back to top
20.8 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Ανασφάλιστα: Ιστορίες για κακομαθημένα παιδιά 

Του Ν.Σακελλαρίου 

Βλέποντας τα ρεπορτάζ του Σαββατοκύριακου σχετικά με τα ανασφαλιστα αυτοκίνητα, εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν είναι μόνο η έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης, αλλά το σύνδρομο του “κακομαθημένου παιδιού” που θέλουν να του κάνουν τα χατίρια.

- Advertisement -

Σχεδόν σε  όλες τις περιπτώσεις των ρεπορτάζ δρόμου, αυτοί που απαντούσαν θεωρούσαν κατά κάποιο τρόπο ως κεκτημένο δικαίωμα να οδηγούν αυτοκίνητο χωρίς να πληρώνουν ασφάλιστρα και ότι τα ασφάλιστρα ήταν ένα είδος χαρατσιού.

Κανείς δεν τους ενημέρωσε ότι στο εξωτερικό πριν αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο προσμετρά και τα ασφάλιστρα και τα σέρβις και τους ελέγχους από τα ΚΤΕΟ.

- Advertisement -

Με απλά λόγια, εάν δεν έχει να πληρώσεις ασφάλιστρα ή να κάνεις το σωστό σέρβις ή να περάσεις από ΚΤΕΟ μην πάρεις αυτοκίνητο τους λένε.

Μόνο στην Ελλάδα (ίσως και σε κάποιες χώρες του Τρίτου Κόσμου) η πληρωμή ασφαλίστρων θεωρείται υπερβολικό χαράτσι.

Α, και μιάς και είπαμε για χαράτσι, το μέσο ετήσιο ασφάλιστρο (σταθμισμένο βάσει πλήθος αυτοκινήτων και βάσει κυβισμού) στην Ελλάδα είναι περίπου 250-300 ευρώ.

Όσο δηλαδή μία αντίστοιχη 4μηνη χρέωση της ΔΕΗ ή ένας δίμηνος λογαριασμός σταθερού τηλεφώνου και κινητής τηλεφωνίας μαζί.

Για τα χαράτσια και τις αυθαιρεσίες της ΔΕΗ όμως δεν ακούμε διαμαρτυρίες.

Γιατί τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου δημιουργούν τέτοια φασαρία;

Γιατί δημιουργούν πάταγο τα τέλη κυκλοφορίας και δεν δημιουργεί πάταγο ο ΕΝΦΙΑ, ο ΦΠΑ και ο φόρος εισοδήματος;

Γιατί έτσι μας είχαν συνηθίσει τα ΜΜΕ  από παλιά, να γκρινιάζουμε για τα λίγα και να ‘καταπίνουμε’ τα πολλά.

Γιατί έτσι βολεύει το Σύστημα αδελφέ…

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αυξήσεις ασφαλίστρων αυτοκινήτου που κυμανθούν στο 5%-7% μεσοσταθμικά από το 2025 

Οι πολλές συσσωρευμένες ζημιές της περιόδου 2021-2024 σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους αποζημίωσης

Ένα μέτρο με απόδοση στην παραγωγή αυτοκινήτου, αρκεί να δουλέψει

Αυξημένη θα είναι η παραγωγή αυτοκινήτου στα ετήσια αποτελέσματα του κλάδου αυτοκινήτου για το 2024, υπό την προϋπόθεση ότι το μέτρο για τα ανασφάλιστα οχήματα θα δουλέψει

Tέλος Οκτωβρίου πρεμιέρα στα πρώτα πρόστιμα και για τα ανασφάλιστα οχήματα

Η πρώτη εφαρμογή των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων 

Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για τον νέο νόμο για τα ανασφάλιστα

Ένα πρώτο θετικό βήμα που φέρνει την Ελλάδα κοντά στα ευρωπαϊκά ισχύοντα χαρακτήρισε τον νέο νόμο, που θα εφαρμοστεί από τον Ιούλιο, αφορά τα οχήματα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Κλειδί για το μέλλον μας η ασφαλιστική συνείδηση

Τα μέτρα για την ασφάλιση ενάντια σε φυσικές καταστροφές δημιουργούν ευοίωνες προοπτικές για όλους μας...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Περί ‘Υποχρεωτικότητας’ το ανάγνωσμα

Το ανάγνωσμα περί υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων που βρίσκονται σε διοικητική ακινησία κάπου συναντά κενά.

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο