back to top
6.9 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 15 2025

TÜV HELLAS: Σεμινάριο Crisis Management στην Covid-19 εποχή

σε συνεργασία με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο

Ένα εξαιρετικά επίκαιρο σεμινάριο, με θέμα το Crisis Management και την επιχειρηματικότητα στην Covid-19 εποχή πραγματοποιούν από κοινού η TÜV HELLAS (TÜV NORD) και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.

- Advertisement -

Το σεμινάριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά στις 7 Δεκεμβρίου, από τις 10 π.μ. μέχρι τις 4 μ.μ. ιχνηλατεί το νέο τοπίο που έχει προκαλέσει η πανδημία για τις επιχειρήσεις, τα στελέχη και τους εργαζομένους, δίνοντας εφόδια για την αντιμετώπιση των κρίσεων που ανακύπτουν στην εταιρική λειτουργία.

Η διενέργεια του σεμιναρίου έρχεται σε συνέχεια προηγούμενης συνεργασίας μεταξύ του φορέα πιστοποίησης και εκπαίδευσης και του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου και ακολουθεί το σεμινάριο για τους Δείκτες Απόδοσης (KPI’s), που διοργάνωσαν από κοινού η ΤÜV HELLAS (TÜV NORD) με το Επιμελητήριο. 

- Advertisement -

Αναλυτικά, οι βασικοί άξονες που περιλαμβάνονται στο σεμινάριο είναι οι ακόλουθοι: 

  • Είδη Κρίσεων (Λειτουργικές, Περιβαλλοντικές, Οικονομικές, Ανθρώπινοι Πόροι, Εργατικά Ατυχήματα, Προσβολή Εταιρικής Φήμης, Κακόβουλες Ενέργειες, Τρομοκρατία κ.α.)
  • Επίπεδα Κρίσεων (Levels 1-2-3)
  • Στάδια της Κρίσης (προ κρίσης – ανταπόκριση στην κρίση – μετά την κρίση)
  • Ο κύκλος της επικοινωνίας (προ κρίσης – αρχική φάση – φάση εξέλιξης -φάση ύφεσης – φάση αξιολόγησης)
  • Η κατανόηση του ακροατηρίου (τρόπος πρόσληψης / επίπεδο κατανόησης των μηνυμάτων που αποστέλλει η εταιρία και η δημιουργία δεδομένων από το ακροατήριο)
  • Ο Εκπρόσωπος-Spokesperson (ο ρόλος του, η συνεργασία του με τα ΜΜΕ κι οι αναγκαίες δεξιότητες που πρέπει να έχει ο εκπρόσωπος τύπου)
  • Οι απαιτήσεις του χώρου επικοινωνίας
  • Περιεχόμενα ενός Εγχειριδίου Επικοινωνίας κατά την Κρίση (Crisis Communication Manual)
  • Κατηγοριοποίηση επικοινωνιών
  • Τρόποι απόδοσης μηνυμάτων ανάλογα με τους αποδέκτες
  • Η διαχείριση των Social Media κατά τη διάρκεια της κρίσης

Επιπλέον, λόγω της εξαιρετικής συγκυρίας, στο σεμινάριο έχει προστεθεί ξεχωριστή ενότητα για τις νέες προσεγγίσεις του Crisis Management Framework συνεπεία του COVID-19. Συγκεκριμένα αναλύονται τα παρακάτω θέματα:

  • Τα είδη των κρίσεων που επιφέρει ο COVID-19 στις επιχειρήσεις
  • Δυνατότητες επικοινωνιακής αντίδρασης. Για ποια θέματα ενημερώνω τους stakeholders;
  • Καλές πρακτικές που ακολουθήθηκαν από Ελληνικές επιχειρήσεις

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες, στελέχη επιχειρήσεων αλλά και εργαζόμενους που θέλουν να ενημερωθούν για τα σύγχρονα εργαλεία διαχείρισης κρίσεων, την αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων που φέρνει ο κορωνοϊός καθώς και τις προοπτικές του επιχειρείν στην μετά-Covid εποχή. Σημειώνεται ότι τα μέλη του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου απολαμβάνουν έκπτωση 15% στο κόστος του σεμιναρίου.

Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στο παρακάτω Link.

Ο κ. Νέστορας Παπαρούπας, Εισηγητής του σεμιναρίου και Product Manager της ΤÜV HELLAS (TÜV NORD) τόνισε σχετικά: Η ψύχραιμη και επιτυχημένη διαχείριση κρίσεων είναι εξαιρετικά σημαντική στην τρέχουσα συγκυρία. Καθώς οι επιχειρήσεις κινούνται σε αχαρτογράφητα νερά, το σεμινάριο που συνδιοργανώνουμε με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο αποτελεί μια «πυξίδα» για τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στην πρωτοφανή συγκυρία. Η σύμπραξη του Φορέα μας με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο είναι ακόμη μια απτή απόδειξη της σημασίας αλλά και της αξίας της ποιοτικής εκπαίδευσης, ιδιαίτερα στην εποχή της πανδημίας. 

