«Η Front Line αναβαθμίζει την ασφαλιστική κάλυψη»

του Γιάννη Βερμισσώ

Χωρίς δισταγμούς και αμφιβολίες, η Front Line, από την ημέρα που «γεννήθηκε» ως ιδέα, και καθ’ όλη τη διάρκεια της πορείας της μέχρι σήμερα – ακόμα και στο μέλλον που σχεδιάζει – έχει μια αμετακίνητη αποστολή, η οποία αποτελεί το θεμέλιο λίθο της λειτουργίας της και τεκμηριώνει απόλυτα την επιχειρηματική της συμπεριφορά. 

Η αποστολή αυτή περνά στην πράξη μέσα από τους ανθρώπους που απαρτίζουν την εταιρεία και είναι η εξής: «η Front Line παρέχει ολοκληρωμένες και αρμονικά συνδυασμένες υπηρεσίες προς τους πελάτες της. Αρχές ανάπτυξης της εταιρικής λειτουργίας αποτελούν η διαφάνεια, η ποιότητα, η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα. Με καινοτόμες λύσεις και προληπτικές δράσεις, σκοπεύει στην επιχειρηματική τελειότητα». Αυτή είναι η στόχευση της εταιρείας που, σύμφωνα με τους δημιουργούς της, απέχει της τρέχουσας αντίληψης που σχετίζεται με τη διεκπεραιωτική ασφαλιστική εργασία και εστιάζει στην απλή πώληση συμβολαίων. 

«Αυτή είναι η διαφορά μας από τον ανταγωνισμό και την υπηρετούμε καθημερινά», αναφέρει ο κ. Γιώργος Κολιός που, ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, υποστηρίζει με σθένος ότι: «η Front Line στοχεύει στο καλύτερο, στη συνεχή βελτίωση και σε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, γι’ αυτό και παρουσιάζει στον πελάτη αναμφισβήτητα την καλύτερη λύση».
Δεν είναι τυχαίο το ότι κάθε χρόνο η εταιρεία αναθεωρεί όλα τα συμβόλαια των πελατών της, πραγματοποιεί εκ νέου μελέτες και εισηγείται την αναβάθμιση της ασφαλιστικής κάλυψης όταν και όπου το κρίνει απαραίτητο. Η πρακτική αυτή αποτελεί έμπρακτη απόδειξη ότι η εταιρεία μεριμνά και συντηρεί τη διαφορετική αντίληψη που αποτελεί το γνώρισμά της που την ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. 

 Η ιστορία της εταιρείας είναι γοητευτική, μέσα από όνειρα, προσδοκίες, μια αίσθηση υπεροχής και φυσικά ανθρώπους, επαγγελματίες, και ισχυρούς ασφαλιστές. Ήταν το 2002 όταν οι 5 διακεκριμένοι «ζωικοί» ασφαλιστές της (Α. Βακάλης, Δ. Βούρτος, Ι. Δαλέζιος, Γ. Κολιός και Γ. Μεράντζας), με τα κορυφαία χαρτοφυλάκιά τους, διέκριναν ότι η προοπτική των ασφαλιστικών εργασιών εντοπιζόταν στην παροχή λύσεων προς τους πελάτες. Αυτή ήταν η ιδέα επί της οποίας δημιουργήθηκε η Front Line. 

Οι δημιουργοί της ήθελαν να φέρουν μιαν αλλαγή στον τρόπο διαμεσολάβησης στην πώληση ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα. Πολύ γρήγορα, το 2002, οι συνεργάτες ασφαλιστές σύστησαν την Α.Ε. Ασφαλιστικών Συμβούλων, η οποία μπορεί να είχε αρχές και όραμα, αλλά δεν είχε ακόμα αποσαφηνίσει με ακρίβεια τον προσανατολισμό της. Μάλιστα για εκείνη την εποχή το εγχείρημα ήταν πρωτοποριακό, καθώς δεν υπήρχαν άλλες μεσιτικές που να είχαν «ζωικούς» ασφαλιστές στο τιμόνι τους. Σταδιακά η εταιρεία στελεχωνόταν, ανέπτυσσε παραγωγή, έμπαινε σε νέες δουλειές, που απαιτούσαν πρόσθετες και εξειδικευμένες γνώσεις. Αυτό οδήγησε στην ανάγκη να γίνουν προσλήψεις σε τεχνικό προσωπικό, ενώ για πρώτη φορά δημιουργήθηκε προβληματισμός για τη διαχείριση. 

