Αύξηση 85,3% στα καθαρά κέρδη της παρουσίασε η Frigoglass

Πολύ καλή η εικόνα της το πρώτο τρίμηνο του 2011, παρά την αύξηση των πρώτων υλών, καθώς χάλυβας, χαλκός και αλουμίνιο αντιστοιχούν στο 55% του κόστους πωλήσεών της. 

Αύξηση 85,3% στα καθαρά κέρδη παρουσίασε στο α’ τρίμηνο του 2011, καθώς αυτά διαμορφώθηκαν σε 8,729 εκατ., από 4,711 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010, ενώ οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση 44,6% και διαμορφώθηκαν σε 134,826 εκατ. ευρώ.
Η αύξηση των πωλήσεων προέρχεται κυρίως από την Ευρώπη. 

Παρόλο που το κόστος των πρώτων υλών κατά τη διάρκεια του τριμήνου αυξήθηκε σημαντικά, οι πρωτοβουλίες διαχείρισης του κόστους οδήγησαν σε σημαντική αύξηση της κερδοφορίας. 

Τα ισχυρά μεγέθη στηρίχθηκαν στο ισχυρό momentum των πωλήσεων στην Ευρώπη, που, σε συνδυασμό με τις πρωτοβουλίες διαχείρισης του κόστους, κατάφερε να αντισταθμίσει τη σημαντική αύξηση στο κόστος εισροών.