«Πόλεμος» τιμών στον κλάδο περιουσίας στη Βρετανία

Σε πόλεμο τιμών έχει εξελιχθεί ο έντονος ανταγωνισμός στις ασφαλίσεις περιουσίας στη Βρετανία σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Defaqto, όπου αναφέρεται ότι ο επόμενος χρόνος θα είναι ιδιαίτερα δύσκολος για αυτόν τον κλάδο ασφαλίσεων. 

Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι αν και οι ασφαλίσεις περιουσίας κινούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα αντιμετωπίζει μια σειρά προκλήσεων και έχει εισέλθει σε μεταβατική περίοδο. 

Οι αβέβαιες οικονομικές συνθήκες και οι αλλαγές που υφίσταται ο εν λόγω τομέας δημιουργούν αναμφισβήτητα δύσκολο «κλίμα» για τους ασφαλιστές.

Ο διευθυντής ασφαλιστικών αναλύσεων της Defaqto, κ. Mike Powell, δήλωσε πως  «υπάρχουν αυξανόμενες ενδείξεις ότι ένας επικείμενος πόλεμος τιμών θα μπορούσε να είναι επιζήμιος για τους καταναλωτές και τη βιομηχανία στο σύνολό της». 

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην έρευνα που διεξήγαγε η Defaqto διαπιστώθηκε πως ο αριθμός των παρόχων στην ασφαλιστική αγορά κατοικίας έχει αυξηθεί κατά 73% από το 2004. 

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι πάροχοι να απομακρυνθούν από την προώθηση «ενός μοντέλου για όλους» και να οδηγηθούν σε μια πιο στοχευμένη προσέγγιση προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των διαφόρων ομάδων πελατών.

Την ίδια στιγμή, ωστόσο, υπάρχουν ενδείξεις ότι η βιομηχανία εστιάζει στην τιμή και όχι στην κάλυψη και τα προνόμια που προσφέρουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια. 

Η έκθεση Defaqto καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι ασφαλιστές θα αντιμετωπίσουν ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και γεμάτο προκλήσεις περιβάλλον για τα επόμενα χρόνια. 

Σύμφωνα με τον κ. Mike Powell «όπως φαίνεται από τα μέχρι τώρα δεδομένα οι ασφαλιστές θα κληθούν να ισορροπήσουν ανάμεσα στην κερδοφορία και τα χαμηλκά ασφάλιστρα για να αποκτήσουν νέους πελάτες αλλά και για να διατηρήσουν τα ήδη υπάρχοντα συμβόλαια. Η δική μας ολοκληρωμένη ανάλυση της ασφαλιστικής αγοράς σπιτιού είναι εστιασμένη στο να βοηθήσει τους ασφαλιστές κατανοήσουν τις βασικές τάσεις στον κλάδο, καθώς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών κατά την αγορά προϊόντων. Τελικά, αυτή η κατανόηση μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ανθρώπων

 Πηγή: Insurance Times