Euromedica: Παροχή υπηρεσιών υγείας εκτός Ελλάδος

Η Διοίκηση της Euromedica προχώρησε στην στρατηγική επανατοποθέτηση του επιχειρηματικού προσανατολισμού του Ομίλου, με στόχο την θεμελίωση των προϋποθέσεων εκείνων που θα διασφαλίσουν την επιτυχημένη εμπορική του παρουσία και την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.

Κατά την εκπόνηση του νέου επιχειρηματικού σχεδιασμού, η Διοίκηση του Ομίλου αποφάσισε να αναδείξει σε βασικό στόχο την είσοδο και εδραίωση σε νέες γεωγραφικές αγορές, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τόσο τις ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες που διαμορφώνονται στην ελληνική αγορά, όσο και τα ιδιαίτερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Euromedica, όπως η τεχνογνωσία και η καινοτομία, τα οποία τις επιτρέπουν να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας διεθνών προδιαγραφών. 

Πιο συγκεκριμένα, σε ότι αφορά την ελληνική αγορά υγείας, η κύρια παράμετρος που έλαβε υπόψη της η Διοίκηση της Εταιρείας είναι οι ιδιαίτερα ασφυκτικές συνθήκες που δημιουργούνται από την αδυναμία του δημόσιου τομέα και των ασφαλιστικών ταμείων να ανταπεξέλθουν έγκαιρα στις συμβατικές τους υποχρεώσεις, διαμορφώνοντας ένα πιεστικό περιβάλλον.

Σε αυτό το περιβάλλον, βασικός μοχλός ανάπτυξης για έναν Όμιλο του μεγέθους και της παρουσίας της Euromedica είναι η αξιοποίηση των ανταγωνιστικών του πλεονεκτημάτων σε επιλεγμένες αγορές εκτός Ελλάδος. Προς αυτή την κατεύθυνση τα ανώτατα στελέχη του Ομίλου έχουν ξεκινήσει εκτεταμένους κύκλους επενδυτικών επαφών σε χώρες όπως η Σαουδική Αραβία, το Κατάρ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ομάν, το Ιράκ, η Λιβύη και το Κουρδιστάν.

Το επιτυχημένο μοντέλο ανάπτυξης της Εταιρείας στην ελληνική αγορά κατά τις τελευταίες δεκαετίες της δίνει την δυνατότητα να προσφέρει συνολικές λύσεις υγείας «με το κλειδί στο χέρι», οι οποίες περιλαμβάνουν από το σχεδιασμό και την κατασκευή μίας μονάδας υγείας, μέχρι την οργάνωση, την επάνδρωση, τη λειτουργία και τη συντήρησή της. Λύσεις υγείας οι οποίες δεν περιορίζονται σε απλές εφαρμογές μονάδων γενικών υπηρεσιών, αλλά επεκτείνονται και σε καινοτόμες μορφές κέντρων φυσικής αποκατάστασης αλλά και μονάδων παροχής ψυχιατρικών υπηρεσιών υγείας. 

Στη βάση αυτής της ουσιαστικής εμπειρίας η Εταιρεία μελετά την επέκτασή της στις προαναφερθείσες αγορές, τόσο μέσω αυτόνομης επιχειρηματικής παρουσίας, όσο και μέσα από συμπράξεις με ιδιωτικούς ή δημόσιους φορείς των συγκεκριμένων χωρών. Ταυτόχρονα γίνονται προσπάθειες για διασύνδεση των επιτυχημένων μονάδων του Ομίλου στην Ελλάδα με κατοίκους ξένων χωρών στο πλαίσιο σχετικών συμφωνιών, στοχεύοντας στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών υγείας σε ξένους υπηκόους. Πρόσφατο επιτυχημένο παράδειγμα υπήρξε η περίθαλψη τραυματιών από την Λιβύη σε μονάδες υγείας της Euromedica στην Ελλάδα.

Σε ότι αφορά τις δραστηριότητες εντός των ελληνικών συνόρων, ο Όμιλος επικεντρώνεται στρατηγικά και επενδύει στην παροχή εξειδικευμένων και καινοτόμων υπηρεσιών υγείας, καλύπτοντας τομείς, στους οποίους υπάρχουν ουσιαστικές ελλείψεις σε επίπεδο προσφοράς. Χαρακτηριστικά παραδείγματα τέτοιων μονάδων είναι το Κέντρο Αποκατάστασης EUROMEDICA-ΑΡΩΓΗ στη Θεσσαλονίκη και η EUROMEDICA ΙΟΝΙΟΣ ΓΕΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ στην Κέρκυρα.

