Αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στη σχέση πολιτών και εταιρειών

Στη συλλογική ανευθυνότητα των εκάστοτε κυβερνήσεων σχετικά με τις φορολογικές ρυθμίσεις για τους ασφαλιστικούς συμβούλους και την αναγκαιότητα αποκατάστασης της εμπιστοσύνης στη σχέση πολιτών και ασφαλιστικών εταιρειών αναφέρθηκε η κα Ελένη Γρυπάρη, Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Ασφαλιστικών Συμβούλων (Π.Σ.Α.Σ.).

Τονίζοντας ότι η απρόθυμη αναζήτηση της αλήθειας αποτελεί κανόνα στην πολιτική ζωή δήλωσε πως μετά από 30 έτη προσπαθειών επιλύθηκε προσωρινά το φορολογικό πρόβλημα για τους ασφαλιστικούς συμβούλους με την μη τήρηση βιβλίων και στοιχείων. Δέκα μήνες αργότερα λόγω της πάγιας θεσμοθετημένης τακτικής των κυβερνήσεων να μην υπάρχει συνέχεια σε τίποτε το φορολογικό σύστημα άλλαξε επαναφέροντας την τήρηση βιβλίων. 

Όσον αφορά στις σχέσεις των ασφαλιστικών εταιρειών  με το ευρύ κοινό επεσήμανε πως οι ασφαλιστικές λύσεις των εταιρειών πρέπει να σέβονται τα δικαιώματα των καταναλωτών και να μην επικεντρώνονται στο μέγιστο κέρδος. 

Το 2009 η καταναλωτική εμπιστοσύνη δέχτηκε βαρύτατο πλήγμα, το 2010 ενισχύεται στην αγορά η απαίτηση για αποδείξεις με αποτέλεσμα η διαφάνεια να μην αποτελεί πλέον στοιχείο διαφοροποίησης για τα ασφαλιστικά προϊόντα αλλά απαίτηση και προϋπόθεση, ενώ το 2011 θα αποδειχθεί ότι η ασφαλιστική βιομηχανία θα αποτελέσει αγορά για λίγες και ισχυρές εταιρείες.

To video από την ομιλία της κας Γρυπάρη μπορείτε να δείτε εδώ