Τότε, για πρώτη φορά, «ράγισε» το μέτωπο της ομάδα, καθώς έφυγαν οι δύο από τους πέντε πρωτεργάτες του εγχειρήματος. Βέβαια οι άλλοι συνέχισαν να τραβούν το βαρύ φορτίο της διαφορετικότητας της Front Line και να ανοίγονται σε μεγάλες δουλειές του ιδιωτικού, του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα. 

Το 2009 έφυγε άλλος ένας μέτοχος. Ο Γιώργος Κολιός και ο Δημοσθένης Βούρτος συνέχισαν επάνω στην ίδια αρχική γραμμή… «Η Front Line έπρεπε να συνεχίσει», αναφέρουν και οι δύο, πιστεύοντας σε αυτό που κάνουν. Σήμερα η Front Line βρίσκεται σε ένα καινούργιο ξεκίνημα. Είναι ώριμη ως εταιρεία, έχει πιστούς πελάτες, συνεργάτες και φίλους, απαλλάσσεται από τα στοιχεία του παρελθόντος που της προκαλούσαν οικονομική «αιμορραγία», όπως οι ασυνεπείς πελάτες ή συνεργάτες, έχει ένα νέο μέτοχο, τον κ. Αρη Βασιλόπουλο και παράλληλα ανοίγεται σε νέους ασφαλιστικούς δρόμους, δημιουργώντας ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών σε όλη την Ελλάδα. 

Για πρώτη φορά αναλαμβάνει το διαχειριστικό τομέα ο κ. Γιώργος Κολιός, που έχει τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου, με αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο το Δημοσθένη Βούρτο και μέλος του Δ.Σ. τον κ. Δημήτρη Κουτσολιάκο, ο ρόλος του οποίου από το 2009 είναι καθοριστικός για την εταιρεία. Η Front Line τώρα ετοιμάζεται να κάνει ένα μεγαλύτερο άλμα…

Συνέντευξη
Γιώργος Κολλιός
Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος

Σε κινήσεις επέκτασης προχωρά η μεσιτική εταιρεία Front Line, καθώς στοχεύει μέσα σε τρία χρόνια να δημιουργήσει και να εντάξει στο δυναμικό της 30 νέα γραφεία σε όλη τη χώρα, τα οποία θα στηρίξουν τα σχέδιά της να «ανοιχτεί» σε καινούργιες ασφαλιστικές εργασίες. Αυτό αποκαλύπτει στο iw ο πρόεδρος της εταιρείας, κ. Γιώργος Κολιός, ο οποίος τονίζει ότι «είναι η ώρα που μπορούμε, παράλληλα με τις ασφαλίσεις επιχειρήσεων, να δώσουμε και στον απλό καθημερινό πολίτη-καταναλωτή τις ξεχωριστές συμβουλευτικές υπηρεσίες της Frοnt Line». Ακόμα αναφέρει ότι η εταιρεία έχει λογική «μαραθωνοδρόμου», επιδεικνύει αντοχή στο χρόνο και αναπτύσσεται σταθερά, καθώς δίνει βαρύτητα στην εξειδίκευση, την αντικειμενική συμβουλευτική υποστήριξη, τη σωστή σχέση με τον πελάτη.

iw: Ποια είναι η παραγωγή της εταιρείας σας;

Γ.Κ.: Το 2011 η παραγωγή ασφαλίστρων ανήλθε σε 4.300.000 ευρώ. Το σημαντικό όμως είναι να δούμε την κατανομή της παραγωγής μας ανά κλάδο εργασιών, καθώς αυτή κάνει σαφή την εξειδίκευσή μας, αλλά και τη διαφοροποίησή μας έναντι άλλων στην αγορά. Συγκεκριμένα, ένα ποσοστό περίπου 50% προέρχεται από ασφαλίσεις ζωής και ομαδικές, ένα ποσοστό 40% από γενικές ασφαλίσεις και μόνο ένα μικρό ποσοστό κοντά στο 10% αφορά ασφαλίσεις οχημάτων.

iw: Πείτε μας για το προσωπικό και τη διάρθρωσή του.

