουν και στους πελάτες τους. Δηλαδή θεωρούν – και το κάνουν πράξη – ότι μέσα από τη Safe Wealth μπορούν να προσφέρουν γνώση, να δημιουργήσουν ασφαλιστικά προϊόντα tailor made σε όποιον ζητά τη συνεργασία μαζί τους, να βοηθήσουν στη βελτίωση του επιπέδου ασφάλισης της αγοράς και τελικά να σταθούν με επαγγελματισμό απέναντι στον κλάδο, αλλά και τους καταναλωτές. 

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία, την οποία εκπροσωπούν ο Γιάννης, η Μάρα και οι περίπου 20 συνεργάτες τους (εσωτερικοί και εξωτερικοί), αναπτύσσεται στην αγορά και αποκτά «θαυμαστές», καθώς παρέχει μια μοναδική – σύμφωνα με τους ανθρώπους της – υπηρεσία, που είναι η αναδιάρθρωση των ασφαλιστικών καλύψεων ζωής και υγείας που έχουν οι διάφοροι πολίτες που απευθύνονται στη Safe Wealth, πετυχαίνοντας και καλύτερες παροχές και πληρέστερη κάλυψη και καλύτερη, πολλές φορές, ισορροπία στη σχέση ποιότητας-τιμής του ασφαλιστικού συμβολαίου. 

Οι υπερκαλύψεις ή και οι λάθος καλύψεις είναι το κομβικό σημείο στο οποίο επεμβαίνει η Safe Wealth και φέρνει ευδιάκριτα αποτελέσματα, αναφέρει ο Γιάννης Γιαννέτσος, μιλώντας για την εταιρεία και αυτό που προσφέρει. Στα πλεονεκτήματα της εταιρείας εντάσσουν οι υπεύθυνοι την πρακτική τους να επιλέγουν ασφαλιστικές καλύψεις – και μάλιστα τις καλύτερες – από διαφορετικές ασφαλιστικές εταιρείες και να δημιουργούν ένα «μπουκέτο» ασφαλιστικών καλύψεων. Το σύνθετο αυτό προϊόν θεωρούν οι άνθρωποι της Safe Wealth ότι είναι ανυπέρβλητο έναντι του ανταγωνισμού και το υψηλότερο ποιοτικά για τον πελάτη. Η τακτική της εταιρείας είναι να αναλύει τις ανάγκες του κάθε ασφαλισμένου και να δίνει τη σωστή λύση. 

Ωστόσο, επειδή στο πέρασμα του χρόνου αλλάζουν και οι ανάγκες και τα προϊόντα, η εταιρεία παρακολουθεί τα συμβόλαια και επεμβαίνει όποτε κρίνει σκόπιμο για να τα βελτιώσει. Μέσα από αυτή τη διαδικασία αφαιρούνται οι περιττές καλύψεις, συμπληρώνονται κενά, εισάγονται νέες παροχές και γενικά αξιοποιείται στο μέγιστο η εξέλιξη των ασφαλιστικών προϊόντων. Ανάμεσα στις καινοτομίες της Safe Wealth συγκαταλέγεται και η δράση της στον τομέα της υγείας και των ομαδικών ασφαλίσεων. 

Συγκεκριμένα απευθύνεται σε εργαζόμενους σε επιχειρήσεις, προσφέροντας αρχικά ενημέρωση για τη δημόσια ασφάλιση (μέσα από το ειδικό τμήμα της εταιρείας, ανάλυσης παροχών του ΕΟΠΥΥ προς τους εργαζόμενους) και παράλληλα για τις δυνατότητες που έχουν μέσω της ιδιωτικής υγείας για να αναβαθμίσουν το επίπεδο της ασφαλιστικής τους κάλυψης, μέσα από ειδικές συμφωνίες που έχει πετύχει η εταιρεία με κορυφαίους ασφαλιστικούς ομίλους. 

Ταυτόχρονα, μέσω αυτής της διαδικασίας, βοηθά και τις επιχειρήσεις που έχουν ομαδικά συμβόλαια να μειώνουν τα κόστη των συμβολαίων με μια αποτελεσματικότερη διαχείριση.
 Η Safe Wealth βρίσκεται στην οδό Δεκανέως Χρήστου Νικολάου 49 στον Άγιο Δημήτριο. Το τηλέφωνό της είναι 210 9766900 και η ηλεκτρονική της διεύθυνση www.safewealth.gr.

Ανθρώπινο Δυναμικό:

Ασφαλιστικός Σύμβουλος Υγείας:
Παπανικολάου Ιωάννης

Γραμματειακή Υποστήριξη:
Τσίγκα Σαββούλα

Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι:
Αβραμάκης Γεώργιος
Γκιάστας Αναστάσιος
Δαραμούση Μανταλένα
Εξαρχαίος Γιώργος
Καζάκος Μιχαήλ
Καστρινός Τιμόθεος
Παπανικολάου Ιωάννης
Ταβιλίδη Μαρία
Τσίγκα Σαββούλα

Διεύθυνση:
Εθνάρχου Μακαρίου & Χρ. Νικολάου 49, 173 43, Αγ. Δημήτριος
Τηλ: 210 9766900,  Fax: 210 9766906, e-mail: info@safewealth.com και URL: www.safewealth.gr

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Μεγαλύτερο επαγγελματισμό και στροφή στην εξειδίκευση προτείνει ως αντίδοτο στην κρίση της ασφαλιστικής αγοράς και της οικονομίας γενικότερα ο κ Γιάννης Γιαννέτσος, θεωρώντας ότι η εποχή της γενικόλογης παρουσίας έχει περάσει. Πιστεύει στην εξειδίκευση, στην ανάδειξη του πλεονεκτήματος που έχει ο καθένας και υποστηρίζει πως το μέλλον της αγοράς βρίσκεται στον τομέα των συντάξεων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι τομείς της υγείας και της ζωής θα υστερήσουν σε ανάπτυξη. Επιπλέον, συστήνει τη δημιουργία απλών ασφαλιστικών προϊόντων και καλύψεων που θα μπορούν να γίνονται εύκολα αντιληπτά από τους επαγγελματίες, ώστε να τα επιλέγουν και να δημιουργούν τα δικά τους προϊόντα, με βάση το καταναλωτικό κοινό στο οποίο επιλέγουν να απευθυνθούν.

iw? Η ασφαλιστική αγορά έχει προοπτικές σήμερα;

Γ.Γ.: Ναι έχει και μάλιστα σημαντικές, καθώς καλύπτει ανάγκες επιχειρήσεων και φυσικών προσώπων οι οποίες, σε περιόδους δύσκολες οικονομικά, όπως αυτή που διανύουμε, είναι μεγάλες. Όταν υπάρχει δυσκολία χρηματοδότησης, όπως σήμερα, είναι πιο επιτακτική η ανάγκη της ασφάλισης. Το γεγονός ότι υπάρχει οικονομική δυσκολία, η οποία μειώνει τη δυνατότητα κάλυψης όλου του φάσματος των ασφαλιστικών αναγκών, είναι μια πραγματικότητα. Όσο όμως υπάρχουν άνθρωποι με τα προβλήματά τους, θα υπάρχει και κίνδυνος, η ανάγκη της ασφάλισης πάντα θα υπάρχει και θα είναι επίκαιρη.

Οι ιδρυτές της Safe Wealth, κ. Γιάννης Γιαννέτσος και κα Μάρα Βουλγαρέλληiw? Η διαμεσολάβηση, την οποία και εκπροσωπείτε έχει τις ίδιες προοπτικές ανάπτυξης με την ασφαλιστική αγορά;

Γ.Γ.: Σε τελείως άλλες βάσεις. Πιστεύω ότι η διαμεσολάβηση σε επαγγελματικό επίπεδο θα ανέβει πάρα πολύ. Εκτιμώ ότι θα είναι πάρα πολύ μικρή σε πλήθος διαμεσολαβούντων, αλλά με πολύ μεγαλύτερα μερίδια σε απόλυτα νούμερα από ό,τι σήμερα.

iw? Ο κλάδος της διαμεσολάβησης πάσχει;

Γ.Γ.: Πάσχει εξαιρετικά και σε πολλούς τομείς.

