Τρία out-of-shelf προϊόντα από τη SafeCape

H SafeCape δραστηριοποιείται στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης με 3 out-of-shelf προϊόντα: 

1. Το Insurance.Office που απευθύνεται σε μεσίτες, πράκτορες, συντονιστές, agents, ασφαλιστικούς συμβούλους
2. To Accounting.Office που καλύπτει τις λογιστικές ανάγκες μιας επιχείρησης ανεξαρτήτως κατηγορίας βιβλίων
3. Το Reinsurance.Broker που αποτελεί ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον διαχείρισης πρακτορείων αντασφαλειών

Όλα τα προϊόντα ενσωματώνουν κοινά χαρακτηριστικά και δυνατότητες:

-Περιλαμβάνουν ενσωματωμένο CRM που προωθεί την πελατοκεντρική διαχείριση των ασφαλιστηρίων και των οικονομικών στοιχείων ανά πελάτη, ενώ ο συσχετισμός επαφών με απεριόριστους τρόπους δίνει τη δυνατότητα καλύτερης πληροφόρησης σχετικά με νέες ευκαιρίες ασφάλισης. Επίσης, επιτρέπουν τον προγραμματισμό και παρακολούθηση της επικοινωνίας με τους πελάτες – με πλήρες ιστορικό επικοινωνίας – και τη μαζική αποστολή e-mail, επιστολών και προσωποποιημένων SMS με αναφορές παράδοσης μέσα από την εφαρμογή.

– Παρέχουν λειτουργικότητα ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης

– Συνεργάζονται αρμονικά με το Microsoft Office©, με αποτέλεσμα τα δεδομένα να είναι διαθέσιμα με απεριόριστους τρόπους, όπως: συγχρονισμός επαφών με το Outlook© και κινητό τηλέφωνο, αναφορές σε Excel©, εκτυπώσεις μέσω Word©. Εξάλλου, τα Business Intelligence χαρακτηριστικά των προϊόντων μας περιλαμβάνουν τόσο cross selling όσο και up selling μηχανισμούς, ενώ υποστηρίζουν την εύκολη δημιουργία και διαχείριση ομάδων επαφών, συμβολαίων και αιτήσεων. 

– Παρέχουν γέφυρες που επιτρέπουν την εισαγωγή της παραγωγής από όλες τις Ασφαλιστικές χωρίς λάθη καθώς και γέφυρες για εξαγωγή στοιχείων σε λογιστικά προγράμματα.

– Προσφέρουν αναλυτικό οικονομικό κύκλωμα ανά πελάτη, συνεργάτη, εταιρεία