back to top
23.6 C
Athens
Πέμπτη 17 Απριλίου 2025

Brand Loyalty: Το μεγάλο μυστικό της ασφαλιστικής επιτυχίας

του Νίκου Σακελλαρίου

Το συνέδριο πωλήσεων της AXA ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού από τους συμμετέχοντες που ανήκαν στο Agency της εταιρείας αλλά και σε ανεξάρτητους συνεργάτες. Πέρα από τις εταιρικές διακηρύξεις, τον ενθουσιασμό που μετέδωσε η ομιλία του «Νικόλα όλων των Ελλήνων», του Νίκου Κακλαμανάκη στους παρευρισκόμενους αυτό που διακρίναμε ήταν ότι η AXA έχει αρχίσει να δημιουργεί τα τελευταία χρόνια ισχυρό Brand Loyalty, δηλαδή «εταιρική εμπιστοσύνη και αφοσίωση» των εργαζομένων και των συνεργατών. Ένα στοιχείο που είναι απαραίτητο σε κάθε καλή εταιρεία που θέλει να ανέβει και να κερδίσει μερίδια αγοράς. Ο συνδυασμός της «εταιρικής εμπιστοσύνης» με την σωστή τεχνογνωσία δίνουν επιτυχή αποτελέσματα. Το brand loyalty από μόνο του είναι αδιέξοδο και η τεχνογνωσία από μόνη της ανούσια.

- Advertisement -

Η ασφαλιστική αγορά τα τελευταία 10 χρόνια μετεξελίσσεται χάρις κυρίως στις ξένες πολυεθνικές που έχουν φέρει και νέα προϊόντα και νέους τρόπους προσέγγισης και κυρίως αποκατέστησαν σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη στις ασφαλιστικές εταιρείες. Βέβαια έφεραν και προβλήματα σε ότι αφορά τις σχέσεις τους με τα παλαιά δίκτυα αλλά πάντα η μετεξέλιξη της αγοράς έχει και κόστος εκατέρωθεν.

Οι διαμεσολαβητές, προσαρμόζονται με τη σειρά τους και αποκτούν και αυτοί την εμπιστοσύνη στις εταιρείες τους όσο βέβαια υπάρχουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Το να συνεργάζονται με εταιρείες που έχουν ποικιλία καλών προϊόντων είναι ένα θετικό χαρακτηριστικό που όμως πρέπει να συνδυάζεται και από την εταιρική εμπιστοσύνη αλλά και από την τίμια ανταπόκριση των εταιρειών προς τους συνεργάτες τους.

- Advertisement -

Αν «σπάσει» αυτή η αλυσίδα , το brand loyalty εξαφανίζεται και οδεύουμε σε καταστάσεις που βιώνουν αρκετοί διαμεσολαβούντες σήμερα. Τους χρωστούν λεφτά και οι ίδιοι σαμποτάρουν εκ των έσω τις εταιρείες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

To Allianz Group στο τοπ 30 των πολυτιμότερων brands παγκοσμίως

Tα brands διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αξίας των μετόχων, ωστόσο ο προσδιορισμός της αξίας μιας επωνυμίας αποτελεί ένα δύσκολο έργο.

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime της Interamerican

Η Anytime της Interamerican παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια για το 2023 με τίτλο «Χρειάζεσαι ασφάλεια. Όχι το δράμα»

Νο1 Brand στην Ελλάδα η SENATUS ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.

Κατακτώντας την 1η θέση στο βάθρο των Ελληνικών επιχειρήσεων, η SENATUS για ακόμα μια φορά καταξιώθηκε σε όλη την Ελλάδα, στην εκδήλωση απονομής

Στους «μεγάλους παίκτες» τα ηνία της αγοράς

Αρκετοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται πως οι μεγάλες συμφωνίες δεν τελειώσαν, ενώ ενδιαφέρον στρέφεται και σε ενδεχόμενες συμφωνίες - εξαγορές σε επίπεδο Μεσιτών - Πρακτόρων.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Σπ. Λαθούρης: «Η Howden παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ασφάλισης που προσαρμόζονται σε κάθε επιχειρηματικό μοντέλο»

Με αδιαμφισβήτητη διεθνή εμπειρία, η Howden Hellas είναι η μόνη εξολοκλήρου καθετοποιημένη εταιρεία στην Ελλάδα

Φ. Μιχάλη (NN Hellas): Το δημογραφικό πρόβλημα είναι υπαρκτό και εντείνεται

Για τις κινήσεις που μπορεί να κάνει από νωρίς ένας σύγχρονος πολίτης με στόχο να είναι διασφαλισμένος στην ηλικία της σύνταξής του έκανε λόγο η Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas

Οι διαπιστώσεις και οι προτάσεις της Marsh στο νέο πολιτικό τοπίο

Oι επιχειρήσεις κινδυνεύουν αυτή την στιγμή περισσότερο από μία πιθανή ΣΟΒΑΡΗ διακοπή της εφοδιαστικής αλυσίδας το 2025....

Εθνική Ασφαλιστική:  Κέρδη 24,9 εκ. από τις Γενικές και 9,7 από την Ζωή/Υγεία

Η αύξηση του αποτελέσματος ασφαλιστικών εργασιών κατά 75,8 εκ. οφείλεται κυρίως στο βελτιωμένο κατά 73,1 εκ. αποτέλεσμα του Κλάδου Ζωής και Υγείας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κ. Κερίκου: Οι εργαζόμενοί μας αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για το μέλλον και την επιτυχία της Eurolife FFH

«Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας αποτελεί το κύριο συστατικό της επιτυχίας του ομίλου Eurolife FFH. Τα στελέχη μας δεν είναι απλά μέλη μιας ομάδας

Αποζημιώσεις 18,2 εκατ. ευρώ σε αγρότες

Στην καταβολή αποζημιώσεων de minimis 18,2 εκατ. ευρώ προχώρησε σήμερα το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Νέα εποχή για τη CNP Cyprus που περνά στην Ελληνική Τράπεζα

Aλλάζει σελίδα το ασφαλιστικό τοπίο στην Κύπρο καθώς ολοκληρώθηκε η συμφωνία μεταξύ της CNP Assurances και της Ελληνικής Τράπεζας

Συνάντηση Κ. Πιερρακάκη με την ηγεσία της ΕΑΕΕ. Τι συζητήθηκε

Στο τραπέζι του διαλόγου βρέθηκαν ο υπουργός Οικονομίας κ. Κυριάκος Πιερρακάκης και η ηγεσία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

EIOPA: Οι στόχοι και οι σχεδιασμοί για την επίτευξη της απλοποίησης

Στις 8 Απριλίου η EIOPA δημοσίευσε την προσέγγισή της σχετικά με την υποστήριξη του στόχου της ΕΕ για απλοποίηση του ρυθμιστικού πλαισίου