iw? Ποιο θεωρείτε το μεγαλύτερο έλλειμμα που διακρίνει τον κλάδο;

Γ.Γ.: Τον επαγγελματισμό. Υπάρχουν ελάχιστοι επαγγελματίες με όλη την έννοια της λέξης (γνώσεις, οικονομική ανιδιοτέλεια, συνεχή ενημέρωση, ελεύθερες επιλογές συνεργασιών κ.ά.), που λειτουργούν για λογαριασμό των πελατών.

iw? Γιατί γίνεται αυτό;

Γ.Γ.: Γιατί, ουσιαστικά, η ασφαλιστική βιομηχανία στήθηκε και στηρίχθηκε στο retail σε δύο μοντέλα διαμεσολάβησης. Το ένα μοντέλο ήταν εκείνο του κλάδου ζωής που το διαχειρίζονταν κυρίως αποκλειστικοί συνεργάτες – αντιπρόσωποι ασφαλιστικών εταιρειών, οι οποίοι και επαγγελματίες να είναι, δυστυχώς είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν την εμπορική πολιτική της ασφαλιστικής εταιρείας που εκπροσωπούν. Αυτό, από μόνο του, έχει μια παθογένεια. Από την άλλη, ήταν ο κλάδος του αυτοκινήτου, που αφορούσε στις γενικές ασφαλίσεις και αποτελούσε ένα μεγάλο κομμάτι πρακτόρων, μικρότερων ή μεγαλύτερων, που συνήθως ήταν παραγγελιολήπτες και διαχειριστές. Ήταν λοιπόν διαχείριση, δεν ήταν διαμεσολάβηση με την έννοια της συμβουλευτικής. Ως εκ τούτου, οι δύο αυτοί τομείς παρουσιάζουν μια παθογένεια.

iw? Τι θα προτείνατε σε κάποιο συνάδελφό σας να ακολουθεί ως πρακτική και ως συμπεριφορά;

Γ.Γ.: Θα του πρότεινα να βρει ποια είναι τα κομμάτια της αγοράς που εμφανίζουν τη μεγαλύτερη ανάγκη σε επίπεδο διαμεσολάβησης, να συνειδητοποιήσει ότι οι εξελίξεις συνήθως είναι πιο ραγδαίες από τα αντανακλαστικά που διαθέτει η διαμεσολάβηση. Επίσης, να κατανοήσει ότι ορισμένοι τομείς στους οποίους δεν έχει καμία προστιθέμενη αξία η διαμεσολάβηση, μοιραία θα φύγουν από τα χέρια των διαμεσολαβούντων, με απευθείας πωλήσεις κ.λπ. Ως εκ τούτου, θα του συνιστούσα να βρει σε ποιο κομμάτι της αγοράς έχει ρόλο ο διαμεσολαβητής και θέση η διαμεσολάβηση, να εξειδικευθεί σε αυτό το κομμάτι, να γίνει επαγγελματίας και να μπορέσει πραγματικά να αξιοποιήσει το ρόλο του.

iw? Στις ασφαλιστικές εταιρείες τι θα προτείνατε;

Γ.Γ.: Στις ασφαλιστικές εταιρείες ουσιαστικά θα πρότεινα να μπορέσουν να εκμεταλλευθούν τα κενά που υπάρχουν στο χώρο της ασφάλισης, κυρίως στον κλάδο ζωής, ώστε να παρέχουν πιο ευέλικτα προϊόντα και επί αυτών να μπορούν οι επαγγελματίες να συνθέτουν λύσεις για τους πελάτες τους πιο εύκολα από σήμερα που υπάρχουν ασφαλιστικά πακέτα.

iw? Ποιο είναι το κομβικό σημείο για την πώληση ενός συμβολαίου ζωής και υγείας;

Γ.Γ.: Κομβικό σημείο είναι ο επαγγελματισμός και η ενημέρωση του διαμεσολαβούντα, ώστε να μπορέσει να πείσει ότι αυτό που πουλά είναι κάτι διαφορετικό από το σύνηθες και να λειτουργήσει ως σύμβουλος και όχι ως ντίλερ ασφαλιστικών προϊόντων. Πρέπει να απευθυνθεί στον καταναλωτή και να τον βοηθήσει να εκμεταλλευθεί όλες τις λύσεις που δίνει η αγορά και έχει στα χέρια του.

