Η αλεπού από το παζάρι ζητά ασφαλιστικές

της Ελενας Ερμείδου

Τι άλλο μπορεί να θέλει μία ‘αλεπού’ στο παζάρι, από το να διαλέξει την καλύτερη πραγμάτεια;

Ο λόγος για την πλατφόρμα Pricefox η οποία στοχεύει, αν δει κανείς τον σχεδιασμό της να πιάσει όλες τις ασφαλιστικές. Ενας επιχειρηματίας για να ξεκινήσει θα πρέπει να έχει όραμα, σκοπό και στόχο, διαφορετικά πριν ανοίξει την επιχείρηση, θα την κλείσει. Μία επιχείρηση θα πρέπει να έχει επιλέξει το σωστό ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο της επιτρέπει την οικονομική της συνέχεια, και το οποίο θα αποτελεί εγγύηση και τεκμήριο για την έξωθεν καλή μαρτυρία της. Για να ισχύσουν αυτά, η επιχείρηση θα πρέπει να λαμβάνει σωστές υπηρεσίες, να αναγνωρίζει τις ικανότητες των ανθρώπων και να ανταποδίδει, διαφορετικά κάπου θα σκαλώσει.

Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για μία επιχείρηση που στηρίζεται τις δυνάμεις τις πάνω σε μία πλατφόφρμα ηλεκτρονική, είτε αυτή αποκαλείται Insurancemarket, είτε Cosmoteinsurance, είτε pricefox. Είναι πλατφόρμες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση είναι αυτή που φέρνει το χρήμα στις ασφαλιστικές. Γι’ αυτό και αμοίβεται καλά. Δεν είναι τυχαίο που ο κλάδος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης είναι ο κλάδος με τις υψηλότερες αμοιβές σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ. Τι γίνεται όμως με μία πλατφόρμα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Πώς διανέμονται τα κόστη, τα κέρδη και πως αποδίδονται οι προμήθειες και τι δουλειά γίνεται μετά την πώληση;

Οι ασφαλιστικές γράφουν τζίρους και κέρδη μεγάλο ποσοστό των οποίων βασίζεται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Μία πλατφόρμα μπορεί να μειώνει τα κόστη των ασφαλιστικών, δεν μπορεί επουδενί, όμως να υποκαταστήσει ή αντικαταστήει τον άνθρωπομ ειδικά όταν θέλουμε να μιλάμε για υπηρείες υγείας, ζωής, επενδυτικά προίόντα που είναι ίσως τα πιο πολύπλοκα στην ασφαλιστική αγορά και να δηλώνουμε πετυχημένοι.

Υπάρχουν οι ασφαλιστικές που δουλεύουν πολυκαναλικά, υπάρχουν οι ασφαλιστικές που συνεργάζοται με πρακτορεία, οι ασφαλιστικές που συνεργάζονται με τα δίκτυα, και τις πλατφόρμες. Η αγορά έχει θέση για όλους τους σωστούς επαγγελματίες. To σίγουρο είναι ότι πρέπει όλα να αξιολογούνται χωρίς βιασύνη. Να ζούμε την εποχή μας, να μην μας συμπαρασύρει όμως το ρεύμα και να μας πηγαίνει όπου θέλει.

Είναι πολύ ωραίο να γίνονται προσπάθειες που ευνοούν τις υγείς συνθήκες ανταγωνισμού. Προσπάθειες που σέβονται τον κλάδο, και τους καταναλωτές. Μία τέτοια προσπάθεια φαίνεται να επιχειρεί να κάνει η Pricefox, αποκτώντας συνεργασιά με τις ασφαλιστικές.

Μέχρι σήμερα συνεργάζεται με την Ευρώπη Ασφαλιστική, την Εθνική Ασφαλιστική, την Groupama, την Eurolife FFH.

 

Μπήκε στην αγορά νέος διανομέας πώλησης ασφαλειών

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*