Στις 2 Απριλίου οι εξετάσεις υποψηφίων διαμεσολαβούντων προσώπων

Διαβάστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τις εξετάσεις υποψηφίων ασφαλιστικών συμβούλων, ασφαλιστικών πρακτόρων, μεσιτών ασφαλίσεων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων.

Στις 2 Απριλίου θα διεξαχθούν οι  εξετάσεις υποψηφίων ασφαλιστικών συμβούλων, ασφαλιστικών πρακτόρων, μεσιτών ασφαλίσεων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων. 

Σε ό,τι αφορά την υποβολή δικαιολογητικών από τους ενδιαφερόμενους, η Τεχνική Επιτροπή Εκπαίδευσης και Εξετάσεων Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφάλιση αποφάσισε:

α.- Την αποστολή από τα εκπαιδευτικά κέντρα στα αρμόδια γραφεία των φορέων διαμεσολαβούντων στην ιδιωτική ασφάλιση και όχι στο Υπουργείο, των δικαιολογητικών (καταστάσεις, CD, αιτήσεις, φωτοαντίγραφα αστυνομικής ταυτότητας, παράβολα), των υποψήφιων διαμεσολαβούντων στην ιδιωτική ασφάλιση (υποψήφιων ασφαλιστικών συμβούλων, μεσιτών ασφαλίσεων, ασφαλιστικών πρακτόρων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων), οι οποίοι θα παρακολουθήσουν το σχετικό πρόγραμμα διδασκαλίας στο αντίστοιχο πιστοποιημένο εκπαιδευτικό κέντρο, μέχρι τις 13.30 μ.μ. της 8ης Μαρτίου 2011, ημέρας Τρίτης, το βραδύτερο, για τη διευκόλυνση του έργου των φορέων των διαμεσολαβούντων και της γραμματείας  της Τεχνικής Επιτροπής, ενόψει των εξετάσεων της 2ης Απριλίου 2011 και  την υποβολή από τους υποψήφιους διαμεσολαβούντες στην ιδιωτική ασφάλιση, οι οποίοι επιθυμούν να προσέλθουν στις εξετάσεις της 2ης Απριλίου 2011 χωρίς να παρακολουθήσουν σχετικό πρόγραμμα διδασκαλίας, στα αρμόδια γραφεία των φορέων διαμεσολαβούντων στην ιδιωτική ασφάλιση και όχι στο Υπουργείο, των δικαιολογητικών τους (αίτηση, φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και παράβολο) μέχρι τις 13.30 μ.μ. της 8ης Μαρτίου 2011, ημέρας Τρίτης.

β.- την υποβολή από τους φορείς διαμεσολαβούντων στην ιδιωτική ασφάλιση στη Γραμματεία της Τεχνικής Επιτροπής, (γραφείο 624, 6ος όροφος του Υπουργείου) των απαραίτητων δικαιολογητικών (καταστάσεις με τα στοιχεία των υποψήφιων, CD, αιτήσεις, φωτοαντίγραφα αστ. ταυτότητας και παράβολα) των ως άνω υποψήφιων διαμεσολαβούντων στην ιδιωτική ασφάλιση, μέχρι την 21η Μαρτίου 2011, ημέρα Δευτέρα, το βραδύτερο.

Εξεταστικά κέντρα:

Ι.- όσον αφορά το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (Ε.Ι.Α.Σ),  οι γραπτές εξετάσεις θα διεξαχθούν στις αίθουσες, ως ακολουθεί:

– Εξετάσεις υποψήφιων ασφαλιστικών συμβούλων:

Κτίριο Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ), είσοδος από Πατησίων 76. Στάση λεωφορείων και τρόλεϊ: ΟΤΕ, σταθμός ΗΣΑΠ: Πλατεία Βικτωρίας. τηλ. 210 9219660, φαξ 210 9219917 – e-mail: <eiasinfo@eias.gr>  <eias@ath.forthnet.gr>
Υπεύθυνες: Υπεύθυνες: Οι κυρίες Τζέφη Βάρσου, Σοφία Σοφικίτου.

Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, (Ε.Ι.Α.Σ.) Λεωφόρος Συγγρού 106, 5ος όροφος τηλ. 210 9219660, φαξ 210 9219917 – e-mail: <eiasinfo@eias.gr>   <eias@ath.forthnet.gr>    < varsou@eias.gr>

       
– Eξετάσεις υποψήφιων ειδικών κατηγοριών (υποψήφιοι μεσίτες ασφαλίσεων, ασφαλιστικοί πράκτορες, συντονιστές ασφαλιστικών συμβούλων):

Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, (Ε.Ι.Α.Σ.) Λεωφόρος Συγγρού 106, 5ος όροφος τηλ. 210 9219660, φαξ 210 9219917 – e-mail: <eiasinfo@eias.gr>   <eias@ath.forthnet.grvarsou@eias.gr> Υπεύθυνες: Οι κυρίες Τζέφη Βάρσου, Σοφία Σοφικίτου.

ΙΙ.- όσον αφορά το Πανεπιστήμιο Πειραιά Αττικής, οι γραπτές εξετάσεις θα διεξαχθούν στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, οδός Καραολή και Δημητρίου 80, τ.κ. 18534, Πειραιάς. Υπεύθυνος ο επίκουρος καθηγητής κ. Γεώργιος Πιτσέλης, τηλ: 210 41 42 026, φαξ: 210 41 42 340, email: <pitselis@unipi.gr>

ΙΙΙ.- όσον αφορά το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας (Ε.Π.Ι), οι γραπτές και οι προφορικές εξετάσεις θα διεξαχθούν στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένων Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών Πανεπιστήμιου Μακεδονίας, Εγνατία 156, τ.κ. 540 06,  Θεσσαλονίκη. Τηλ: 2310 89 17 96, φαξ: 2310 83 22 02, email uri@uom.gr. Υπεύθυνος ο καθηγητής κ. Ελευθέριος Σκαλίδης.

Ώρα προσέλευσης των υποψηφίων:  Μισή ώρα πριν την ώρα διεξαγωγής των εξετάσεων, ως ακολουθεί:

Ώρες διεξαγωγής των εξετάσεων

α.- 11.00  για τους υποψήφιους ασφαλιστικούς συμβούλους – (διάρκεια γραπτών εξετάσεων – 2 ώρες)
β.- 14.00  για τις ειδικές κατηγορίες (μεσίτες, πράκτορες, συντονιστές) – (διάρκεια γραπτών εξετάσεων 1 ώρα και 30 λεπτά).

Οι προφορικές εξετάσεις των υποψήφιων των εξεταστικών κέντρων Ε.Ι.Α.Σ και Πανεπιστήμιου Πειραιά θα διεξαχθούν στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, (πρώην Ανάπτυξης), στην Πλατεία Κάνιγγος, στην αίθουσα με αριθμό 611, στον 6ο όροφο, στις 11 το πρωί,  (οι υποψήφιοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι) και στις 2 το μεσημέρι (οι υποψήφιοι μεσίτες ασφαλίσεων, ασφαλιστικοί πράκτορες και συντονιστές ασφαλιστικών συμβούλων). Οι προφορικές εξετάσεις των υποψήφιων του εξεταστικού κέντρου ΕΠΙ Μακεδονίας θα διεξαχθούν  στο ΕΠΙ Μακεδονίας στις ως άνω ώρες αντίστοιχα.

Οι ώρες προσέλευσης θα πρέπει να τηρηθούν αυστηρά προκειμένου να μην υπάρξουν καθυστερήσεις στην εξεταστική διαδικασία.

1.   Ειδική σήμανση στην κεντρική είσοδο κάθε εξεταστικού κέντρου θα κατευθύνει τους υποψήφιους στις αίθουσες.

2.   Για την είσοδο των υποψήφιων στις αίθουσες των εξετάσεων θα πραγματοποιείται έλεγχος ταυτότητας στις γραμματείες. Από τους υποψήφιους θα ζητείται η αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο. Σε περίπτωση που υποψήφιος δεν διαθέτει οποιοδήποτε από τα παραπάνω, δεν μπορεί να λάβει μέρος στις εξετάσεις.

Αφού ελεγχθεί η ταυτότητα και ο υποψήφιος υπογράψει στη σχετική ονομαστική κατάσταση, θα λαμβάνει από τη γραμματεία το τετράδιο απαντήσεων που του αντιστοιχεί. Συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι θα παίρνουν τετράδιο χρώματος πράσινου, ενώ οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών (πράκτορες, συντονιστές, μεσίτες) θα παίρνουν τετράδιο χρώματος ροζ. 

