Είναι οι προμήθειες το Α και το Ω της πώλησης

της Ελενας Ερμείδου

Οι προμήθειες δεν χάνουν ποτέ το ενδιαφέρον τους σε αυτή την αγορά. Στις συζητήσεις της που γίνοντα κάτι πάντα αιχμηρό θα λέγεται και θα ακούγεται περί προμηθειών.  Αυτά στους κύκλους της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Στους κύκλους των ασφαλιστικών, τώρα κάποιοι υποστηρίζουν ότι είναι ένας μύθος  οι προμήθειες,  η ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν έχει μεγάλες προμήθειες, ενώ κάποιοι άλλοι καυχώνται και περηφανεύονται για τις καλές προμήθειες που δίνουν στους συνεργάτες ώστε να έχουν κίνητρο να πουλήσουν.

Ακούγεται ότι η ψαλίδα μεταξύ πρακτόρων υπάρχει και ότι στα μεγάλα πρακτορεία οι προμήθειες αγγίζουν ακόμα και το 30% ενώ στα μικρά δεν ξεπερνούν το 15%

Είναι όμως η προμήθεια πανάκεια για την πώληση. Δίνει ένα τόσο μεγάλο κίητρο όπως ακούγεται για να πουλήσει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ένα προϊόν.

Φυσικά και η προμήθεια είναι ένα κίνητρο, όπως και το μπόνους μία μέθοδος επιβράβευσης και συνάμα ένα κίνητρο για αύξηση των πωλήσεων, η στήλη αυτή όμως δεν πιστεύει ότι η προμήθεια και το μπόνους αποτελούν πανάκεια. Πώληση δεν σταματά εδώ.

Από μόνες τους οι προμήθειες και τα μπόνους δεν πουλάνε. Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση χρειάζεται υποστήριξη, σοβαρή εκπαίδευση που να έχει διάρκεια στο χρόνο, σύγχρονες τεχνολογίες και εργαλεία που να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό, μία σωστή μηχανοργάνωση σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης.

Πολλοί του κλάδου κυνηγάνε το ποσοστό της προμήθεια και χάνουν την ουσία του επαγγέλματος που αν την δουν και εντρυφήσουν τα γράψουν πολύ περισσότερα κέρδη.

Πώς θα γίνει αυτό; όταν η ασφαλιστική διαμεσολάβηση, οι συνεργάτες των επιχειρήσεων παρακολουθούν τις εξελίξεις, ενημερώνονται σωστά και καταφέρουν να πουλάνε ένα ασφαλιστικό προϊόν επειδή το έχει ανάγκη ο πελάτης και επειδή ταιριάζει στον πελάτη, όχι επειδή ο διαμεσολαβητής έχει ανάγκη να πάρει προμήθειες ελαφρώς υψηλότερες.

Με άλλα λόγια η επιτυχία του επαγγέλματος είναι να βρεις και να καλύψεις τις ανάγκες γεγονός που θα αυξήσει τα έσοδα και θα λειτουργήσει θετικά στην οικονομία και την κοινωνία.

Αυτός δεν είναι ο στόχος του κλάδου;

 

One comment

  1. ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    Κα Ερμείδου καλησπέρα σας

    Διάβασα το άρθρο σας για τις προμήθειες αν είναι το Α κ το Ω στην πώληση και θα ήθελα να σας θυμίσω ότι στην σχετική αλυσίδα υπάρχει κ ακόμα ένας κρίκος. Αυτός του ασφαλιστή εταιρία. Όταν λοιπόν βγαίνει ένα προϊόν πού είναι μπάζο για τα σκουπίδια δηλαδή κ 100% προμήθεια να παρέχει δεν πουλιέται με τίποτε. Επομένως η προμήθεια για τον πράκτορα είναι το μέσον επιβίωσής του κ όχι αυτοσκοπός. Μη μας προσβάλετε λοιπόν κ τέλος θα ήθελα να σας ρωτήσω τα εναλλακτικά δίκτυα πωλούν βάσει των αναγκών του υποψήφιου πελάτη ή παρουσιάζουν την σούπερ κάρτα με 50ευρώ τον χρόνο κ όλα δωρεάν χώρια τα προνόμια, οπότε υφαρπάζουν το ψωμί του στρατοκόπου πράκτορα, κάνοντας ένα συμβόλαιο μηδενικής ασφαλιστικής ανάγκης. Και δεν θέλω να σας ρωτήσω , αν ξέρετε , τι ορίζεται επείγον περιστατικό? Όχι αόριστα όταν γίνει ιατρική πράξη. Ποιες είναι αποδεκτές ιατρικές πράξεις, μπορείτε να μας βοηθήσετε?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*