Σχολιάζοντας την στρατηγική επανατοποθέτηση της Εταιρείας, ο βασικός μέτοχος κύριος Θωμάς Λιακουνάκος δήλωσε «Σε αντίθεση με τα αρνητικά πρότυπα που προβάλλονται διεθνώς, οι Έλληνες διαθέτουμε μια ιδιαίτερα δυναμική επιχειρηματική κοινότητα. Ο Όμιλος Euromedica αποτελεί ένα από τα πιο ουσιαστικά κομμάτια του ελληνικού επιχειρείν, διαθέτοντας όραμα, τεχνογνωσία και σαφή προσανατολισμό στην καινοτομία. Σκοπεύουμε να επενδύσουμε πάνω σε αυτά τα πλεονεκτήματά μας, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες που μας δίδονται εκτός των ελληνικών συνόρων, με γνώμονα την ουσιαστική μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του Ομίλου»

EXPORTS MONEY CONFERENCE 2012

 

ΕΞΑΓΩΓΕΣ: ΕΦΑΛΤΗΡΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ

 

5 Ιουλίου 2012, Athenaeum InterContinental, Αθήνα

UPDATED PROGRAMME _(Τελευταία Ενημέρωση: 24 Iουνίου 2012)

 

 

08.30-09.00

Εγγραφές & Καφές

09.00-09.10

Καλωσόρισμα:

κ. Κωνσταντίνος Ουζούνης

, CEO, Ethos Media S.A.

09.10-09.20

Χαιρετισμός:

κ. Χρήστος Φαρμάκης,

Σύμβουλος ΟΕΥ, Πρόεδρος, Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ)

09.20-09.30

Χαιρετισμός:

κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος*

, Υπουργός, Υπουργείο Εξωτερικών

09.30-10.40

Panel I: Η στρατηγική για την προώθηση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας και η συμβολή του κράτους στην εξέλιξη των εξαγωγών

 

Πώς διαμορφώνει τον εξαγωγικό προσανατολισμό το νέο μοντέλο ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας

Τα αντικίνητρα στην εξωστρέφεια και η αντικατάστασή τους από το Εθνικό Σχέδιο Εξαγωγών

Ο μέχρι σήμερα ρόλος της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στις εξαγωγές και η συμβολή της στη διαμόρφωση νέου εθνικού εξαγωγικού status

Ποιες αλλαγές πρέπει να πραγματοποιηθούν ώστε να προωθείται το ελληνικό brand στις διεθνείς αγορές

 

Ομιλία: Mr. Horst Reichenbach, Head of European Commission Τask Force for Greece

 

Συντονιστής: κ. Μπάμπης Παπαδημητρίου, δημοσιογράφος, ΣΚΑΙ

Ομιλητές:

κ. Δημήτρης Λακασάς,

κ. Κωνσταντίνος Νηχωρίτης*,

κ. Πέτρος Τζαννετάκης*

κ. Χρήστος Φαρμάκης, Σύμβουλος ΟΕΥ, Υπουργείο Εξωτερικών, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Motor OilΓενικός Διευθυντής, ΤελωνείαΠρόεδρος, ΣΕΒΕ

10.40-10.50

Ομιλία: κ. Κωστής Χατζηδάκης*, Υπουργός, Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

10.50-12.00

Panel II: Οι ελληνικές εξαγωγές στο πλαίσιο των νέων συνθηκών του παγκόσμιου εμπορίου. Τάσεις και προοπτικές

 

Ποιους δρόμους ανοίγουν στις ελληνικές εξαγωγές, οι τάσεις του παγκόσμιου εμπορίου.

Οι εθνικές και ανά κλάδο στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές.

Το θεσμικό πλαίσιο προώθησης των εξαγωγών την επόμενη δεκαετία. Ο ρόλος του ΟΠΕ.

Πως διαμορφώνεται η ελληνική εξαγωγική πολιτική σε σχέση με τις συμφωνίες της Ε.Ε. που δημιουργούν νέους εμπορικούς προσανατολισμούς.

Πετυχημένοι έλληνες εξαγωγείς αναφέρονται στην διαδικασία ανάπτυξής τους στην παγκόσμια αγορά.