Μετά την εγγραφή στη γραμματεία, οι υποψήφιοι οφείλουν να μπουν στην αίθουσά τους και να παραμείνουν εκεί έως ότου παραδώσουν το τετράδιο απαντήσεων, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη συνέχεια. Η είσοδος στις αίθουσες εξετάσεων χωρίς προηγούμενη εγγραφή στη γραμματεία απαγορεύεται.

3.   Οι υποψήφιοι οφείλουν να έχουν μαζί τους στυλό (μαύρο ή μπλε), μολύβι και γομολάστιχα. Σημειώνεται ότι τυχόν χρήση χρωματιστών μελανιών ή σήμανση του τετραδίου απαντήσεων με οποιοδήποτε άλλο στοιχείο αναγνώρισης αποκλείει το γραπτό από τη βαθμολόγηση.

4.   Μετά την είσοδο στο χώρο των εξετάσεων οι υποψήφιοι υποχρεούνται να απενεργοποιήσουν τα κινητά τους τηλέφωνα, τα οποία  σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να βρίσκονται επάνω στο θρανίο. Επίσης οι υποψήφιοι δεν επιτρέπεται να φέρουν βιβλία, σημειώσεις γραπτές ή άλλου είδους βοηθήματα. Μπορούν να έχουν μαζί τους ένα θερμός ή μια μικρή φιάλη με νερό. Το κάπνισμα εντός των αιθουσών απαγορεύεται.

5.   Ο χρόνος εξέτασης αρχίζει αφού δοθούν οι απαραίτητες οδηγίες για την ομαλή διεξαγωγή της διαδικασίας και διανεμηθούν τα θέματα σε όλους τους υποψηφίους. Επισημαίνεται ότι δεν επιτρέπονται ερωτήσεις επί της ουσίας των θεμάτων.

Αμέσως μετά την έναρξη αναγράφεται σε εμφανές σημείο ο χρόνος έναρξης και λήξης της εξέτασης. Δεκαπέντε (15) λεπτά πριν από τη λήξη οι εξεταζόμενοι ειδοποιούνται σχετικά.

Η έξοδος από τις αίθουσες εξετάσεων απαγορεύεται πριν από την παρέλευση μιας ώρας από το χρόνο έναρξης.

6.   Η αποστολή των θεμάτων των εξετάσεων θα γίνεται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), με υποχρεωτική επιβεβαίωση λήψης. Σε περίπτωση προβλήματος η αποστολή των θεμάτων των εξετάσεων μπορεί να γίνεται με fax.

7.   Κατά τη διάρκεια της εξέτασης οι επιτηρητές μπορούν να ζητήσουν από υποψήφιο να αλλάξει θέση. Οι υποψήφιοι υποχρεούνται να ακολουθούν τις υποδείξεις των επιτηρητών.

8.   Οι υποψήφιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις τελευταίες σελίδες του τετραδίου απαντήσεων ως πρόχειρο, σημειώνοντας στο πάνω μέρος των σελίδων αυτών την ένδειξη «πρόχειρο».

9.   Όσον αφορά υποψήφιο, που χρησιμοποιεί κινητό τηλέφωνο ή βοηθήματα ή επικοινωνεί με άλλους υποψήφιους ή θέτει στο απαντητικό τετράδιο σημεία αναγνώρισης και γενικά δεν συμμορφώνεται με τις υποδείξεις ή οδηγίες των επιτηρητών ή διαταράσσει την τάξη ή δολιεύεται γενικά την εξέταση, προβλέπεται αφαίρεση του τετραδίου απαντήσεων. Πιο συγκεκριμένα, ο επιτηρητής θα μονογράφει το τετράδιο απαντήσεων, σημειώνοντας την ένδειξη «Αντιγραφή» ή «Χρησιμοποίηση κινητού τηλεφώνου» και ο υποψήφιος θα αποβάλλεται.

