Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις για την εφαρμογή CovidFreeGR

Η εφαρμογή CovidFreeGR μπαίνει στη ζωή όλων μας. Η χρήση της είναι απλή, αλλά υπάρχουν αρκετά ερωτήματα για τη λειτουργία της. Δείτε τις απαντήσεις στα συνήθη ερωτήματα:

  • Η εφαρμογή αποθηκεύει τα προσωπικά μου δεδομένα;
Ξεκάθαρα όχι. Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν αποθηκεύονται πουθενά, καθώς η εφαρμογή δεν έχει τη συγκεκριμένη δυνατότητα. Εάν το έγγραφο που θα επιδείξετε είναι έγκυρο (δείτε τι σημαίνει αυτό στην συχνή ερώτηση 1.), απλώς θα εμφανιστεί στην οθόνη του κινητού/tablet το ονοματεπώνυμό σας και τίποτε άλλο.
  • Δεν έχω κωδικούς taxis για οποιονδήποτε λόγο, πώς θα εκδώσω κάποια από τις 4 παραπάνω βεβαιώσεις;
Θα απευθυνθείτε σε κάποιο ΚΕΠ και θα σας την εκδώσουν εκεί. Έχετε κατά νου ότι εάν κλείσετε ραντεβού ηλεκτρονικά με κάποιο ΚΕΠ, εξυπηρείστε κατά προτεραιότητα: https://rantevou.kep.gov.gr/ Το ίδιο ισχύει, βέβαια, και για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και τράπεζες, στις οποίες μπορείτε να κλείσετε ηλεκτρονικά ραντεβού. Ενδεικτικά θα αναφέρω ΕΦΚΑ, ΚΕΠ, Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα (μέσω εφαρμογής στο κινητό), COSMOTE, Γερμανός.
διαβάστε αναλυτικά στο virus.com.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*