back to top
18.5 C
Athens
Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2025

Ένα μήνυμα από τον Ι. Βοτσαρίδη: Ήρθε η ώρα να αλλάξουμε

Το δικό του μήνυμα για τη νέα χρονιά, εν μέσω έντονων προκλήσεων, στέλνει ο κ. Ιωάννης Π. Βοτσαρίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Interlife Ασφαλιστικής, μιας χρονιάς – σταθμό για την εταιρεία η οποία εισέρχεται στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Αναδεικνύει, μεταξύ άλλων, τις επιπτώσεις της πανδημίας στο σύνολο της οικονομίας ενώ θέτει στο επίκεντρο τις ψηφιακές τεχνολογίες που μπορούν να μετατρέψουν την κρίση σε ευκαιρία. Όπως επισημαίνει:

“Καθώς φαίνεται πλέον “φως στην άκρη του τούνελ” της Πανδημίας, με τους μαζικούς εμβολιασμούς να υπόσχονται μια σχετική ομαλοποίηση της κατάστασης στο τέλος της Άνοιξης και μια έντονη άνοδο της Οικονομίας το δεύτερο εξάμηνο του ’21, μια ενδιαφέρουσα Έρευνα της ICAP, σε πάνω από 1500 επιχειρήσεις όλων των κλάδων στην επικράτεια, ρίχνει φως στις απώλειες του επιχειρείν λόγω COVID και, παράλληλα, προτείνει μέτρα ανάκαμψης για τη χρονιά που έρχεται.

- Advertisement -

Η Έρευνα με θέμα οι «Οι Επιπτώσεις του Κορωνοϊού στις Επιχειρήσεις και τους Επιμέρους Κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας» διαπιστώνει, μεταξύ άλλων, ότι 3 στις 4 επιχειρήσεις που επλήγησαν ή διέκοψαν τη λειτουργία τους λόγω των lockdowns, ανήκουν στους Κλάδους του Τουρισμού, Κατασκευών, Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου και Υπηρεσιών, με το 67% του συνόλου των Επιχειρήσεων να επιβεβαιώνουν μικρή ή μεγάλη μείωση του τζίρου τους.

Ειδικότερα για τον Ασφαλιστικό και Χρηματοπιστωτικό Κλάδο η μέση μείωση Εσόδων αναμένεται στο 12%, ανάλογα με το μέγεθος των Εταιρειών, δηλαδή οι Μικρού και Μεσαίου μεγέθους Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις θα έχουν μείωση 6% – 15% ενώ οι μεγάλες Εταιρείες θα αναμένουν μείωση κοντά στη μονάδα (-1%). Σύμφωνα πάντα με την ICAP, η πτώση των Εσόδων θα εξισορροπηθεί το 2021, αλλά όχι τόσο ώστε να μηδενίσει τις απώλειες…

- Advertisement -

Μετά τις όχι και τόσο ενθαρρυντικές αυτές διαπιστώσεις, έρχονται στα πλαίσια της Έρευνας μια σειρά από Προτάσεις για τη βελτίωση του Επιχειρείν την «επόμενη μέρα», οι περισσότερες από τις οποίες αφορούν ενσωμάτωση των Νέων Τεχνολογιών στις Επιχειρήσεις. Αλιεύω τρείς από αυτές, που έχουν χαρακτηριστικό ενδιαφέρον:

• Επενδύσεις για τον Ψηφιακό μετασχηματισμό των Επιχειρήσεων

• Εκπαίδευση προσωπικού σε νέες, Ψηφιακές Τεχνολογίες

• Ισχυρή παρουσία στο Διαδίκτυο και αξιοποίηση των Social Media για Εταιρική προβολή

Πρόκειται για δράσεις με κοινό παρονομαστή την ενσωμάτωση -στη δουλειά μας και στη ζωή μας- της Ψηφιακής Τεχνολογίας, στην οποία η χώρα μας μόνο πρόσφατα και με Κυβερνητική πρωτοβουλία προσχώρησε και έκτοτε -αργά και βασανιστικά- προσαρμόζεται.

Και, όμως, η Ψηφιοποίηση της δημόσιας και της ιδιωτικής σφαίρας αφορά, ουσιαστικά, το αυτονόητο: Την ευρύτατη υιοθέτηση της χρήσης των Νέων Τεχνολογιών, τις οποίες έχουν βάλει στη ζωή τους οι περισσότεροι εταίροι μας στην ΕΕ εδώ και μια 20ετία!

