MetLife Alico: Συνεχής εκπαίδευση και επιμόρφωση των συνεργατών της

Το 2011 αποτέλεσε μία ακόμη ιδιαίτερα επιτυχημένη και παραγωγική χρονιά για το Τμήμα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης της MetLife Alico, καθώς πραγματοποιήθηκε μία πλήρης σειρά σεμιναρίων και ενεργειών που κάλυψαν αποτελεσματικά τις εκπαιδευτικές ανάγκες τόσο του διοικητικού προσωπικού της Εταιρίας, όσο και των συνεργατών της στο Agency και στα άλλα δίκτυα προώθησης των προγραμμάτων της.

Στα 2 Εκπαιδευτικά Κέντρα της MetLife Alico στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 67 εκπαιδευτικά σεμινάρια με περισσότερους από 1.000 συμμετέχοντες και συνολική διάρκεια 800 εκπαιδευτικών ωρών.

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας, το Τμήμα Εκπαίδευσης της MetLife Alico εγκαινίασε μέσα στο 2011 την πλατφόρμα εκπαίδευσης e-Learning ενισχύοντας περαιτέρω το σύστημα εκπαίδευσης των ασφαλιστικών συμβούλων του δικτύου της Εταιρίας. Μέσα από αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία, παρέχονται πλέον στους εκπαιδευόμενους επιλογές που δεν ήταν διαθέσιμες με τις παραδοσιακές μεθόδους. Στόχος της Εταιρίας είναι να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό σύστημα, όπου οι συμμετέχοντες να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης από όπου κι αν βρίσκονται, ώστε να μελετούν με το δικό τους ρυθμό τις ενότητες που αφορούν στα ασφαλιστικά προϊόντα, στην αντίστοιχη ορολογία, κ.α.

Από το 2002 που πιστοποιήθηκε το Εκπαιδευτικό Κέντρο της MetLife Alico όσον αφορά στην προετοιμασία για τις εξετάσεις διαμεσολαβούντων μέχρι και σήμερα, το ποσοστό επιτυχίας στις εξετάσεις αυτές είναι πολύ υψηλό. Αξίζει να αναφερθεί ότι το 2011 όλοι οι συμμετέχοντες πέρασαν επιτυχώς τις εξετάσεις. Τα αποτελέσματα αυτά πιστοποιούν όχι μόνο τον επαγγελματισμό και το υψηλό επίπεδο των υποψήφιων συνεργατών της Εταιρίας, αλλά και την ποιοτική και άρτια εκπαιδευτική υποστήριξη.

Στο Δίκτυο Πωλήσεων της MetLife Alico, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι δομημένο έτσι ώστε να υποστηρίζει με ουσιαστικό τρόπο την ανάπτυξή των συνεργατών της Εταιρίας, με έμφαση στην εξατομικευμένη εκπαίδευση, που συμπεριλαμβάνει πέρα από την μεταβίβαση γνώσης, και την ενεργό συμμετοχή του εκπαιδευόμενου μέσα από Role Plays.  ‘Ένθερμοι αρωγοί καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς ήταν και πάλι οι Eισηγητές της Ακαδημίας Εκπαίδευσης που αποτελείται από τους πλέον επιτυχημένους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Συντονιστές Ομάδος και Συντονιστές Γραφείων Πωλήσεων της Εταιρίας. 

Το Τμήμα Εκπαίδευσης της MetLife Alico, φροντίζει επίσης και για την ανάπτυξη όλων των εργαζομένων της στο Διοικητικό Σύστημα, οι οποίοι συμμετέχουν και αυτοί σε σειρά σεμιναρίων με διαφορετική θεματολογία το καθένα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες του Προσωπικού, των Προϊσταμένων, αλλά και των Διευθυντών Τμημάτων, έχοντας στόχο τη βελτίωση των δεξιοτήτων τους. Επιπλέον, παρέχεται εσωτερικά πιστοποιημένη εκπαίδευση στην χρήση των εφαρμογών γραφείου των ηλεκτρονικών υπολογιστών, καθώς και στην χρήση ενός προηγμένου συστήματος εξυπηρέτησης ασφαλισμένων.

Η Εταιρία δίνει, επίσης, τη δυνατότητα σε όσους εργαζόμενούς της το επιθυμούν, να συμμετάσχουν στις εξετάσεις που διοργανώνει ο Διεθνής Εκπαιδευτικός Οργανισμός LOMA (Life Office Management Association), παρέχοντάς τους τη δυνατότητα σωστής προετοιμασίας χάρις στα εκπαιδευτικά μέσα που διαθέτει.  Στο πλαίσιο αυτό, το 2011 ενθάρρυνε και κάλυψε την συμμετοχή 50 στελεχών της στις εξετάσεις πιστοποίησης FLMI του εκπαιδευτικού οργανισμού LOMA.

Σημαντική εκπαιδευτική υποστήριξη παρέχει, επίσης, η MetLife Alico και στα ανεξάρτητα δίκτυα. Συγκεκριμένα, όσον αφορά στο bancassurance, έχει σχεδιαστεί ένα ειδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης που βοηθάει τους συμμετέχοντες να αποκτήσουν όλες τις απαιτούμενες γνώσεις, αλλά και να συμμετάσχουν με αξιώσεις στις εξετάσεις για την απόκτηση της άδειας που προβλέπει η νομοθεσία για την πώληση ασφαλιστικών προγραμμάτων. Αντίστοιχα, σημαντική υποστήριξη παρέχεται και στο δίκτυο των πρακτορείων με τα οποία συνεργάζεται η Εταιρία, μέσα από μια σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δραστηριοτήτων, ειδικά σχεδιασμένων για να καλύπτουν τις ανάγκες κάθε συμμετέχοντος ξεχωριστά.

Η συνεχής εκπαίδευση και η επιμόρφωση που παρέχει στα στελέχη του Δικτύου Πωλήσεων, στο διοικητικό προσωπικό της, καθώς και στους συνεργάτες του δικτύου της αλλά και των άλλων συνεργαζόμενων δικτύων, αποτελούσε και θα αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές προτεραιότητες της MetLife Alico.  Μέσα στο 2012 με την ίδια νοοτροπία, η Εταιρία στοχεύει να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες του περιβάλλοντος, εξελίσσοντας περαιτέρω τις μεθόδους της και αξιοποιώντας τις ήδη αναπτυγμένες τεχνολογικές της υποδομές.