Ασφαλιστικές λύσεις από την Interkam

Οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να διασφαλίζουν τη διαθεσιμότητα του ψηφιακού περιεχομένου του Οργανισμού, την αυτοματοποίηση των διαδικασιών, την ασφαλή ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και ανάκτηση, καθώς και τη διατήρηση των πληροφοριών για ένα εύλογο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με τις οδηγίες διαφόρων κανονισμών συμμόρφωσης, όπως SOX, SEC 17α ή Βασιλεία ΙΙ. 

Δεν τίθενται μόνο αυστηρότερες απαιτήσεις στη διατήρηση των δεδομένων, αλλά επιβάλλεται τα οικονομικά στοιχεία να είναι διαθέσιμα προς επεξεργασία και ανάλυση. 

Η εταιρεία παρέχει μια δραστική λύση διαχείρισης και αρχειοθέτησης, η οποία απαντά σε αυτές τις προκλήσεις, αυξάνοντας την παραγωγικότητα και την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών από την ασφαλιστική εταιρεία.
Η αυτοματοποίηση των λειτουργικών διαδικασιών καλύπτει απλές και σύνθετες διαδικασίες με χαρακτηριστικά παραδείγματα:

- Διαχείριση αιτήσεων
- Διαχείριση αποζημιώσεων
- Διαχείριση ανανεώσεων συμβολαίων
- Διαχείριση ζημιών
- Διαχείριση φακέλων συνεργατών
- Διαδικασία underwriting

H ασφάλεια των δεδομένων, η αποδοτικότερη χρήση των υποδομών αποθήκευσης για αρχειοθέτηση και backup και η συμμόρφωση με ρυθμιστικούς κανόνες επιτυγχάνεται με το virtualized σύστημα Hitachi Content Platform (HCP).
Το HCP μπορεί να προσφέρει διαφορετικά επίπεδα υπηρεσιών και ασφάλειας, να υποστηρίξει ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών τύπων δεδομένων, εφαρμογών και χρηστών, με συγκεκριμένο επίπεδο εξυπηρέτησης και ασφάλειας, ανάλογο των αναγκών του Οργανισμού. Eγγυάται τη διατήρηση των δεδομένων για μεγάλα χρονικά διαστήματα, εφαρμόζοντας ειδικές τεχνολογίες ακεραιότητας των στοιχείων, καθώς επίσης κρυπτογράφηση, audit logging και άλλα, για να διασφαλισθεί ότι τα δεδομένα θα παραμείνουν προσβάσιμα και στην αρχική τους μορφή για μεγάλη χρονική περίοδο σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς συμμόρφωσης.