Γ.Κ.: Έχουμε εννέα άτομα διοικητικό προσωπικό. Επίσης, έχουμε 31 συνεργάτες με καθεστώς αποκλειστικότητας σε όλη τη χώρα. Αυτοί αποτελούν το μηχανισμό που κινητοποιεί τα γραφεία των Ιωαννίνων, του Ηρακλείου Κρήτης, της Θεσσαλονίκης και της Μυκόνου.

iw: Με αυτά θα συνεχίσετε την εξέλιξή σας;

Γ.Κ.: Όχι. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε ραγδαία τους συνεργάτες μας και δουλεύουμε συστηματικά γι’ αυτό. Θέλουμε μέσα στην επόμενη τριετία να δημιουργήσουμε 30 γραφεία συνεργατών σε όλη τη χώρα. Να επισημάνω επίσης ότι δεν δημιουργούμε δίκτυο ασφαλιστών, αλλά αποκτάμε «συνέταιρους», που σημαίνει ότι η σχέση μας είναι πολύ ισχυρότερη, καθώς δουλεύουμε όλοι μαζί επάνω στον ίδιο στόχο. Δεν θέλουμε ανθρώπους που θα πουλάνε συμβόλαια για λογαριασμό μας. Πιστεύω ακράδαντα στο «συν-επιχειρείν».

iw: Δηλαδή οι συνεργάτες που μας αναφέρετε δεν είναι ασφαλιστές;

Γ.Κ.: Ναι. Δεν είναι ασφαλιστές και αυτό είναι επιλογή μας. Για να σας εξηγήσω: η φιλοσοφία της λειτουργίας της εταιρείας μας είναι «δεν πουλάμε, αλλά συμβουλεύουμε». Επιλέγουμε λοιπόν συνεργάτες και τους εκπαιδεύουμε εξαρχής, ώστε να μάθουν για την ασφάλιση και να μπορούν στη συνέχεια να συμβουλεύουν κάθε ενδιαφερόμενο για το πώς θα κάνει την καλύτερη γι’ αυτόν ασφάλιση, στην καλύτερη τιμή ποιότητας-κόστους. Οι συνεργάτες μας λοιπόν είναι οι «δορυφόροι» αυτής της αρχής – που θεωρώ θεμέλιο της εταιρείας μας – της παροχής σωστών ασφαλιστικών υπηρεσιών.

iw: Το άνοιγμα γραφείων σε όλη την Ελλάδα υπηρετεί κάποιον στόχο σας;

Γ.Κ.: Θέλουμε να επεκταθούμε στο ευρύ κοινό. Ο καταναλωτής σήμερα έχει ανάγκη από ολοκληρωμένη συμβουλευτική υπηρεσία. Εμείς μπορούμε να την παρέχουμε πλήρως, μέσω της συνεργασίας μας με 18 ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα και 4 του εξωτερικού. Γι’ αυτό θα πάμε σε όλη την Ελλάδα. Είναι η ώρα που μπορούμε, παράλληλα με τις ασφαλίσεις επιχειρήσεων, να εργαστούμε και με τον απλό καθημερινό καταναλωτή.

iw: Ποιες είναι οι ανάγκες της αγοράς σήμερα;

Γ.Κ.: Πρέπει να δοθεί έμφαση στο retail, όπως σας τόνισα νωρίτερα. Χωρίς να αλλάξουμε το γενικό προσανατολισμό μας, που σχετίζεται με την παροχή ασφαλιστικών συμβουλών σε επιχειρήσεις, έχουμε αποφασίσει να αναπτύξουμε και άλλους κλάδους, όπως αυτόν των συμβολαίων ζωής. Ακόμα και μέσω των επιχειρήσεων που είναι ήδη πελάτες μας, σκεφτόμαστε να επενδύσουμε στο ανθρώπινο δυναμικό τους, παρέχοντας σωστή πληροφόρηση.

