«TradeFair 2012»: «Το μέλλον των παιδιών περνά μέσα από την καινοτομία»

«Το μέλλον των παιδιών μας περνά μέσα από τη σωστή εκπαίδευση και την εισαγωγή τους στις έννοιες της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας, καθώς το όνειρο μιας θέσης στο δημόσιο, έχει πεθάνει για τις σύγχρονες γενιές που διψούν για να καλλιεργήσουν τα ταλέντα και τις δεξιότητές τους», τονίζει σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Σωματείου Επιχειρηματικότητα Νέων / Junior Achievement Greece, κ. Χρήστος Τσάγκος, στο πλαίσιο διοργάνωσης της μαθητικής Εμπορικής Έκθεσης «Trade Fair 2012» από το ΣΕΝ / JA Greece, την Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012 στο εμπορικό κέντρο «The Mall Athens».

Στην εκδήλωση που έγινε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, μαθητές 28 δημόσιων και ιδιωτικών Λυκείων και Γυμνασίων, από την Αττική, τη νότια Ελλάδα και τα νησιά, παρουσίασαν στο ευρύ κοινό τις επιχειρηματικές ιδέες τους και τα προϊόντα που επινόησαν στο πλαίσιο του προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση». (αναλυτικά στο συνημμένο αρχείο τύπου excel).

Οι μαθητικές ομάδες που συμμετείχαν στην Εμπορική Έκθεση παρουσίασαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το προϊόν ή την υπηρεσία τους στους εκατοντάδες επισκέπτες οι οποίοι θαύμασαν από κοντά τα επιτεύγματά τους.

Την Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012 θα πραγματοποιηθεί αντίστοιχη Εμπορική Έκθεση στη Θεσσαλονίκη, στο εμπορικό κέντρο «Mediterranean Cosmos», με τη συμμετοχή μαθητών Γυμνασίων και Λυκείων από τη Βόρεια Ελλάδα. Η διαδικασία της αξιολόγησης από την κριτική επιτροπή που αποτελείται από μέλη του ΔΣ του ΣΕΝ/JA και στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου, θα ολοκληρωθεί την Τρίτη 13 Μαρτίου με την ανακοίνωση της ομάδας που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό στη Ζυρίχη της Ελβετίας στις 28-30 Μαρτίου 2012.

Για την αξιολόγηση της προσπάθειας των μαθητών λαμβάνονται υπόψη η καινοτομία, η ποιότητα και ο αντίκτυπος που έχουν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες στο περιβάλλον και στην κοινωνία.

Οι Εμπορικές Εκθέσεις πραγματοποιούνται με την ευγενική χορηγία της Citi, του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ), του The Mall Athens, του Mediterranean Cosmos, της General Mills, της Chipita AE, της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του British Council.