Οι στόχοι της Emporiki Life για το 2011

Σε Crédit Agricole Life μετονομάζεται από την 1η Φεβρουαρίου η Εμπορική Ζωής (Emporiki Life), καθώς από την αρχή του χρόνου είναι 100% θυγατρική εταιρεία της Crédit Agricole Assurances, μέλους του ομίλου της Credit Agricole και ηγέτη στο χώρο των τραπεζοασφαλειών στην Ευρώπη. 

Η εταιρεία έχοντας εδραιώσει μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα την 6η θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με μερίδιο αγοράς που ξεπέρασε το 6%, πέτυχε κατά το 2010 αύξηση της παραγωγής στα 146 εκατ. ευρώ. Αιχμή της προϊοντικής πολιτικής της αποτέλεσαν τα προγράμματα προστασίας (Smile Οικογένεια, πρόσκαιρη ασφάλεια ζωής και νοσοκομειακό επίδομα Hospital Cash), η παραγωγή των οποίων ξεπέρασε κατά πολύ τον ετήσιο στόχο της εταιρείας και επιβεβαίωσαν την επιτυχή υλοποίηση της πολιτικής του bancassurance

Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντα σύμβουλο της Emporiki Life κ. Richard Sutton στο iw, το 2011 «θα αποτελέσει για την αγορά ένα προπαρασκευαστικό έτος για τις εξελίξεις όπως η Solvency II, ενώ παράλληλα αναμένεται η δραστηριότητα της ΔΕΙΑ, υπό την εποπτεία της Τράπεζας της Ελλάδος

Η νέα χρονιά θα αποτελέσει για τις εταιρείες έτος προσαρμογής στα νέα δεδομένα, έτος πρόκλησης, γιατί λόγω της αλλαγής των απαιτήσεων και των αναγκών του καταναλωτή θα πρέπει να κερδηθεί πάλι η εμπιστοσύνη του, που θα κρίνει την αξιοποίηση ευκαιριών όπως αυτή του συνταξιοδοτικού». 

Η Εμπορική Ζωής, όπως επισημαίνει «θα παραμείνει σταθερή στο μοντέλο bancassurance που έχει υιοθετήσει και το 2011 μαζί με την Εμπορική Τράπεζα θα αναπτύξει την στρατηγική τοποθέτηση τους στην παροχή συνταξιοδοτικών λύσεων προσφέροντας το κατάλληλο προϊόν, στοχευόμενο στο προφίλ και τις ανάγκες του πελάτη. Θα αξιοποιήσουμε περαιτέρω την ευκαιρία στα προγράμματα Προστασίας βελτιώνοντας τα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας, ενώ τα προγράμματα Unit Linked εφάπαξ καταβολής θα συνεχίσουν να συμπληρώνουν την γκάμα των επενδυτικών προτάσεων της Εμπορικής Τράπεζας».