Aon: Καμπάνια για την Εταιρική Φήμη των αλυσίδων μαζικής εστίασης

Αναμφισβήτητα η εταιρική φήμη μίας αλυσίδας μαζικής εστίασης έχει τεράστιο αντίκτυπο στην επιτυχή λειτουργία και κερδοφορία της. Η Aon Risk Solutions έχει δημιουργήσει για τις εταιρείες του κλάδου αυτού ένα νέο καινοτόμο ασφαλιστικό πρόγραμμα με σκοπό την ολοκληρωμένη προστασία τους από τον κίνδυνο απώλειας εταιρικής φήμης.

Τα ήδη υπάρχοντα, στην ασφαλιστική αγορά, σχετικά προϊόντα παρέχουν ασφαλιστική κάλυψη σε franchisors ή αλυσίδες εστιατορίων για μόλυνση προϊόντων και/ή δυσφήμισή τους από τα μέσα ενημέρωσης. Ένα νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα της Aon, ωστόσο, παρέχει πέρα από τις συνηθισμένες καλύψεις και μία σειρά ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών για την πρόληψη, διαχείριση και αντιμετώπιση τέτοιων κρίσεων.

Το νέο αυτό προϊόν της Aon προσφέρει κάλυψη ακόμη και όταν δεν υφίσταται κάποια πραγματική μόλυνση προϊόντος – για παράδειγμα στην περίπτωση εμφάνισης στον Τύπο ενός συκοφαντικού άρθρου όπου γίνεται αναφορά στα επιβλαβή, για την υγεία των πελατών, συστατικά των προϊόντων μίας αλυσίδας εστιατορίων.
Επιπλέον, προσφέρει αποζημίωση για περιστατικά βίας, ληστείας ή ομηρίας σε χώρο μαζικής εστίασης, στα οποία εμπλέκονται υπάλληλοι ή πελάτες.

Η αποζημίωση που προσφέρει το πρόγραμμα αυτό της Aon στις αλυσίδες μαζικής εστίασης έχει ως στόχο όχι μόνο την κάλυψη των μειωμένων κερδών τους (λόγω πληγής στην εταιρική τους φήμη) αλλά και άλλων εκτάκτων εξόδων, όπως αυτά της διαχείρισης των σχέσεων με τα ΜΜΕ ή της διενέργειας διαφημιστικής καμπάνιας για την αποκατάσταση της εταιρικής φήμης της.

Το νέο αυτό προϊόν έχει συμβουλευτικό αλλά και προληπτικό χαρακτήρα: Η Aon, μέσω των ειδικευμένων στελεχών της, βοηθά της αλυσίδες μαζικής εστίασης να αποτρέψουν περιστατικά μόλυνσης ή βίας μέσω εξατομικευμένων Σχεδίων Χαρτογράφησης και Πρόληψης Κινδύνων. Αντίστοιχα, στην περίπτωση που πραγματοποιηθεί ένα ατυχές περιστατικό, οι ειδικοί της Aon, βοηθούν την εταιρεία να αντιδράσει άμεσα και αποτελεσματικά προστατεύοντας έτσι τη φήμη της (με τη βοήθεια ειδικών Σχεδίων Διαχείρισης Κρίσεων).

O Christof Bentele, global managing director της ομάδας Ανάκλησης και Μόλυνσης Προϊόντων της Aon, σχολιάζει: “Η βιομηχανία μαζικής εστίασης είναι από τους κλάδους για τους οποίους η καλή εταιρική φήμη είναι ζήτημα ύψιστης σημασίας».
Και προσθέτει: «Σε έναν κόσμο  όπου οι ειδήσεις διαδίδονται αστραπιαία, οι επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στον κλάδο αυτό πρέπει απαραίτητα να βρουν ένα τρόπο να προστατεύσουν την εταιρική τους φήμη. Η κάλυψη για μόλυνση προϊόντων της Aon προσφέρει σε εταιρείες του κλάδου συμβουλές αντιμετώπισης τέτοιων περιστατικών καθώς και χρηματικούς πόρους ώστε αυτές να αντιδράσουν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο για την επανόρθωση της αρνητικής δημοσιότητάς τους».

Ο κος Δαλιάνης, CEO της Aon Hellas δηλώνει σχετικά «Η ομάδα Ανάκλησης και Μόλυνσης Προϊόντων της Aon σχεδίασε ένα εξαιρετικά καινοτόμο προϊόν, ιδιαίτερα χρήσιμο για έναν τόσο ανταγωνιστικό κλάδο και σε μία τόσο δύσκολη εποχή. Στην Aon Hellas, σε συνεργασία με την ομάδα αυτή, προσφέρουμε λύσεις αξίας σε επιχειρήσεις του κλάδου μαζικής εστίασης, οι οποίες αναζητούν να προστατεύσουν τη φήμη τους ύστερα από μία ατυχηματική ή κακόβουλη μόλυνση του προϊόντος τους».

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με τον κο Μίλτο Φραγκιαδάκη, e-mail miltiadis.fragiadakis@aon.gr