CEA: «Τα πολλαπλά κανάλια διανομής όφελος για την καταναλωτή»

Η ποικιλία των καναλιών διανομής λειτουργεί προς όφελος του καταναλωτή αφού αυξάνει τον ανταγωνισμό μεταξύ των παρόχων προϊόντων και των διαμεσολαβητών, επισημαίνει η CEA  και προσθέτει ότι οι οποιεσδήποτε νομοθετικές ρυθμίσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα πρέπει να βασίζονται και στην παράμετρο αυτή.
 
«Οι διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών, τα διαφορετικά συνταξιοδοτικά συστήματα (υποχρεωτικά επαγγελματικά ταμεία ή προαιρετικά ατομικά συνταξιοδοτικά προγράμματα), ο αριθμός υποχρεωτικών ασφαλιστικών καλύψεων στα κράτη μέλη, είναι καθοριστικοί παράγοντες για την ύπαρξη μιας μεγάλης γκάμας καναλιών διανομής στην Ευρώπη» τονίζει η CEA
 
H CEA απευθυνόμενη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή προσδιορίζει επίσης έξι γενικές αρχές για τις πρακτικές πωλήσεων, τις οποίες χαρακτηρίζει κατάλληλες για την ασφάλιση, καθότι όπως υπογραμμίζει προστατεύουν και τον καταναλωτή.
 
Οι γενικές αυτές αρχές είναι οι εξής:
 
-          Οι πρακτικές πωλήσεων να επικεντρώνονται στη δίκαιη μεταχείριση του καταναλωτή

-          Ο διαμεσολαβητής να προσφέρει συμβουλές μετά από απαίτηση του καταναλωτή ή και με δική του πρωτοβουλία όταν οι συνθήκες το απαιτούν

-          Ο διαμεσολαβητής να παρέχει συμβουλές βάσει αμερόληπτης ανάλυσης (fair analysis)

-          H συμβουλή του διαμεσολαβητή να βασίζεται στην ανάλυση των αναγκών του πελάτη με βάση τις πληροφορίες που δίνει ο ίδιος ο πελάτης

-           Γνώση του προϊόντος από τον ίδιο το διαμεσολαβητή για το προϊόν που πουλάει

-          Πριν τη σύναψη της ασφαλιστικής σύμβασης ο πελάτης να έχει λάβει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα του επιτρέψουν να πάρει τη σωστή απόφαση.