iw? Η εταιρεία σας σε ποιους τομείς εξειδικεύεται και σε τι διαφοροποιείται στην αγορά;

Γ.Γ.: Είμαστε μια εταιρεία ανεξάρτητων χρηματοοικονομικών συμβούλων. Τα τελευταία περίπου εννέα χρόνια, λειτουργούμε στο καθεστώς των ανεξάρτητων συμβούλων και εξειδικευόμαστε στο κομμάτι της ζωής και της υγείας, των συντάξεων και των παροχών στο προσωπικό των επιχειρήσεων. Στην ουσία λειτουργούμε για λογαριασμό των πελατών μας προς τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι οι πάροχοι των λύσεων. Εμείς παίρνουμε τα «εργαλεία» και προσπαθούμε να συνθέσουμε λύσεις που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας. Γιάννης Γιαννέτσος
Επίσης πάντα κάνουμε επικαιροποίηση των καλύψεων που έχουν οι πελάτες μας, με βάση τα σημερινά δεδομένα της κρίσης, αποφεύγοντας περιττές καλύψεις και επικαλύψεις, άρα και περιττά κόστη. Μειώνουμε λοιπόν τα κόστη, προσπαθώντας να διατηρήσουμε ή και να αυξήσουμε το επίπεδο παροχών στη σημερινή δύσκολη συγκυρία. Με αυτούς τους τρόπους η διατηρησιμότητά μας είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, με αποτέλεσμα όχι μόνο να διατηρούμε, αλλά και να αυξάνουμε το πελατολόγιό μας.

iw? Αυτή είναι η διαφορά σας από τον ανταγωνισμό;

Γ.Γ.: Η διαφορά μας από τον ανταγωνισμό στο κομμάτι της ζωής είναι κυρίως αυτή: ένας σύμβουλος εξαρτημένος από μια ασφαλιστική εταιρεία δεν μπορεί να λειτουργήσει όπως εμείς, γιατί δεν έχει την ελευθερία. Μπορεί να έχει τεχνογνωσία, αλλά του επιτρέπεται να πουλήσει τα προϊόντα μίας μόνο εταιρείας. Καμία ασφαλιστική εταιρεία δεν έχει τα καλύτερα προϊόντα σε όλους τους τομείς.

iw? Εσείς τι προϊόντα δίνετε;

Γ.Γ.: Εμείς δίνουμε το προϊόν, που είναι η σύνθεση των προϊόντων που έχουν διάφορες ασφαλιστικές εταιρείες, το οποίο και ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και τα οικονομικά δεδομένα του εκάστοτε πελάτη. Δηλαδή τμηματοποιούμε την αγορά, βρίσκουμε ποια κομμάτια της έχουν ανάγκες – και ποιες είναι αυτές – και στη συνέχεια κάνουμε τη σύνθεση των προϊόντων. Να σημειώσω ότι αυτή είναι μια διαρκής διαδικασία. Μπορεί η σύνθεση να περιλαμβάνει τρία ή τέσσερα προϊόντα από διαφορετικές εταιρείες.

iw? Ποια είναι τα μεγέθη της παραγωγής σας;

Γ.Γ.: Τα μεγέθη της παραγωγής μας από μία ομάδα περίπου δέκα κεντρικών συμβούλων ζωής είναι γύρω στις 350.000 ευρώ νέα, παραγωγής ζωής και υγείας κάθε χρόνο, χωρίς να περιλαμβάνουμε τα προϊόντα εφάπαξ καταβολής.

iw? Με ποιες ασφαλιστικές εταιρείες συνεργάζεστε και με ποια κριτήρια τις επιλέγετε;

Γ.Γ.: Οι ασφαλιστικές με τις οποίες συνεργαζόμαστε είναι ουσιαστικά μεγάλες διεθνείς εταιρείες που βρίσκονται στην ελληνική αγορά. Ιδιαίτερα μετά από το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την Ασπίδα, υφίσταται και κρίση εμπιστοσύνης. Ως εκ τούτου, για να ξεπεραστεί αυτή η κρίση εμπιστοσύνης, προσπαθούμε να συνεργαζόμαστε με εταιρείες που έχουν καλό brand name στην αγορά και είναι κυρίως διεθνείς ή μεγάλες τραπεζικές εταιρείες. Συνεργαζόμαστε με τις Generali, Interamerican, Axa, Allianz, Efg Eurolife. 

