Η ERGO κοντά στο δίκτυο πωλήσεων της

Η ERGO πιστή στη δέσμευσή της ότι θα διαμορφώσει ένα νέο πρότυπο ασφαλιστικής εταιρείας στην οποία η κατανόηση των αναγκών και των συνεργατών της να είναι στο επίκεντρο, διοργάνωσε συναντήσεις και επισκέψεις στο δίκτυο πωλήσεων της. Ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της ERGO και Γενικός Διευθυντής κ. Θεόδωρος Κοκκάλας μαζί με τον κ. Δημήτριο Χατζηπαναγιώτου Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή, τον κ. Ευστάθιο Τσαούση Εμπορικό Διευθυντή και τον κ. Στέλιο Βουγιουκλίδη Διευθυντή Πωλήσεων, «όργωσαν»  κυριολεκτικά την ελληνική περιφέρεια προκειμένου να βρεθούν κοντά στους Συνεργάτες της εταιρείας, να συζητήσουν μαζί τους επίκαιρα θέματα της αγοράς, να αφουγκρασθούν τα ζητήματα που τους απασχολούν ιδιαίτερα τη δύσκολη αυτή χρονική περίοδο, αλλά και για να τους ενημερώσουν για τις προγραμματισμένες ενέργειες της εταιρίας που στόχο έχουν να διασφαλίζουν την ποιότητα των εργασιών τους και τη διατήρηση της σταθερότητας στην επαγγελματική αυτή σχέση.

Τα κορυφαία στελέχη της διοίκησης επιδίωξαν κυρίως να ανταλλάξουν σκέψεις και να ακούσουν τους προβληματισμούς, τις απόψεις και τις προτάσεις των Συνεργατών για την ορθή χάραξη στρατηγικής σε θέματα πωλήσεων και αναζήτησης νέων δρόμων ανάπτυξης. Ο κ. Δ. Χατζηπαναγιώτου ανακοίνωσε και ανέλυσε τους νέους τρόπους είσπραξης που υιοθετεί η εταιρεία, ενώ ο κ. Σ. Τσαούσης αναφέρθηκε στο νέο πλαίσιο λειτουργίας στις αποζημιώσεις, καθώς και στις αλλαγές των εταιρικών διαδικασιών που αποσκοπούν στην καλύτερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση τόσο του δικτύου πωλήσεων, όσο και των ασφαλισμένων της εταιρείας. 

Ο κ. Σ. Βουγιουκλίδης επικεντρώθηκε σε θέματα εκπαίδευσης και πιστοποίησης γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, όπως αυτά αποτυπώνονται στο σχέδιο πράξης του διοικητή της Τράπεζα της Ελλάδος. Τέλος, ο Γενικός Διευθυντής της ERGO κ. Θ. Κοκκάλας αναφέρθηκε στην πολύ καλή πορεία της εταιρείας και στη δυναμική που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια τονίζοντας ότι «πάγια στρατηγική μας πολύ πριν την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης ήταν η χαλύβδωση της φερεγγυότητάς μας. 
Η μέχρι σήμερα πορεία μας και τα εξαιρετικά μας αποτελέσματα λοιπόν δεν είναι συμπτωματικά ούτε θέμα τύχης, αλλά απόρροια της στρατηγικής, που έχουμε χαράξει και ακολουθούμε απαρέγκλιτα τα τελευταία χρόνια. Είμαστε απόλυτα προσηλωμένοι στις αξίες και το όραμα μας φιλοδοξώντας η ERGO να αποτελεί την 1η προτίμηση και επιλογή των διαμεσολαβητών, γιατί πιστεύουμε ακράδαντα ότι η καλλιέργεια της ασφαλιστικής συνείδησης επιτυγχάνεται κυρίως μέσω ποιοτικών υπηρεσιών που προσφέρουν ασφαλιστικές εταιρίες και διαμεσολαβητές. Γι’ αυτό θεωρούμε χρέος μας να διερευνούμε πάντα από κοινού με τους συνεργάτες μας τις παρεχόμενες ασφαλιστικές λύσεις και υπηρεσίες προς τον έλληνα καταναλωτή, που θα καλύπτουν τις πραγματικές του ανάγκες.»

Οι τακτές συναντήσεις με τους Συνεργάτες καταλαμβάνουν ξεχωριστή θέση στον ετήσιο προγραμματισμό της εταιρίας και εντάσσονται στην ευρύτερη ανθρωποκεντρική φιλοσοφία και στο στρατηγικό management της ERGO, που επιθυμεί να βρίσκεται δίπλα στην πρώτη γραμμή των πωλήσεων, εκεί που υπάρχει η πραγματική δράση των ανθρώπων που συντηρούν με την
προσπάθεια τους το οικοδόμημα της εταιρίας. Άλλωστε η έννοια της εγγύτητας είναι πρωταρχική αξία της εταιρίας και η εφαρμογή της στην πράξη αποτελεί δέσμευση της εταιρίας και απόδειξη ότι «Ασφαλίζω σημαίνει καταλαβαίνω».