Στην Ελλάδα ένα ιδιόρρυθμο δημοσιοϋπαλληλικό -κυρίως- κατεστημένο αρνείται ακόμη πεισματικά να προχωρήσει στις επιβεβλημένες αλλαγές, διότι αυτό ενδεχομένως να σήμαινε σεμινάρια επιμόρφωσης, ενεργοποίηση φαιάς ουσίας, εν γένει «ξεβόλεμα» και καταστρατήγηση της αρχής της «ήσσονος προσπάθειας».

Ωστόσο, η εξέλιξη είναι μη αναστρέψιμη. Τελευταίοι και καταϊδρωμένοι, λοιπόν, ψηφιοποιούμε την καθημερινότητά μας λόγω Πανδημίας και δικαιώνουμε για άλλη μια φορά τη ρήση «Η Κρίση μπορεί να γίνει Ευκαιρία»

Καλή (Ψηφιακή) Χρονιά!

Ιωάννης Παν. Βοτσαρίδης
Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α”

*Αναδημοσίευση από Interlife Magazine

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το αυτονόητο

Δεδομένου ότι ο αριθμός των τουριστών στη χώρα μας έχει ξεπεράσει προ πολλού τα 40 εκατ. ετησίως, το ΕΣΥ έχει απόλυτη ανάγκη από νέους πόρους

Φορολογική ανάσα με προοπτική για την ασφαλιστική αγορά

Η αύξηση του καθαρού εισοδήματος δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ενίσχυση της ζήτησης σε σειρά ασφαλιστικών προϊόντων

Όταν η Ασφάλιση έγινε «σχολείο» πολιτικής ηγεσίας

Ένα λιγότερο γνωστό κεφάλαιο από τη ζωή του Κωνσταντίνου Καραμανλή φέρνει στο φως ο Γ. Ρούντος, στην έκδοση «Who is Who in the Greek Insurance Market»

Δ. Γαβαλάκης: «Το My City Market στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις» – Νέες προοπτικές για την ασφαλιστική αγορά

Μια καινοτόμος πρωτοβουλία στήριξης της τοπικής επιχειρηματικότητας, με πολλαπλασιαστικά οφέλη και για τους ασφαλιστές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το αυτονόητο

Δεδομένου ότι ο αριθμός των τουριστών στη χώρα μας έχει ξεπεράσει προ πολλού τα 40 εκατ. ετησίως, το ΕΣΥ έχει απόλυτη ανάγκη από νέους πόρους

Επανεκδίδονται οι «Ακροατές σύζυγοι» του Τριαντάφυλλου Ε. Λυσιμάχου – Νέα συλλογή διηγημάτων στον ορίζοντα

Το βιβλίο συνδυάζει την καθημερινότητα, τις οικογενειακές σχέσεις και τις φιλοσοφικές αναζητήσεις σε ένα σύγχρονο κοινωνικό πλαίσιο

Πάει για συμφωνία(;) η Allianz με την ΕΤΕ

Αυξημένες πιθανότητες δίνουν σε αυτό το σενάριο κύκλοι της αγοράς, ενώ δεν επιβεβαιώνονται αντίστοιχες φήμες από πλευράς NN

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΟΠΥΥ: Αυστηρή σύσταση για τις παράνομες χρεώσεις από ιδιωτικούς παρόχους υγείας

Επανειλημμένες καταγγελίες για παρατυπίες - Η ΕΛΛΟΚ επαναφέρει την πρότασή της για θεσμοθέτηση τακτικής αξιολόγησης των συμβεβλημένων παρόχων

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών πρωτοπορεί με πράσινα χειρουργεία και αποτύπωση αναισθητικών αερίων

Για τον Δρ. Βασίλη Γ. Αποστολόπουλο, η τεχνολογική και ιατρική πρόοδος αποκτά αξία μόνο όταν συνοδεύεται από σεβασμό προς το περιβάλλον

Νέα διάκριση για τον Τάσο Χατζηθεοδοσίου – Ανάμεσα στους κορυφαίους 40 νέους επιχειρηματίες της Ελλάδας για το 2025

Υπό τη διοίκησή του, η Mega Brokers έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς ομίλους του κλάδου

Στ. Στεφανίδης: «Μαζί μπορούμε να χτίσουμε ένα πιο ανθεκτικό, πιο ασφαλές και πιο βιώσιμο αύριο για την ελληνική φιλοξενία»

Μιλώντας στα Greek Hospitality Awards 2025, τo διευθυντικό στέλεχος της ERGO ανέδειξε τον ρόλο της ασφάλισης στη βιωσιμότητα του τουρισμού

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»