10.   H έξοδος από την αίθουσα κατά τη διάρκεια της εξέτασης και η επάνοδος για τη συνέχισή της απαγορεύονται. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί ωστόσο να επιτραπεί ολιγόλεπτη κατά την κρίση των επιτηρητών έξοδος εξεταζόμενου και επιστροφή με συνοδεία επιτηρητή.

11.   Πριν αποχωρήσει οριστικά από την αίθουσα ο υποψήφιος παραδίδει το τετράδιο απαντήσεων και το φύλλο ερωτήσεων και υπογράφει σε ονομαστική κατάσταση. Ο επιτηρητής, που παραλαμβάνει το τετράδιο, σφραγίζει με ειδικό αυτοκόλλητο τα στοιχεία του υποψήφιου – ενώπιόν του – και στη συνέχεια ο υποψήφιος αποχωρεί.

12.   Με τη λήξη του χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που έχουν παραμείνει στην αίθουσα οφείλουν να σταματήσουν να γράφουν – ανεξάρτητα από το αν έχουν ολοκληρώσει τις απαντήσεις τους – και να περιμένουν την καθοδήγηση των επιτηρητών για την παράδοση των απαντητικών τετραδίων και των φύλλων ερωτήσεων.

13.   Επιτηρητές: Όσοι χρειάζονται για τη διασφάλιση της νόμιμης διεξαγωγής των εξετάσεων.

14.   Τα τετράδια διαγωνισμού που θα χρησιμοποιηθούν στις εξετάσεις και θα σας αποσταλούν, θα φέρουν στο εξώφυλλο το λογότυπο του Υπουργείου και τα μεν πράσινα τις λέξεις ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ως και τη λέξη Ημερομηνία, η οποία θα συμπληρωθεί χειρόγραφα από τους υποψήφιους, τα δε ροζ τις λέξεις ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ, τις λέξεις Κατηγορία διαμεσολάβησης, η οποία θα συμπληρωθεί χειρόγραφα από τους υποψήφιους ως και τη λέξη Ημερομηνία, η οποία επίσης θα συμπληρωθεί χειρόγραφα από τους υποψήφιους. Το ονοματεπώνυμο και το πατρώνυμο των υποψήφιων στο πίσω μέρος του εξώφυλλου θα συμπληρωθούν επίσης από τους ίδιους.

15.   Αποστολή γραπτών στο Υπουργείο και βαθμολογία – Επιστροφή αχρησιμοποίητων και αχρηστευμένων τετραδίων. Μετά το πέρας των εξετάσεων τα γραπτά (τετράδια), με καλυμμένα τα ονόματα, θα αποστέλλονται αμέσως – αυθημερόν – στην Αθήνα, με απόδειξη, στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας (πρώην Ανάπτυξης), Τεχνική Επιτροπή Εκπαίδευσης και Εξετάσεων Διαμεσολαβούντων, όπου θα γίνει η βαθμολόγησή τους σε εργάσιμες ημέρες και ώρες. Τα τετράδια, που δεν χρησιμοποιήθηκαν, συνοδευόμενα από σημείωμα υπογεγραμμένο από τον υπεύθυνο του εξεταστικού κέντρου θα αποστέλλονται μαζί με τα ως άνω γραπτά. Στο ως άνω σημείωμα θα αναλύεται η χρησιμοποίηση των τετραδίων διαγωνισμού, όπως: ‘’Παρελήφθησαν π.χ. 1.000 τετράδια, χρησιμοποιήθηκαν 800, υπόλοιπο 200, εκ των οποίων 10 αχρηστευμένα’’, καθώς θα επιστρέφονται και τυχόν για οποιοδήποτε λόγο αχρηστευμένα.  

Τα γραπτά των υποψήφιων που εξετάσθηκαν στο ΕΠΙ Θεσσαλονίκης θα αποσταλούν στο Υπουργείο για διόρθωση και ίσος αριθμός γραπτών υποψήφιων που εξετάσθηκαν στην Αθήνα και στον Πειραιά θα αποσταλεί στο ΕΠΙ Θεσσαλονίκης για επιτόπια διόρθωση και επαναποστολή στο Υπουργείο. Πέρας βαθμολόγησης:  15η Απριλίου  2011, ημέρα Παρασκευή, το βραδύτερο.

16.   Βαθμολογητές: Η βαθμολόγηση  κάθε γραπτού θα γίνει από δυο βαθμολογητές.