Νέο κεφάλαιο για κάποιες εταιρείες

– Νέες πληγές ανοίγουν για την ασφαλιστική αγορά

– Ο Συνήγορος του Καταναλωτή απέστειλε σύσταση προς τις εταιρείες να αποζημιώνουν τους πελάτες τους άμεσα μετά από την λήξη του συμβολαίου τους

– Είχε καταγγελίες ο Συνήγορος για καθυστερήσεις τις οποίες και εξέτασε

– Μάλιστα ζήτησε από τις εταιρείες να του αποστείλουν εγγράφως τις πρακτικές που ακολουθούν σχετικά με τα συμβόλαια που λήγουν

– Διαπίστωσε λοιπόν ότι υπάρχουν εταιρείες συνεπείς που ακολουθούν με αυστηρότητα τις προδιαγραφές των συμβολαίων τους. Και έχουν ευχαριστημένους πελάτες

– Επίσης διαπίστωσε ότι υπάρχουν και κάποιες άλλες που βρίσκονται στον αντίποδα. Και αυτές είναι που προκάλεσαν διαμαρτυρίες και καταγγελίες

– Έτσι και έγινε η σύσταση που στάλθηκε στις εταιρείες και τους επισήμανε ότι πρέπει να αποζημιώνουν την επομένη τα συμβόλαια που λήγουν και σε περίπτωση καθυστέρησης τότε να καταβάλλουν τόκο υπερημερίας στους δικαιούχους πελάτες τους

– Δηλαδή, με τη σύσταση ο Συνήγορος άνοιξε τον δρόμο στους καταναλωτές ώστε όταν δεν εισπράττουν τα όσα τους οφείλουν οι εταιρείες να καταφεύγουν σε αυτόν και να τα διεκδικούν εντόκως.

– Ωστόσο υπάρχει και ένα άλλο μεγάλο θέμα που ανέκυψε

– Κάποιες ασφαλιστικές εταιρείες αγνόησαν το αίτημα του Συνηγόρου και δεν απέστειλαν απάντηση για το πώς και σε πόσο χρόνο αποζημιώνουν τα συμβόλαια Ζωής που λήγουν

– Γι΄ αυτές θα υπάρξει νέο κεφάλαιο…