iw: Για τον κλάδο των αυτοκινήτων, για τον οποίο διεξάγεται μάχη στην αγορά, εσείς δεν ενδιαφέρεστε;

Γ.Κ.: Πιστεύω ότι το αυτοκίνητο, κάποια στιγμή, θα πωλείται παντού και από όλους: μέσω ίντερνετ, στις διάφορες μεγάλες επιχειρήσεις λιανικής, στα σούπερ μάρκετ, οπουδήποτε τέλος πάντων, και με κάποιο τρόπο θα μπορεί ο καταναλωτής να προμηθευτεί ένα συμβόλαιο αυτοκινήτου. Άρα εμείς, με τη γνώση μας, μπορούμε να φανούμε χρήσιμοι περισσότερο σε άλλα ασφαλιστικά συμβόλαια, όπως τα ζωής που σας προανέφερα, τα οποία δεν είναι απλή υπόθεση, γιατί απαιτείται μια σωστή και ειλικρινής παρουσίασή τους στους πελάτες.

iw: Τεχνολογικά, πώς θα υποστηριχθεί η εταιρεία σας στο άνοιγμα που σχεδιάζετε;

Γ.Κ.: Βάζουμε σε λειτουργία ένα καινούργιο μηχανογραφικό σύστημα, με το οποίο οι συνεργάτες θα είναι συνδεδεμένοι on line με την εταιρεία και θα εξυπηρετούνται πλήρως, ηλεκτρονικά, σε όλα τους τα αιτήματα. Αυτό θα μας βοηθήσει αρκετά και αποτελεί ένα πρώτο βήμα, καθώς σκεπτόμαστε να κάνουμε και άλλες σχετικές επενδύσεις στο προσεχές μέλλον.

iw: Είστε ικανοποιημένος από τη μέχρι σήμερα πορεία της εταιρείας σας;

Γ.Κ.: Οι πελάτες μας είναι η καλύτερη επιβεβαίωση για την πορεία μας. Τα δέκα χρόνια λειτουργίας της εταιρείας μας δικαιώνουν τις επιλογές μας, τόσο για τον τρόπο που δουλεύουμε όσο και για την ποιότητα των υπηρεσιών μας.

iw: Έχετε συνταγή επιτυχίας;

Γ.Κ.: Έχουμε πάρει τα θετικά από το agency και τα εφαρμόζουμε στην πράξη για την πρόοδό μας ως μεσιτική εταιρεία. Γνωρίζουμε όλους τους πελάτες μας προσωπικά, έχουμε επαφή μαζί τους και είμαστε βέβαιοι γι’ αυτό που τους προτείνουμε. Αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς. Συμβουλεύουμε αντικειμενικά και πιστεύουμε στην εξειδίκευση. Είναι το Α και το Ω στην υπηρεσία που παρέχουμε. Οι πελάτες μας διακρίνουν τη διαφορά μας.

iw: Ποιοι είναι οι πελάτες σας σήμερα;

Γ.Κ.: Πολύ μεγάλες και γνωστές εταιρείες, βιομηχανίες διαφόρων κλάδων, βιοτεχνίες και γενικά επιχειρήσεις κάθε είδους. Για λόγους ευνόητους δεν θα ήθελα να τις αναφέρω.

iw: Τι πιστεύετε για τις τακτικές πωλήσεων και τις επιθετικές πωλήσεις;

Γ.Κ.: Είναι εκτός της φιλοσοφίας μας. Εμείς είμαστε «μαραθωνοδρόμοι». Έχουμε αντοχή στο χρόνο και αναπτυσσόμαστε σταθερά και συστηματικά. Οι επιθετικές πρακτικές είναι «πυροτέχνημα» και «καίγονται» γρήγορα. Η αλήθεια και η σωστή σχέση με τον πελάτη είναι η μόνη μας τακτική.