Αυτοί είναι οι βασικοί μας πάροχοι. Τα κριτήρια βάσει των οποίων τις επιλέγουμε είναι αφενός το brand name και αφετέρου τα προϊόντα και η εξειδίκευση που έχει η κάθε μία από αυτές, καθώς σε κάποιους τομείς είναι καλή η Interamerican, σε κάποιους άλλους η Axa, σε κάποιους άλλους η Generali και σε κάποιους άλλους οι υπόλοιπες εταιρείες.

iw? Για τις ελληνικές εταιρείες έχετε άποψη;

Γ.Γ.: Είναι νοικοκυρεμένες εταιρείες.

iw? Η επόμενη μέρα της εταιρείας σας ποια είναι; Τι σχεδιάζετε για το μέλλον;

Γ.Γ.: Μελλοντικά σχεδιάζουμε να αναπτυχθούμε στο κομμάτι των συντάξεων όπου έχουμε εξειδικευτεί. Αναμένουμε βέβαια να σταθεροποιηθεί λίγο το οικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα. Θεωρούμε ότι διαθέτουμε μεγάλη εξειδίκευση σε αυτό το κομμάτι και ότι ο ρόλος που θα παίξουν οι ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες, έτσι όπως διαμορφώθηκαν τα δεδομένα – όχι λόγω της κρίσης – αλλά από τις δημογραφικές εξελίξεις στη δύση, θα είναι πολύ σημαντικός. Ο χώρος της ιδιωτικής ασφάλισης δεν θα αναφέρεται σε επικουρική σύνταξη, αλλά μάλλον στην κύρια σύνταξη και επικουρικό θα είναι το βοήθημα που θα παίρνουμε από το ΙΚΑ.

iw? Στους καταναλωτές τι θα συστήνατε σε σχέση με το ασφαλιστικό προϊόν και την ασφάλιση;

Γ.Γ.: Η ασφάλιση είναι μια λύση κομβική σε περιόδους κρίσης όπως αυτή που περνάμε τώρα. Είναι «νοίκιασμα χρημάτων» για μια περίοδο που θα τα έχουμε απόλυτη ανάγκη. Επειδή σήμερα για τη χρηματοδότηση στο απρόοπτο, τα κεφάλαια – θα λέγαμε «αποθεματικό εκτάκτων αναγκών», που δεν το δημιουργώ αλλά το νοικιάζω – δεν υπάρχουν και ο τραπεζικός δανεισμός και οι αποταμιεύσεις είναι πολύ χαμηλά, θα σύστηνα στους καταναλωτές να είναι πολύ προσεκτικοί στους κινδύνους που διατρέχουν. Να κάνουν μια σωστή ιεράρχηση των κινδύνων και στη συνέχεια να δουν μέσα από μια έρευνα πως θα μπορέσουν να έχουν τα αποθεματικά εκείνα ώστε να αντιμετωπίσουν κάτι απρόβλεπτο ή απρόοπτο που μπορεί να τους συμβεί και τους προκαλέσει οικονομική καταστροφή. Να μεριμνήσουν να προστατευθούν.

iw? Από αυτούς που έχουν συμβόλαια ζωής, υγείας, θανάτου κ.λπ., πόσοι νομίζετε ότι είναι σήμερα σωστά καλυμμένοι;

Γ.Γ.: Η πρακτική που συναντάμε στην αγορά είναι ότι το 90% δεν είναι σωστά καλυμμένοι και δεν το ξέρουν. Όταν λέω ότι δεν είναι σωστά καλυμμένοι, δεν εννοώ ότι δεν έχουν καλύψεις που θα έπρεπε να υπάρχουν, αλλά ότι πληρώνουν περιττές καλύψεις που δεν θα έπρεπε να πληρώνουν.