Δυνατό σημείο οι τραπεζοασφαλίσεις

Η Chartis διαθέτει πολυετή και πλούσια εμπειρία σε τραπεζοασφαλιστικές συμπράξεις, τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα.

Δυνατό σημείο και συνάμα ανταγωνιστικό πλεονέκτημά μας αποτελεί η δυνατότητά μας να δημιουργούμε ειδικά προϊόντα, υπηρεσίες και εφαρμογές σε επίπεδο τόσο b2b όσο και b2c, προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες ανάγκες, συνθήκες και δυνατότητες (συστήματα, marketing, σύνθεση πελατολογίου, επιχειρηματικοί στόχοι, εταιρική κουλτούρα) του εκάστοτε τραπεζικού οργανισμού με τον οποίο συνεργαζόμαστε.

Εκτός από τον παραδοσιακό τομέα της ασφάλισης ενυπόθηκων, αλλά και των «ελεύθερων» προϊόντων κατοικίας, αυτοκινήτου, μικρών επιχειρήσεων κλπ, έχουμε στη φαρέτρα μας αλλά και μπορούμε να δημιουργήσουμε ad hoc,  μια ολόκληρη σειρά πρωτότυπων «life style» προϊόντων.

Το χαρακτηριστικό αυτών των loyalty products, όπως τα ονομάζουμε στην Chartis, είναι ότι μπορούν να προσφερθούν είτε από μόνα τους είτε συμπληρωματικά με άλλα τραπεζικά ή βασικά ασφαλιστικά προϊόντα, για να τα διαφοροποιήσουν, να τα εμπλουτίσουν ή να τα υποστηρίξουν.  Συνήθεις στόχοι αποτελούν η ενδυνάμωση της πιστότητας του πελάτη και η αύξηση του εσόδου της Τράπεζας. 

Κάποια από τα προϊόντα μας αυτής της κατηγορίας που ήδη διατίθενται στην αγορά από συνεργαζόμενους χρηματοοικονομικούς φορείς είναι (ενδεικτικά) η κάλυψη της απώλειας ταυτότητας, της δόλιας χρήσης πιστωτικής κάρτας, η κλοπή κινητού τηλεφώνου, κλειδιών κ.ά.

Ο σχεδιασμός του μείγματος marketing δεν εξαντλείται στη δυνατότητα ανάπτυξης co ή own-branded ασφαλιστικών προγραμμάτων.  Η συνάφεια του προτεινόμενου προγράμματος με τις ανάγκες του τραπεζικού καταναλωτή, η δυνατότητα άμεσης κατανόησης του προγράμματος – ακόμη και τηλεφωνικά, η απλότητα των όρων, η εγγυημένη αποδοχή, η εξαιρετική σχέση κόστους/ωφέλειας, η δυνατότητα ολοκλήρωσης της συναλλαγής σε πολύ μικρό χρόνο, αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά που κρίνουν την επιτυχία ενός προγράμματος bancassurance και στα οποία η εταιρία μας διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία.

Κοστολογούμε και διαμορφώνουμε τα προϊόντα με βάση το προφίλ των πελατών της τράπεζας και τους διαθέσιμους τρόπους προώθησης μέσα από το δίκτυο καταστημάτων και τα εναλλακτικά διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας τράπεζας-πελάτη, αναπτύσσοντας, παράλληλα, ένα σύστημα πολλαπλών τρόπων πληρωμής και άμεσης παράδοσης συμβολαίων. 
Μπορούμε να συμμετάσχουμε τόσο στη διαμόρφωση όσο και στη χρηματοδότηση του προγράμματος προβολής και επικοινωνίας, ενώ δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών, θέτοντας συγκεκριμένα service level agreements (SLA’s).  Στο πλαίσιο των υπηρεσιών υποστήριξης των πωλήσεων, ενδεικτικά διενεργούμε εκπαιδευτικά σεμινάρια των στελεχών σε όλα τα επίπεδα της διαδικασίας, ενισχύοντας, παράλληλα, το δίκτυο καταστημάτων με αποκλειστική ομάδα field trainers.

Αυτό που στην ουσία επιδιώκει η Chartis, είναι στις συνεργασίες αυτές να λειτουργούμε με τη φιλοσοφία του business partner και όχι απλά του risk carrier.