Ασφαλιστικές: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός συνεχίζεται

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων και των ασφαλιστικών εταιρειών ειδικότερα αποτελεί έναν “μαραθώνιο”, μια συνεχής μάχη η οποία εξαρτάται από πολλούς και σύνθετους παράγοντες: την ανάπτυξη νέων ψηφιακών εργαλείων, την αλλαγή των τάσεων και της κουλτούρας καταναλωτών, άλλων συνδεόμενων επιχειρήσεων κλπ.

Εσχάτως, η πανδημία αποτέλεσε έναν κρίσιμο καταλύτη εξελίξεων, αν αναλογιστεί κανείς μόνο την τηλεργασία, την τηλεκπαίδευση και τους νέους αναδυόμενους κινδύνους που ελλοχεύουν σε κάθε μορφή οικονομικής, κοινωνικής και διαδικτυακής δραστηριότητας.

Το περιβάλλον πλέον που διαμορφώνεται είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και στις βασικές προτεραιότητες είναι η επίτευξη λειτουργικής αριστείας και αποδοτικότητας κόστους, η διαχείριση των ρυθμιστικών πιέσεων, η ψηφιοποίηση της διανομής, η κατανόηση και εφαρμογή των αναδυόμενων και καινοτόμων τεχνολογιών και η διαχείριση των κινδύνων και των ευκαιριών που φέρνει η κλιματική αλλαγή, η πανδημία και οι συνέπειες της, μεταξύ άλλων.

Παράλληλα, όπως ανέφερε η EY σε παλαιότερο report για τον κλάδο, οι ασφαλιστικές εταιρείες ζωής θα πρέπει να ενισχύσουν την οικονομική αποδοτικότητά τους, εξερευνώντας νέες επιλογές μέσω διασυνδεδεμένων συσκευών και παροχών οικονομικής ευεξίας (financialwellness), για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που δημιουργούν τα εξαιρετικά χαμηλά επιτόκια – που σύμφωνα με την πλειοψηφία των οικονομολόγων θα διατηρηθούν για καιρό.

Είναι αλήθεια πως – και στην Ελλάδα – τους τελευταίους, δύσκολους, μήνες της πανδημίας οι κινήσεις προς περαιτέρω ψηφιοποίηση πληθαίνουν. Τόσο εσωτερικά στους ομίλους, όσο και σε σχέση με τα δίκτυα διαμεσολάβησης και τον τελικό καταναλωτή.

Generali – Accenture: Ενώνουν τις δυνάμεις τους στην Platform Operations Service Platform (GOSP)

Μια σημαντική κίνηση που δείχνει τον δρόμο προς αυτή την κατεύθυνση αποτελεί η συμφωνία του ομίλου Generali με την Accenture που ανακοινώθηκε χθες. Δημιουργώντας μια κοινοπραξία, την πλατφόρμα, Group Operations Service Platform (GOSP), δίνεται η δυνατότητα ώστε να αξιοποιηθούν οι τεχνολογίες cloud και οι πλατφόρμες των δυο πλευρών με στόχο να επιταγχυνθεί η καινοτομία και η ψηφιακή στρατηγική του ομίλου.

Ειδικότερα, Η GOSP θα αναπτύξει έργα και λύσεις που επιταχύνουν την ψηφιοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών του Ομίλου Generali και την υιοθέτηση ενός μοντέλου που επικεντρώνεται στο cloud. Σε αυτό το πλαίσιο, διάφορες μονάδες της Generali όπως οι πράκτορες ασφαλίσεων, η διαχείριση λογαριασμού (ψηφιακά πορτοφόλια) και τα συστήματα εσωτερικής διαχείρισης μπορούν να επωφεληθούν από την κοινή υποδομή και την τεχνογνωσία.

Όπως δήλωσε, ο κ. Frédéric de Courtois, Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Generali, «η καινοτομία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχουν θεμελιώδη σημασία στο στρατηγικό μας σχέδιο Generali 2021. Χάρη σε αυτήν τη συνεργασία, θα συνεχίσουμε την πορεία που καθορίζεται από τη στρατηγική μας, έχοντας πλήρη επίγνωση της αλλαγής που μπορεί να επιφέρει η τεχνολογία στον ασφαλιστικό κλάδο. Στο πλευρό μας σε αυτό το ταξίδι έχουμε την Accenture, έναν πολύτιμο συνεργάτη με μεγάλη εμπειρία στις ψηφιακές λύσεις, με τον οποίο ξεκινάμε μια μακροχρόνια συνεργασία για να υποστηρίξουμε την επιτάχυνση του ψηφιακού μας μετασχηματισμού».

Βάιος Κρόκος

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*