Η κ. Σαρίνα Τίλε,  Διευθύντρια του Τμήματος Εκπαίδευσης του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου δήλωσε σχετικά: «Σκοπός του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου είναι η υποστήριξη και επιμόρφωση των σύγχρονων στελεχών στα πλέον επίκαιρα θέματα. Το σεμινάριο που προσφέρουμε σε συνεργασία με την Εταιρεία-Μέλος ΤÜV HELLAS (TÜV NORD) με θέμα τη διαχείριση κρίσεων μπορεί να παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τις αλλαγές που έχουν προκύψει κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και τις νέες προκλήσεις  που μπορεί να έρθουν στο μέλλον. Τα στελέχη τόσο των μικρών, όσο και των μεγάλων επιχειρήσεων είναι πλέον απαραίτητο να γνωρίζουν τις τεχνικές για την αντιμετώπιση εξαιρετικών καταστάσεων».

Σχετικές δημοσιεύσεις

EIAΣ: Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ακραίων Καιρικών και Φυσικών Φαινομένων

Η πολυετής ανθρώπινη παρέμβαση στο περιβάλλον συνιστά κύριο παράγοντα της επελθούσας κλιματικής αλλαγής. Πλέον, η κλιματική αλλαγή

Εκπαιδευτικό σεμινάριο Cyber Risk Insurance

Η πανδημία Covid-19 επέσπευσε, κατά ρυθμούς ραγδαίους και ανατρεπτικούς, την πλήρη είσοδό μας στην ψηφιακή εποχή και τη λειτουργία μας στο πλαίσιο των απαιτήσεων και επιταγών της.

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Εκπαιδευτικό σεμινάριο Ασφαλίσεων Κατοικίας

Οι Ασφαλίσεις Κατοικίας γνωρίζουν ταχεία ανάπτυξη κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Στη σημαντική άνοδό τους συμβάλλουν η εύλογη αναγνώριση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οι θέσεις των παραγόντων στη συζήτηση για τα ασφάλιστρα

Η πρόσφατη κρίση αποτελεί μία έμμεση απόδειξη ότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν έκανε σωστή δουλειά στο παρελθόν στο θέμα της διαμόρφωσης ολιγοπωλίων

EIAΣ: Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ακραίων Καιρικών και Φυσικών Φαινομένων

Η πολυετής ανθρώπινη παρέμβαση στο περιβάλλον συνιστά κύριο παράγοντα της επελθούσας κλιματικής αλλαγής. Πλέον, η κλιματική αλλαγή

Πως οι ασφαλιστικές έχασαν την ευκαιρία να αποκτήσουν το «Ερρίκος Ντυνάν» το 2010

Ανάμεσα σ’ αυτούς που είχε κάνει πρόσκληση για το νοσοκομείο ήταν και στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς.

Η πολιτική παρέμβαση να γίνει ευκαιρία απονομής δικαιοσύνης

Οι ασφαλιστικές εταιρείες βρέθηκαν από το “Ωσαννά” στο “Σταύρωσον”

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οι θέσεις των παραγόντων στη συζήτηση για τα ασφάλιστρα

Η πρόσφατη κρίση αποτελεί μία έμμεση απόδειξη ότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν έκανε σωστή δουλειά στο παρελθόν στο θέμα της διαμόρφωσης ολιγοπωλίων

Eurolife FFH: Σημαντικός περιορισμός της αναπροσαρμογής ασφαλίστρων των ισοβίων ασφαλιστηρίων υγείας

Για την Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα δίπλα σε εκείνους που την εμπιστεύονται καθημερινά, για αυτό και οι ασφαλισμένοι της

Generali: Διαχρονική δέσμευση προς τους ασφαλισμένους και διαχείριση αυξήσεων στα ασφάλιστρα υγείας

Η επίσημη θέση της Εταιρείας αναφορικά με τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και τη δέσμευσή της προς τους ασφαλισμένους της

Λος Άντζελες: Πότε ακυρώθηκαν χιλιάδες ασφαλιστικά συμβόλαια

O ηθοποιός και σκηνοθέτης Τάιλερ Πέρι καταφέρθηκε εναντίον των ασφαλιστικών εταιρειών που ακύρωσαν συμβόλαια για ασφαλιστική κάλυψη

Συνάντηση ασφαλιστικών και ΕΕΑ

Το θέμα των ανατιμήσεων των ασφαλίστρων υγείας και των μεγάλων αυξήσεων στο κόστος των υπηρεσιών υγείας, θα συζητήσουν