 

Χαιρετισμός:

κ. Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος*,

Γενικός Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Αναπτυξιακής Συνεργασίας, Υπουργείο Εξωτερικών

 

Ομιλία:

Signe Ratso,

Director, Trade Strategy & Market Access (Directorate G, European Commission Trade)

 

Συντονιστής: κ. Νεκτάριος Νώτης, δημοσιογράφος, 24H.gr

Ομιλητές:

κ.

κ. Αλκιβιάδης Καλαμπόκης

κ. Δούκας Μαρινόπουλος

κα Χριστίνα Σακελλαρίδη, Πρόεδρος, ΠΣΕ, Σύμβουλος ΟΕΥ, Υπουργείο Εξωτερικών, Διευθύνων Σύμβουλος, ΟΠΕ Κωνσταντίνος Δομαζάκης*, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Creta Farms

12.00-12.30

 

Coffee & Networking break

12.30-12.45

Ομιλία:

κ.

Τσόπελας Γιώργος*, Διευθύνων Σύμβουλος, Mc Kinsey & Company

12.45-13.55

Panel IIΙ: Η Οικονομία των εξαγωγών: Ο ρόλος της χρηματοδότησης, της ασφάλισης και του factoring H aahlkjlcx

 

Η διεθνής χρηματοδότηση και η πρόσβαση σε αυτή των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων.

Η στήριξη των εξαγωγών από την Ε.Ε., τις Διεθνείς Αναπτυξιακές Τράπεζες και τους άλλους χρηματοδοτικούς μηχανισμούς.

Η ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων στις προμήθειες αγαθών και υπηρεσιών της ΕΕ.

Η σημασία της ασφάλισης των εξαγωγικών πιστώσεων.

Το factoring και η συμμετοχή του στην ελληνική εξαγωγική προσπάθεια.

Η εθνική πολιτική και η παροχή κινήτρων για την εξωστρέφεια

Τα κοινοτικά προγράμματα ενίσχυσης της εξωστρέφειας

 

Ομιλία:

Εκπρόσωπος Εθνικής Τράπεζας

 

Συντονιστής: κ. Ηλίας Σιακαντάρης, δημοσιογράφος, ΣΚΑΙ

Ομιλητές:

κ. Αλέξης Γαβρίηλογλου,

κ. Δημήτρης Ζώμας,

κ. Χρήστος Καινούργιος,

κ. Αλέξανδρος Κοντόπουλος*, Διευθύνων Σύμβουλος, Εθνική factorsΔιευθύνων Σύμβουλος, Διαδικασία Α.Ε.Σύμβουλος ΟΕΥ, Υπουργείο ΕξωτερικώνΒοηθός Γενικός Διευθυντής και Προϊστάμενος Marketing, Euler Hermes

13.55-14.40

Panel IV: Εργαλεία και Μέσα για επιτυχημένες εξαγωγές

 

Το ελληνικό branding και η σημασία του Made In Greece

Η συμβολή των διεθνών εκθέσεων στην εξαγωγική προσπάθεια.

Η σημασία της ποιότητας και η σωστή πιστοποίησή της στη διαδικασία προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στις αγορές του εξωτερικού.

Η ανάδειξη της καινοτομίας σε καταλύτη των εξαγωγών.

Ο κομβικός ρόλος, του ίντερνετ, των social media, στην ανάπτυξη των εξαγωγών.

Η εξαγωγική υποστήριξη και τα πρώτα επιχειρηματικά βήματα σε νέες αγορές μέσα από τις βάσεις πληροφοριών και τις υπηρεσίες των γραφείων Οικονομικών Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ).

 

Συντονιστής: κ. Νίκος Υποφάντης, δημοσιογράφος, ΣΚΑΙ

Ομιλητές:

κ. Δήμος Βατικιώτης,

κ. Δημήτρης Καραβασίλης

κ. Γεώργιος Κουτσοδήμος,

κ. Πέτρος Μιχελιδάκης, Düsseldorf GmbH

κ. Οδυσσέας Ντότσικας, Διευθύνων Σύμβουλος, Think DigitalRepresentative in Greece, Messe Γενικός Σύμβουλος ΟΕΥ, Β8 Δ/νση, Υπουργείο Εξωτερικών, Διευθύνων Σύμβουλος, DK ConsultantsΓενικός Διευθυντής, Atcom

14.40-15.40

Buffet & Networking Break

 

 

B’ ΜΕΡΟΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

 

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΣΕ ΑΡΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ

 

 

 

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται οι τρόποι ανάπτυξης της εξαγωγικής δραστηριότητας σε τρεις σημαντικές για τις ελληνικές εξαγωγές αγορές: Οι Αραβικές Χώρες, η Ρωσία και η Τουρκία. Στα ειδικά αυτά πάνελ θα αναλυθούν οι ευκαιρίες που υπάρχουν στις αγορές αυτές και συγκεκριμένα:

Οι τεχνικές ανάπτυξης της εξαγωγικής δραστηριότητας στις χώρες αυτές.

