Eurolife FFH: Αξία έχει να προσαρμόζεσαι και να καινοτομείς

Από την αρχή της χρονιάς, έχουμε κληθεί να αλλάξουμε την καθημερινότητά μας και να αξιολογήσουμε από την αρχή συγκεκριμένες συμπεριφορές και επιλογές μας. Σε κοινωνικό, οικονομικό, αλλά και επιχειρηματικό επίπεδο, η νέα συνθήκη απαίτησε ατομική και συλλογική ευθύνη, περισσότερη ευελιξία και μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα. Η στάση μας απέναντι στην πανδημία είναι ο καθοριστικός παράγοντας που θα κρίνει την επόμενη ημέρα και θα θέσει τις βάσεις για το πώς θα είναι το μέλλον μας.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται στο πλευρό κάθε ανθρώπου, προσφέροντας με συνέπεια τις υπηρεσίες της. Πρόκειται για μια εταιρεία με ηγετική θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, πρώτη σε κερδοφορία και με υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια, η οποία υπερκαλύπτει τις ευρωπαϊκές εποπτικές απαιτήσεις και της επιτρέπει να εκπληρώνει άμεσα τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει για τους ασφαλισμένους της.

Με την εμφάνιση της υγειονομικής κρίσης και το οριζόντιο lockdown, η Eurolife FFH ανέλαβε μια σειρά από πρωτοβουλίες και επένδυσε, με σεβασμό και υπευθυνότητα, σε ενέργειες με αποδέκτες τους εργαζόμενους, τους πελάτες, τους συνεργάτες της και τις τοπικές κοινωνίες. Αναγνωρίζοντας τη θέση και το ρόλο της στην κοινωνία σήμερα, διακρίνει δύο βασικές παραμέτρους που έχουν τη δύναμη να κάνουν τη διαφορά στο εξής. Η μία έχει να κάνει με την ψηφιοποίηση και την ικανότητα των ανθρώπων και των επιχειρήσεων να προσαρμόζονται σε μια νέα συνθήκη που έχει στο επίκεντρό της τις ψηφιακές διαδικασίες. Η δεύτερη σχετίζεται άμεσα με τη δημιουργία μοντέλων συνεργασίας μεταξύ εταιρειών και οργανισμών, με στόχο την προστιθέμενη αξία για τους ανθρώπους και την κοινωνία.

Αξία έχει να παραμένεις προσηλωμένος στις πραγματικές ανάγκες 

Εδώ και αρκετά χρόνια, η Eurolife FFH επενδύει συστηματικά σε έργα που αφορούν την ψηφιακή αναβάθμισή της. Ως αποτέλεσμα εκτεταμένης έρευνας, μελέτης και σχεδιασμού, τα έργα αυτά είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή στους πελάτες και τους συνεργάτες της και διευκολύνουν την επαφή και την επικοινωνία τους με την εταιρεία. Η νέα συγκυρία που δημιουργήθηκε πριν από μερικούς μήνες, βρήκε τη Eurolife FFH πιο έτοιμη από ποτέ, καθώς τα ψηφιακά της εργαλεία ήδη ήταν σε πλήρη λειτουργία. Με την εμφάνιση της υγειονομικής κρίσης, η εταιρεία κατάφερε να εφαρμόσει άμεσα ένα ευέλικτο σχήμα εργασίας από το σπίτι για το προσωπικό της, το οποίο υποστηρίχθηκε εξ ολοκλήρου από τις αναβαθμισμένες ψηφιακές υποδομές της.

Οι εργαζόμενοι παρέμειναν δίπλα στους πελάτες και τους συνεργάτες της Eurolife FFH, έστω και από απόσταση, χάρη στην ομαλή και λειτουργική μετάβασή τους σε πρόγραμμα τηλεργασίας. Αντίστοιχα, οι πελάτες της εταιρείας έχουν, όποια στιγμή το θελήσουν, πρόσβαση στην online πλατφόρμα Eurolife Connect, μέσω της οποίας μπορούν να διαχειρίζονται όλα τα ασφαλιστικά τους προγράμματα, ενώ οι συνεργάτες της επωφελούνται από τη χρήση του Eurolife Partners, ενός online εργαλείου που τους επιτρέπει να εκδίδουν προσφορές και συμβόλαια από όπου κι αν βρίσκονται. Η σχέση με τους συνεργάτες της έχει ιδιαίτερη σημασία για τη Eurolife FFH. Εκτός από το Eurolife Partners, η εταιρεία επένδυσε στην ψηφιοποίηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων και ημερίδων της, ώστε όλα τα trainings να συνεχίζονται απρόσκοπτα και αποτελεσματικά.

