Ηλεκτρονικός έλεγχος στα τροχαία ατυχήματα από την ΤτΕ

Ψηφιοποιούνται από την 17η Δεκεμβρίου 2011 όλοι οι φάκελοι των τροχαίων ατυχημάτων που τηρούν οι ασφαλιστικές εταιρείες στα αρχεία τους, ώστε ο έλεγχός τους να καταστεί ταχύτερος και αποτελεσματικότερος.
Αυτό προβλέπει κανονιστική διάταξη που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ, η οποία ενώ αρχικά επρόκειτο να εφαρμοστεί από την 30η Μαΐου 2011, πήρε παράταση για τον ερχόμενο Δεκέμβριο, ώστε οι ασφαλιστικές εταιρείες, κυρίως οι μικρές, να προλάβουν να προετοιμαστούν κατάλληλα.
Σύμφωνα με την εν λόγω ρύθμιση, όλα τα έγγραφα που θα περιλαμβάνονται σε κάθε φάκελο τροχαίου ατυχήματος (πραγματογνωμοσύνες, δηλώσεις, αποφάσεις δικαστηρίων, τιμολόγια και άλλα παραστατικά) θα σκανάρονται και θα τηρούνται σε ηλεκτρονικό αρχείο προκειμένου η Τράπεζα της Ελλάδος να έχει άμεση πρόσβαση σε κάθε στοιχείο το οποίο θα ζητά προς έλεγχο.
Στο ηλεκτρονικό αρχείο των ασφαλιστικών εταιρειών θα τηρηθούν στοιχεία τα οποία θα αφορούν σε τροχαία που θα δηλωθούν από τη 17η Δεκεμβρίου 2011 και μετά (η ρύθμιση δεν έχει αναδρομική ισχύ), καθώς και σε τροχαία στα οποία προκλήθηκαν θάνατοι ή σωματικές βλάβες και οι φάκελοί τους θα είναι σε εκκρεμότητα τη 17η Δεκεμβρίου.
Σημειώνεται, τέλος, ότι η ίδια ρύθμιση προβλέπει ότι κάθε ασφαλιστική εταιρεία θα πρέπει να έχει σε κάθε νομό της χώρας και από έναν αντιπρόσωπό της (εταιρεία οδικής βοήθειας, πράκτορα κ.α.) που θα αποστέλλει ηλεκτρονικά έγγραφα τα οποία θα αφορούν τροχαία ατυχήματα της περιοχής του.