Amway: Ξεπέρασε τα 10,9 δισ. σε πωλήσεις παγκοσμίως

Με περισσότερα από 50 χρόνια εμπειρίας, η Amway κατέχει πλέον την πρώτη θέση στις απευθείας  πωλήσεις σε βασικές αγορές όπως η Κίνα, η Ινδία, η Ιαπωνία και η Ταϊλάνδη και είναι ένας αναγνωρισμένος ηγέτης στον συγκεκριμένο κλάδο παγκοσμίως.

Η εταιρεία ανακοίνωσε παγκόσμιες πωλήσεις που ξεπερνούν τα 10,9 δισ. δολάρια Αμερικής για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2011. 

Τα αποτελέσματα αντιπροσωπεύουν αύξηση 17% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2010 που ήταν 9,2 δισ. δολάρια Αμερικής. Αυτή είναι η έκτη συνεχής χρονιά ανάπτυξης για την εταιρεία, η οποία παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων τα 11 από τα τελευταία 12 χρόνια.
Με βάση τα αποτελέσματα πωλήσεων του 2011, η Amway έχει αυξήσει το μερίδιό της στην παγκόσμια αγορά πάνω από 10%.
«Για περισσότερα από 50 χρόνια τώρα και για 16 χρόνια που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, η Amway έχει βοηθήσει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να ζήσουν μια καλύτερη ζωή, παρέχοντάς τους την ευκαιρία να αναπτύξουν μια δική τους επιχείρηση, που υποστηρίζεται από ισχυρές επωνυμίες και καινοτόμα προϊόντα» δήλωσε ο κ. Γιώργος Αποστολόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Amway Hellas. «Η επιτυχία μας στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο οφείλεται σε εκατομμύρια Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων Amway οι οποίοι επιτυγχάνουν τους στόχους τους λειτουργώντας τη δική τους επιχείρηση AMWAY™».

Με περισσότερα από 50 χρόνια εμπειρίας, η εταιρεία κατέχει πλέον την πρώτη θέση στις απευθείας  πωλήσεις σε βασικές αγορές όπως η Κίνα, η Ινδία, η Ιαπωνία και η Ταϊλάνδη και είναι ένας αναγνωρισμένος ηγέτης στον συγκεκριμένο κλάδο παγκοσμίως. Περισσότεροι από 3 εκατομμύρια άνθρωποι πωλούν τα προϊόντα της AMWAY σε περισσότερες από 80 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο. 

Εκτός από την υποστήριξη που παρέχει στους Ιδιοκτήτες Επιχείρησης Amway, η εταιρεία έχει ενεργό ρόλο στην βιομηχανία απευθείας πωλήσεων στις αγορές που δραστηριοποιείται. Στελέχη της εταιρείας, κατέχουν πάνω από 50 ηγετικές θέσεις στην βιομηχανία παγκοσμίως. Στην Ελλάδα, ο Γενικός Διευθυντής της Amway Hellas κ. Γιώργος Αποστολόπουλος είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Συνδέσμου Εταιριών Απευθείας Πωλήσεων (Ε.Σ.Ε.Α.Π). 

Η κατηγορία των προϊόντων Διατροφής ηγείται των πωλήσεων

Επενδύσεις στις παγκόσμιες επωνυμίες NUTRILITE™ και ARTISTRY™ έχουν βοηθήσει τους Ιδιοκτήτες Επιχείρησης Amway σε όλο τον κόσμο να φτάσουν σε νέο ρεκόρ πωλήσεων τους κλάδους διατροφής και ομορφιάς.

Σήμερα, η NUTRILITE είναι Νο. 1 σε πωλήσεις βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής στον κόσμο* οδηγώντας τις πωλήσεις στην κατηγορία της διατροφής κοντά στα 4,7 δισ. δολάρια Αμερικής για το 2011. Οι πωλήσεις της Πρωτεΐνης σε Σκόνη καθώς και το Double X™ συμπλήρωμα διατροφής με πολυβιταμίνες, ορυκτά στοιχεία και φυτικές θρεπτικές ουσίες της NUTRILITE™, αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο και πλέον των πωλήσεων στη κατηγορία Διατροφή για την προηγούμενη χρονιά. Άλλα σημαντικά λανσαρίσματα της Nutrilite που έγιναν πέρυσι ήταν το συμπλήρωμα διατροφής MEMORY BUILDER™, το Vitamin C Plus Extended Release και η Πρωτεΐνη σε Σκόνη All-Plant Protein Powder.  

Οι πωλήσεις των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, έφτασαν σχεδόν τα 2,8 δισ. δολάρια Αμερικής το περασμένο έτος από την ARTISTRY, η οποία συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πέντε κορυφαίες εταιρείες πολυτελών προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας παγκοσμίως** και κατέχει την  πρώτη θέση στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας. Το προϊόν εντατικής περιποίησης ARTISTRY™ Intensive Skincare Renewing Peel που λάνσαρε παγκοσμίως το 2011, ήταν το πρώτο προϊόν της νέας σειράς εντατικής περιποίησης επιδερμίδας για χρήση από το σπίτι, το οποίο και  προσφέρει σημαντικά οφέλη, παρόμοια με αυτά μιας επαγγελματικής θεραπείας. Ένα άλλο σημαντικό λανσάρισμα την ίδια χρονιά ήταν το κορυφαίο προϊόν Anti-Wrinkle Firming Serum, με αντιγηραντική τεχνολογία που αποτελεί το δεύτερο προϊόν της σειράς ARTISTRY™ Intensive Skincare. 

Οι πωλήσεις των προϊόντων οικιακής φροντίδας έφτασαν τα 2,2 δισ. δολάρια Αμερικής, από τις δυναμικές  πωλήσεις του Συστήματος Επεξεργασίας Νερού eSpring ™ και της σειράς προϊόντων οικιακής φροντίδας AMWAY HOME™. Οι πωλήσεις των προϊόντων που δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες διατροφής, ομορφιάς ή οικιακής φροντίδας ήταν 600 εκατομμύρια δολάρια Αμερικής το 2011.