Οι ενέργειες αυτές αποδείχθηκαν ιδιαίτερα λειτουργικές και χρήσιμες κατά την περίοδο του lockdown, αποδεικνύοντας ότι η συστηματική επένδυση στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών μιας εταιρείας διευκολύνει το έργο της. Με δεδομένο ότι ο τρόπος που εργάζονται οι επιχειρήσεις έχει αλλάξει, απαιτώντας μεγαλύτερη ευελιξία, η Eurolife FFH θα συνεχίσει να αναπτύσσει τις ψηφιακές εφαρμογές της και να ανανεώνει τις υπάρχουσες, με κριτήριο να είναι πάντα δίπλα στους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Αξία έχει να στέκεσαι στο ύψος των περιστάσεων

Όλο το προηγούμενο διάστημα ανέδειξε μια βασική παραδοχή της Eurolife FFH· την αξία του να φροντίζουμε όλοι για όλους. Η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τη σημασία της προσφοράς και της αλληλεγγύης, ένωσε τις δυνάμεις της με το μη κερδοσκοπικό σωματείο Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, δωρίζοντας υγειονομικό υλικό, ιατρικό εξοπλισμό και είδη απολύμανσης και υγιεινής στα Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας σε όλες τις περιφέρειες της χώρας. Πρόκειται για μια κίνηση με ιδιαίτερη σημασία, καθώς οι 50 δομές των ΚΚΠ παρέχουν υπηρεσίες νοσηλείας και φροντίδας στους πλέον ευάλωτους πολίτες και ομάδες υψηλού κινδύνου, όπως βρέφη και παιδιά χωρίς οικογένεια, ηλικιωμένους και ενήλικες με χρόνιες παθήσεις, άτομα με βαριές σωματικές ή/και νοητικές αναπηρίες και άτομα με δυσκολίες από ανίατες ασθένειες. Κατά τη διάρκεια του lockdown, οι δομές είχαν αυξημένες ανάγκης σε βασικά είδη, όπως ιατρικά μηχανήματα, αναλώσιμα, είδη ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού και υλικά απολύμανσης, καθαριότητας και υγιεινής. Με την ενέργεια αυτή, η Eurolife FFH ανέλαβε την κάλυψη των συγκεκριμένων αναγκών για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η εταιρεία προσέφερε, επίσης, σε όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Εθνικού Συστήματος Υγείας, τρεις μήνες δωρεάν σε όλα τα συμβόλαια ασφάλισης αυτοκινήτου, για ένα έτος συνεχούς ασφάλισης, ενώ ένα αντίστοιχο πλάνο εκπτώσεων στα συμβόλαια αυτοκινήτου ενεργοποιήθηκε και για υφιστάμενους και νέους πελάτες. Επιπροσθέτως, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Affidea, έδωσε στους ασφαλισμένους της που νόσησαν από τον SARS-Cov2 (κορωνοϊό) τη δυνατότητα να προχωρήσουν στις εξετάσεις που δικαιούνται μέσω του εξωνοσοκομειακού προγράμματός τους, χωρίς να επιβαρύνονται από την οποιαδήποτε συμμετοχή τους στο κόστος των εξετάσεων. Παράλληλα, προσφέρει τη δωρεάν υπηρεσία Τηλεδιάσκεψης Covid-19 σε επιλεγμένες επιχειρήσεις, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες στα στελέχη ανθρώπινου δυναμικού για την ασφαλέστερη και πιο ολοκληρωμένη διαχείριση ζητημάτων που ενδέχεται να απασχολούν κάθε εργαζόμενο, καθώς και προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας για την εύρυθμη και ομαλή επιστροφή τους στο γραφείο.

Οι προκλήσεις της περιόδου διαμορφώνουν ένα περιβάλλον αβεβαιότητας, αλλά και ευκαιριών. Στο πλαίσιο αυτό, βασική επιδίωξη για την Eurolife FFH παραμένουν η στοχευμένη ανάπτυξη των εργασιών της, η συνέχιση της ψηφιοποίησης των διαδικασιών της και η υλοποίηση συνεργατικών δράσεων που βοηθούν τους ανθρώπους και την κοινωνία.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*