Λογισμικό για την ασφαλιστική αγορά από την Safecape

Η εταιρεία SafeCape ασχολείται με την ανάπτυξη πληροφοριακών συστημάτων και εφαρμογών υψηλής τεχνολογίας, ειδικεύεται σε τεχνολογίες αιχμής Microsoft και είναι Silver ISV Microsoft Partner.

Στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης, η SafeCape δραστηριοποιείται με μια ευρεία γκάμα προϊόντων, που απευθύνονται σε μεσίτες, πράκτορες, συντονιστές, agents και ασφαλιστικούς συμβούλους:

Η εφαρμογή Insurance.Office είναι η πλέον σύγχρονη, εύχρηστη και ολοκληρωμένη back-office λύση για ασφαλιστικά γραφεία, ανεξαρτήτως μεγέθους. 

Μερικά μοναδικά χαρακτηριστικά:

- Ενσωματωμένο CRM που προωθεί την πελατοκεντρική διαχείριση του χαρτοφυλακίου

- Αυτόματη εισαγωγή παραγωγής από όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες χωρίς λάθη

- Πλήρως ψηφιοποιημένο αρχείο με χρήση scanner μέσα από την εφαρμογή

- Οργάνωση του εισπρακτικού (καταγράφοντας και επιβλέποντας όλα τα στάδια)

- Μαζική αποστολή προσωποποιημένων e-mail, SMS και επιστολών Word (με δημιουργία των δικών σας προτύπων)

- Ίδια εμπειρία χρήσης εντός και εκτός γραφείου (Απομακρυσμένη πρόσβαση στο γραφείο σας ή στο υποκατάστημά σας)

- Συγχρονισμός του πελατολογίου και των ραντεβού σας με το Microsoft Outlook© και το κινητό σας τηλέφωνο
- Συνεργασία με το Microsoft Office© και εξαγωγή όλων των αναφορών σε Excel, Word και Pdf
Επιπλέον, η SafeCape παρέχει τα ακόλουθα προϊόντα: 

- Insurance.Office Portal: Άμεση ενημέρωση των συνεργατών σας ή μεγάλων πελατών σας για το χαρτοφυλάκιό τους μέσω web site

- Smart.Insurance: Πλατφόρμα για «έξυπνα» κινητά, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες ενός ασφαλιστικού πρακτορείου ή μιας ασφαλιστικής εταιρείας να αποκτούν πρόσβαση μέσω του smartphone κινητού τους στα συμβόλαία τους, τους ασφαλισμένους κινδύνους και σε άλλες χρήσιμες πληροφορίες

- Accounting.Office: Αυτοματοποιημένη διαχείριση του Λογιστηρίου Ασφαλιστικού Πρακτορείου

- Reinsurance.Broker: Ολοκληρωμένο περιβάλλον διαχείρισης πρακτορείου αντασφαλειών

- Προϊόντα Microsoft σε προνομιακές τιμές ως συνοδευτικά της σουίτας Insurance.Office