Με ποια κριτήρια επιλέγουν προϊόντα ζωής και υγείας οι καταναλωτές

Το value for money, η σχέση δηλαδή του κόστους αγοράς προς τις παρεχόμενες καλύψεις, είναι ο σημαντικότερος παράγοντας βάσει του οποίου κάθε υποψήφιος ασφαλισμένος επιλέγει προϊόντα στον κλάδο Υγείας.

Όπως αποκαλύπτει έρευνα που διενήργησε μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία, το δεύτερο σημαντικότερο κριτήριο για την επιλογή ενός προγράμματος είναι η αξιοπιστία της ασφαλιστικής εταιρείας και τρίτος παράγοντας ο ασφαλισής της.

Στον τομέα των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων πρώτο κριτήριο επιλογής του προϊόντος  είναι η αξιοπιστία του φορέα που το προσφέρει, στοιχείο το οποίο δείχνει ότι ο χαρακτήρας του «μακροπρόθεσμου» είναι αυτός ο οποίος οδηγεί σε προτεραιότητα εμπιστοσύνης.

 Ως δεύτερο κριτήριο επιλογής καταγράφεται η σχέση του κόστους προς τις παροχές του προγράμματος και ως τρίτο ο ασφαλιστής.

Από τα συμπεράσματα της ίδιας έρευνας προκύπτει επίσης ότι οι ανάγκες και οι προτεραιότητες των ασφαλισμένων από ένα προϊόν του κλάδου Ζωής προσδιορίζονται ως εξής:

-          Βιωσιμότητα: Ο ασφαλισμένος αναζητεί ασφαλιστικές εταιρείες με αξίες τράπεζας, όπως η εμπιστοσύνη, η αξιοπιστία, το μέγεθος και η ιστορία.
-          Όφελος: Ο ασφαλισμένος αναζητεί ορατά οφέλη από τα προγράμματα που επιλέγει, ξεκάθαρες λύσεις και προτάσεις, όπως και συγκεκριμένες αποδόσεις.
-          Ποιότητα: ο ασφαλισμένος επιθυμεί το επενδυτικό προϊόν να εγγυάται ευελιξία, όπως και δυνατότητα άμεσης εκταμίευσης – ρευστοποίησης