back to top
20.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Την 11η Νοεμβρίου οι ασφαλιστές κάνουν «άνοιγμα» στον καταναλωτή

[starbox]

Στις 11 Νοεμβρίου είναι η γιορτή του Ασφαλιστή. Θα ακούσουμε πάλι προσδοκίες και ευχολόγια από όλους τους παράγοντες της αγοράς ενώ οι σκληρά εργαζόμενοι επαγγελματίες , η «πρώτη γραμμή» απέναντι στους καταναλωτές , θα πρέπει να βγουν για άλλη μία ημέρα με την τσάντα στο δρόμο για να ασφαλίσουν.
Εξαιρετικά δύσκολα να πάρεις λεφτά από κόσμο που δεν έχει να πληρώσει ούτε τα βασικά. Μεμονωμένα δεν γίνεται τίποτε σημαντικό απλώς μόνο θα συντηρείται η υπάρχουσα κατάσταση που δεν είναι θετική. Η ασφαλιστική αγορά θα πρέπει αφ’ ενός να πείσει τον μεμονωμένο καταναλωτή για την αξία της ασφάλισης και αφ’ ετέρου να κινηθεί συστηματικά και να κάνει lobbying στα υψηλότερα κλιμάκια για να πείσει κυβερνητικούς και εξωκυβερνητικούς παράγοντες.
Εάν τα κονδύλια που δίνουν η ΕΑΕΕ , η ΕΑΔΕ , ο ΣΕΣΑΕ και ουκ έστιν αριθμός οργανώσεις για δημόσιες σχέσεις , πάρτι και εσωστρεφείς εκδηλώσεις , δίνονταν σε ένα οργανωμένο και κοινό σχέδιο προώθησης της ιδιωτικής ασφάλισης τότε η απήχηση που θα είχε ο θεσμός θα ήταν μεγαλύτερη και κυρίως ουσιαστικότερη.
Οι εκδηλώσεις στο Μέγαρο ή στην Ύδρα ή στο παραθαλάσσιο κέντρο ενδιαφέρουν το ευρύτερο κοινό όσο τους ενδιαφέρει ένα καρδιολογικό συνέδριο. Η ασφαλιστική αγορά πρέπει να βγει στον δρόμο και όχι μόνο με εκδηλώσεις στο Σύνταγμα. Πρέπει να μιλήσει με άλλους θεσμούς , να συνεργαστεί με κοινωνικά ταμεία προσφέροντας λύσεις σε άλυτα προβλήματα , να δώσει στην πολιτεία να καταλάβει ότι είναι προς συμφέρον η συνεργασία μαζί της.
Αυτή την περίοδο που η αγορά ταλανίζεται από έλλειψη ρευστότητας, οι ασφαλιστικές θα πρέπει να απορροφήσουν το ΦΠΑ ή όσες έχουν κεφαλαιακά πλεονάσματα να δώσουν ευκαιρίες πολλαπλών δόσεων. Επιπλέον να τηρήσει τις 5 εργάσιμες ημέρες για τις αποζημιώσεις. Αυτά θέλει ο καταναλωτής. Όχι για να ενθουσιαστεί αλλά να παραμείνει ασφαλισμένος.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφάλιση πληρωμάτων πλοίων: +79,2% οι ζημίες και +91,7% οι αποζημιώσεις το 2024

Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήγαγε η Επιτροπή Περιουσίας, Αντασφαλίσεων, Μεταφορών και Σκαφών της ΕΑΕΕ

To 6ο Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης της ΕΘΕ έρχεται στις 16 Οκτωβρίου

Το #famc25 θα επικεντρωθεί στις προοπτικές και προκλήσεις των επενδύσεων σε real assets

Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του νέου workshop του ΣΕΤΕ

Η εκδήλωση του ΣΕΤΕ ανοίγει τον διάλογο ανάμεσα στην τουριστική βιομηχανία και στην ασφαλιστική αγορά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Συνταξιοδοτικά ταμεία και διασυνοριακή προοπτική: Το ελληνικό ενδιαφέρον στο 16ο Φόρουμ Κύπρου

Κεντρικό θέμα του συνεδρίου είναι η ανάπτυξη των multi-employer IORPs και η ενίσχυση του δεύτερου πυλώνα συνταξιοδότησης

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η ασφάλιση είναι για κάθε πολίτη. Μύθος ή αλήθεια;

Το Panormos Cluster αναδεικνύει ότι υπάρχουν λύσεις για κάθε προϋπολογισμό, με ασφάλιστρα που προσαρμόζονται στις εκάστοτε πραγματικές ανάγκες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί