back to top
28.9 C
Athens
Τετάρτη 2 Ιουλίου 2025

Πώς να αναβαθμίσετε την επαγγελματική σας εικόνα μέσα από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Η διαδικτυακή σας παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι άκρως απαραίτητη για την επαγγελματική σας εξέλιξη. Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές από την ManpowerGroup για τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσει κάποιος ώστε να αναβαθμίσει την επαγγελματική ψηφιακή του εικόνα μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αναδιαμορφώστε και ενημερώστε το προφίλ σας στο LinkedIn

- Advertisement -

Όπως και η offline δικτύωση, έτσι και η online δικτύωσή σας δεν θα πρέπει να αφορά μόνο το τι μπορείτε να αποκομίσετε από τους άλλους. Είναι σημαντικό να δημιουργείτε αξία για την κοινότητα και να παρουσιάζετε τις ικανότητές σας, αντί να ζητάτε απλώς «χάρες». Δράστε προληπτικά και συντάξτε μία σύσταση για άλλους στο LinkedIn, ενημερώστε το προφίλ σας με την παρούσα επαγγελματική σας θέση και τίτλο, συμπεριλάβετε πρόσφατα σχετικά έργα ή δραστηριότητες στα οποία συμμετείχατε καθώς και επιτεύγματα, δεξιότητες και εθελοντική εργασία την οποία μπορεί να εκτελέσατε.

Γίνετε μέλος σε Ομάδες στο Facebook

- Advertisement -

Ίσως θεωρείτε το Facebook ως απλά ένα μέσο για να κρατάτε επαφή με του φίλους και την οικογένειά σας, και να μαθαίνετε νέα για την προσωπική τους ζωή. Ωστόσο τελευταία το Facebook έχει ενισχύσει ενεργά τις διαδικτυακές Ομάδες του, οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν ένα μέσο τόσο επαγγελματικής πληροφόρησης όσο και δικτύωσης με νέους ανθρώπους. Επισκεφθείτε το https://www.facebook.com/groups/feed/ ή επιλέξτε την καρτέλα Ομάδες ώστε να φιλτράρετε τη ροή ειδήσεων σας βάση των Ομάδων και δείτε όλες τις προτεινόμενες ομάδες στις οποίες μπορείτε να γίνετε μέλη. Έτσι θα μπορέσετε να επεκτείνετε το δίκτυό σας και πέραν από τους ανθρώπους που ήδη γνωρίζετε αλλά και να αποκτήσετε πρόσβαση σε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την καριέρα και την σταδιοδρομία σας, ειδικότερα όταν επιλέξετε Ομάδες διεθνούς εμβέλειας.

Βρείτε θέσεις εργασίας μέσα από το Instagram

Όπως και στην περίπτωση του Facebook, αν κοιτάξετε πέρα από τις φωτογραφίες και τις διάφορες άλλες ψυχαγωγικές λειτουργίες του Instagram, μπορείτε να ανακαλύψετε μια πολύτιμη πηγή επαγγελματικής πληροφόρησης μέσα από ετικέτες (hashtags) και λίστες θέσεων εργασίας. Σε αυτή σας την αναζήτηση, προτιμήστε μια ενεργή αναζήτηση παρά μια απλή παθητική περιήγηση. Για παράδειγμα, δοκιμάστε να κάνετε μια αναζήτηση με τη λέξη-κλειδί “careers” προκειμένου να εντοπίσετε λογαριασμούς με λίστες θέσεων εργασίας από εταιρείες που έχουν δημιουργήσει ειδικά σχεδιασμένους λογαριασμούς ανθρώπινου δυναμικού και στελέχωσης στο Instagram. Μπορείτε ακόμη να ακολουθήσετε hashtags όπως #careertips προκειμένου να σας εμφανίζεται περιοδικά ότι περιεχόμενο αναρτάται σχετικά με την εν λόγω θεματική.

Όποιο κοινωνικό δίκτυο και αν χρησιμοποιείτε, το μυστικό για να κάνετε τη διαφορά είναι να το χρησιμοποιήσετε έξυπνα και όχι απερίσκεπτα. Αντί να αφήνετε έναν αλγόριθμο να καθορίσει το περιεχόμενο που θα βλέπετε, σκεφτείτε τις ανάγκες σας, τους στόχους σας και τι περιμένετε να κερδίσετε μέσα από την κάθε περιήγησή σας. Και στη συνέχεια, δράστε ανάλογα!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ευγενία Καφφετζή: Ευθύνη Διοικητικού Συμβουλίου, Επιχειρηματική Δεοντολογία και Διαφάνεια

Οι εταιρείες οφείλουν να παρακολουθούν την πρόοδό τους στα ESG με την ίδια λεπτομέρεια και διαφάνεια όσο και οι οικονομικές μετρήσεις τους. Η ευθύνη στα ESG είναι ένα ομαδικό άθλημα και κάθε τμήμα της εταιρείας έχει έναν ρόλο να παίξει - Γράφει η Ευγενία Καφφετζή, Managing Partner OXYGEN Risk Consulting Partners.

Accenture: Αγορές 1,2 τρισ. δολάρια μέσω social media ως το 2025

Η ανάπτυξη αυτή θα οφείλεται κυρίως στους χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ανήκουν στις γενιές Gen Z και Millennial, αντιπροσωπεύοντας το 62% των παγκόσμιων δαπανών στο social commerce έως το 2025.

Πως οι οργανισμοί μπορούν να αναγνωρίσουν και να υποστηρίξουν το ανθρώπινο δυναμικό μετά την πανδημία

ManpowerGroup: Για πολλούς εργαζόμενους, δεν υπήρξε ποτέ o χρόνος για μεγαλύτερη ευελιξία και αυτονομία στην επαγγελματική τους ζωή, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού (COVID-19) προκάλεσε μια ξαφνική αλλαγή στον κόσμο της απασχόλησης

Μια πρωτότυπη πρωτοβουλία της ΕRGO υπέρ της εθελοντικής αιμοδοσίας

Σε μία συμβολική κίνηση-παρέμβαση η ERGO δηλώνει υπέρμαχος της εθελοντικής αιμοδοσίας και καλεί όλους όσους μπορούν να συνδράμουν.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Γιατί οι τράπεζες «ξαναθυμούνται» τον ασφαλιστικό κλάδο

Έμπειρος τραπεζίτης, σχολιάζοντας την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς, τονίζει με νόημα ότι «μετά από μια περίοδο δεκαπέντε

Στα 3,25 δισ. ευρώ η ασφαλιστική παραγωγή του κλάδου ζωής και υγείας

Στα 3,248 δισ. ευρώ αυξήθηκε η συνολική παραγωγή των ασφαλιστικών εταιρειών από τα προγράμματα ζωής και υγείας το 2024

Βαρόμετρο Πρακτικών Πληρωμών, Atradius Hellas: Το 55% των τιμολογίων εξοφλούνται εκπρόθεσμα

Μόλις τέσσερα στα δέκα τιμολόγια πληρώνονται εμπρόθεσμα στην Ελλάδα, με την εμπορική πίστωση να αποτελεί την κυρίαρχη μορφή χρηματοδότησης

Ορόσημο για την Hellas Direct: Στην Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών Αγορά του Χρ. Κύπρου, με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2

Η ασφαλιστική εταιρία Hellas Direct (HD Insurance PLC) ανακοινώνει την επιτυχή έκδοση και εισαγωγή προς διαπραγμάτευση ομολόγου Tier 2 ύψους

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz

Η κα Ευαγγελία Αθανασίου, Chief Insurance Officer και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, αποχωρεί από την Εταιρία στις 2 Ιουλίου 2025.

Το FunkSec δείχνει το μέλλον του μαζικού ψηφιακού εγκλήματος

Οι ειδικοί της Kaspersky προειδοποιούν για νέα ομάδα ransomware, που συνδυάζει ΤΝ, χαμηλά λύτρα και πώληση κλεμμένων δεδομένων

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση κρατά τα μπόσικα στην υγεία

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση νομοτελειακά θα πρέπει να συμμετάσχει στις συνομιλίες με τις ιδιωτικές κλινικές για τα ασφαλιστήρια υγείας

Διαμεσολαβητές: Πώς να… εξασφαλιστείς όταν ασφαλιστείς

Τα δικαιώματα των καταναλωτών, τη διαφάνεια και την αξία της καθοδήγησης από πιστοποιημένους επαγγελματίες θέτει στο επίκεντρο η ΕΑΔΕ

ΤτΕ: Η εποπτεία του ασφαλιστικού κλάδου την επόμενη 3ετία

Στη χρηματοοικονομική ευρωστία των ασφαλιστικών και στην προστασία των καταναλωτών επικεντρώνει τις δράσεις της η Τράπεζα της Ελλάδος