Ο ρόλος της γραμματέως στο σύνθετο περιβάλλον των επιχειρήσεων

Σεμινάριο διάρκειας 18 εκπαιδευτικών ωρών διοργανώνει το ΕΙΑΣ με θέμα το «ρόλο της γραματέως στο σύνθετο περιβάλλον των επιχειρήσεων», που θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο:
- Τρίτη 5 Ιουλίου 2011: 09.00 – 15.45
-Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011: 16.00 – 20.15

Σκοπός του προγράμματος είναι η ενδυνάμωση των προσωπικών ικανοτήτων στην επικοινωνία, στις συναλλαγές, στις διαπροσωπικές με τους εσωτερικούς και με τους εξωτερικούς πελάτες της επιχείρησης και των δικτύων πωλήσεων.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
Στις γραμματείς που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να υιοθετήσουν ρόλους που θα τις καταστήσουν ικανές να ανταποκριθούν με επιτυχία στο σύνθετο εργασιακό τους περιβάλλον. 

Μεθοδολογία εκπαίδευσης:
• Το σεμινάριο είναι εργαστηριακής μορφής με τη ενεργό και συνεχή ανάμειξη των συμμετεχόντων σε ασκήσεις αυτογνωσίας και πρακτικής εφαρμογής για την απόκτηση εμπειρίας, σε μελέτες περιπτώσεων και παρέχεται η δυνατότητα μέτρησης του ατομικού πλέγματος συμπεριφοράς κάθε εκπαιδευόμενου.
• Επίσης το πρόγραμμα υποστηρίζεται από τετράδιο εργασίας, το οποίο χρησιμεύει σαν εργαλείο ασκήσεων και σημειώσεων ιδεών άμεσης εφαρμογής. Επίσης συνοδεύεται από τετράδιο σημειώσεων του θεωρητικού μέρους του σεμιναρίου.

Εισηγητής του Σεμιναρίου θα είναι ο κ. Χαράλαμπος Κουνάκης – Σύμβουλος Επιχειρήσεων. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

Η γραμματεύς
– Ο ρόλος, τα καθήκοντα, και η συμβολή «της Γραμματέας, βοηθού διοίκησης» στη λειτουργία, στη διαμόρφωση, στη διατήρηση και στην προώθηση της δημόσιας εικόνας της επιχείρησης και των δικτύων πωλήσεων.

Οι γνώσεις που χρειάζεται να κατέχει για : 

• Τις βασικές έννοιες και τις λειτουργίες του management

• Τον ρόλο της επικοινωνίας ως εργαλείο διαχείρισης του ανθρώπινου παράγοντα στο Γραφείο πωλήσεων και στην  επιχείρηση:

Α.  Κανόνες επικοινωνίας
Β.  Τύποι συμπεριφοράς.
• Τις βασικές αρχές ομαδικής συνεργασίας:
• Τις βασικές αρχές του marketing:
• Την ποιότητα της εξυπηρέτησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών της επιχείρησης:
– Εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου
• Την αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων ή αντιπαραθέσεων

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι τη Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011 Ο ρόλος της γραμματέως στο σύνθετο περιβάλλον των επιχειρήσεων. Για συμπληρωματικές πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται: στα τηλέφωνα του ΕΙΑΣ: 210 92.19.660 – 684, E-mail: eiasinfo@eias.gr,  Σοφία Σοφικίτου – Συντονίστρια Ενεργειών Κατάρτισης & Σπουδών.