Νέα ERGO Hellas…νέο όραμα

Ο όμιλος ERGO στηρίζει τα ελληνικά ομόλογα έχοντας λάβει την απόφαση να κρατήσει υπό την κατοχή του τίτλους συνολικής αξίας πάνω από 2 δισ. ευρώ.

Στην Ελλάδα, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Θεόδωρος Κοκκάλας, αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Ergo στην Ελλάδα, η θυγατρική έχει περιορίσει στο ελάχιστο την έκθεση της σε ελληνικά ομόλογα και ζήτημα νέων επενδύσεων υπό τις παρούσες συνθήκες δεν τίθεται.

Σε ότι αφορά την μετονομασία της Victoria σε ERGO, ο κ. Θ. Κοκκάλας τόνισε ότι ο όμιλος έλαβε την απόφαση να καταργήσει όσα σήματα χρησιμοποιούσε στη λιανική αγορά (μεταξύ αυτών και το brand Victoria) και να κρατήσει ένα ενιαίο brand το ERGO. Παράλληλα διατηρεί τα σήματα Munich Re, Munich Health, DAS και ERV.

Για την πορεία της ERGO, πλέον, στην Ελλάδα ο κ. Κοκκάλας επεσήμανε ότι το πρώτο πεντάμηνο έτρεξε με ρυθμούς ανάπτυξης 10% και η παραγωγή άγγιξε τα 65,5 εκατ. ευρώ, ενώ η εταιρεία φαίνεται πως φτάνει και τους στόχους κερδοφορίας του 2011. 

Θεόδωρος ΚοκκάλαςΈδωσε έμφαση στην ανάπτυξη του δικτύου διαμεσολαβητών και το bancassurance σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς και ξεκαθάρισε ότι δεν είναι στο πλάνο της πενταετίας η ανάπτυξη του συστήματος direct που αποτελεί  ένα από τα βασικά κανάλια πώλησης του ομίλου στο εξωτερικό. Τέλος δήλωσε ότι η εταιρεία μειώνει τους χρόνους είσπραξης των ασφαλίστρων από τα δίκτυα από τους τέσσερις στους τρεις μήνες το τρέχον έτος και από τους τρεις στους δύο μήνες το 2012.  Τέλος χαρακτήρισε το σύστημα είσπραξης της ασφαλιστικής αγοράς ως ανεύθυνο και ανθυγιεινό.

Σε συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση της νέας εταιρείας ο αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της ERGO στην Ελλάδα, κ. Θ. Κοκκάλας, δήλωσε σχετικά με τη μετονομασία ότι «η εξέλιξη αυτή, απολύτως καθοριστική για τη Victoria, τη φέρνει ακόμα πιο κοντά στο όραμα του ομίλου ERGO, ενός από τους ισχυρότερους γερμανικούς ασφαλιστικούς ομίλους στην Ευρώπη και την Ασία. H νέα ERGO αποτελεί μία εταιρεία με νέα ονομασία, νέα χρώματα, νέα σύμβολα, αλλά κυρίως με νέα αντίληψη για το πως πρέπει μία σύγχρονη και εξωστρεφής ασφαλιστική εταιρεία να δραστηριοποιείται στην αγορά και να επικοινωνεί με ασφαλισμένους, συνεργάτες και συναλλασσόμενους, υιοθετώντας αξίες όπως η εμπιστοσύνη η διαφάνεια και η εγγύτητα».

Η νέα ERGO συνοψίζει τη νέα ασφαλιστική αντίληψη στο μότο «Ασφαλίζω σημαίνει καταλαβαίνω», συνεχίζει να είναι κοντά στις ανάγκες των πελατών, αναπτύσσει νέα προϊόντα μεταξύ των οποίων και συμβόλαια κατά παντός κινδύνου για την κατοικία και παρέχει καθαρούς και κατανοητούς όρους στα συμβόλαια της. Ιδιαίτερα σημαντική ως προς τη σχέση της με τον καταναλωτή είναι και η νέα διαδικασία διαχείρισης παραπόνων, που προβλέπει τον ορισμό «Εκπροσώπου του Πελάτη» με στόχο τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της.

Από την πλευρά του ο κ. Στάθης Τσαούσης, Εμπορικός Διευθυντής, τόνισε πως « Η μεγάλη αυτή εταιρική αλλαγή δεν εστιάζεται μόνο στην ονομασία της εταιρείας μας, αλλά κυρίως στην υιοθέτηση και τη εφαρμογή, αξιών που θα την κάνουν να ξεχωρίσουν. Οι έννοιες της εμπιστοσύνης και της διαφάνειας καθορίζουν πλέον τη λειτουργία μας αναβαθμίζοντας με τον τρόπο αυτό τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες μας».
«Το άκρως περιεκτικό και ουσιαστικό νέο μας μήνυμα ‘Ασφαλίζω σημαίνει καταλαβαίνω’ αποτελεί υπόσχεση και ταυτόχρονα δέσμευση ότι η ERGO  θα διαμορφώσει νέο πρότυπο ασφαλιστικής εταιρείας στην οποία η κατανόηση των αναγκών τόσο των συνεργατών μας όσο και των ασφαλισμένων μας να είναι στο επίκεντρο» είπε αναφερόμενος στις εταιρικές αξίες ο κ. Δημήτρης Χατζηπαναγιώτου, αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής και μέλος του ΔΣ.
Τέλος ο κ. Θάνος Μελακοπίδης, Σύμβουλος Διοίκησης ανέφερε ότι «είμαστε βέβαιοι ότι το προσωπικό και τα στελέχη της ERGO θα ανταποκριθούν στις προσδοκίες της αγοράς από την εταιρεία μας».