Τα προϊόντα που έχουν προοπτικές διείσδυσης.

 

Οι ιδιαίτερες απαιτήσεις των εισαγωγέων ελληνικών προϊόντων και το τί πρέπει να κάνουν οι Έλληνες εξαγωγείς για να επιτύχουν τους στόχους τους.

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ: ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ICT & MOBILE APPLICATIONS

Η ενότητα αυτή περιέχει πρακτικά πάνελ, τα οποία καθοδηγούν τους ενδιαφερόμενους στο πώς να εξάγουν: τρόφιμα, φάρμακα και τεχνολογίες ICT & Mobile Αpplications.

 

Στα πάνελ για τον κάθε κλάδο θα συζητηθούν:

 

Πώς και με ποιες προϋποθέσεις αναπτύχθηκε κάθε εξαγωγέας-συμμετέχων εξαγωγικά.

 

Οι προδιαγραφές και τα προαπαιτούμενα για να είναι εξαγώγιμο ένα προϊόν

15.40-16.20

Panel I: Eξάγοντας σε Αραβικές χώρες

Συντονιστής: Γιάννης Βερμισσώ, Δημοσιογράφος, Insurance World

 

Panel I: Πώς να εξάγει κανείς τρόφιμα

Συντονιστής: Δήμητρα Μανιφάβα*, Δημοσιογράφος, Καθημερινή

 

Ομιλητές:

κ. Αhmad Cheikh, Εκπρόσωπος Αραβo-Ελληνικού Επιμελητηρίου

κ. Ευάγγελος Δαϊρετζής,

 

 

κα Φανή Λένου, Γραμματέας ΟΕΥ, (ΗΑΕ)Σύμβουλος ΟΕΥ, ( Αίγυπτος, Λιβύη)

Ομιλητές:

κ. Γιώργος Δημητρακόπουλος,

κ. Πάνος Μανουηλίδης,

κ. Γιάννης Μπούρας*, Διευθύνων Σύμβουλος, Μινέρβα Α.ΕΠρόεδρος και Διευθύνων, Odysea LtdΤεχνικός Σύμβουλος, GS1 Association Greece

16.20-17.00

Panel II: Εξάγοντας στη Ρωσία

Συντονιστής: Γιάννης Βερμισσώ, Δημοσιογράφος, Insurance World

Panel II: Πώς να εξάγει κανείς φάρμακα

Συντονιστής: Αιμίλιος Νεγκής, Δημοσιογράφος Pharma & Health Business Magazine

Ομιλητές:

κ. Χρήστος Δήμας,

κ. Γιάννης Μάρκος, Σύμβουλος ΟΕΥ Πρόεδρος Ελληνο – Ρωσικού Επιμελητηρίου

Ομιλητές:

κ. Δημήτρης Δέμος*,

κ. Κωνσταντίνος Κοφινάς*,

κ. Νίκος Μπουφίδης*, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Bennett PharmaceuticalsΓενικός Διευθυντής Ελλάδας & Βαλκανίων, IMSΠρόεδρος, ΠΕΦ & Πρόεδρος, Demo

17.00-17.40

Panel III: Εξάγοντας στην Τουρκία

 

Συντονιστής: Γιάννης Βερμισσώ, Δημοσιογράφος, Insurance World

Panel IIΙ: Πώς να εξάγει κανείς ICT & Mobile Applications

Συντονιστής: Δημήτρης Μαλλάς*, Δημοσιογράφος, Ημερησία

Ομιλητές:

κ. Γιάννης Καρκάνης,

Παναγιώτης Κουτσίκος, Πρόεδρος Ελληνο-Τουρκικού ΕπιμελητηρίουΣύμβουλος ΟΕΥ

Ομιλητές:

κ. Κωστής Παπαδημητρακόπουλος*,

κ. Γιάννης Σύρρος*, Γενικός Διευθυντής, ΣΕΠΕ Πρόεδρος, ΣΕΚΕΕ

17.40

Λήξη συνεδρίου