Βασισμένη στο γαλλικό μοντέλο η στρατηγική της Εμπορικής Ζωής

γράφει η Σταματία Λεμοντζή, Διευθύντρια Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Εμπορικής Ζωής, Emporiki Life

Η Εμπορική Ζωής έχει αναπτύξει και ακολουθεί μια στρατηγική, η οποία βασίζεται στο γαλλικό μοντέλο ανάπτυξης τραπεζοασφαλιστικών εργασιών, εκμεταλλευόμενη την εξειδίκευση και την εμπειρία των 20 χρόνων της μητρικής της εταιρείας, Crédit Agricole Assurances, θυγατρικής του ομίλου της Crédit Agricole. 

H Εμπορική Ζωής προωθεί τα προγράμματά της αποκλειστικά μέσω του δικτύου καταστημάτων της Εμπορικής Τράπεζας, επίσης μέλος του ομίλου της Crédit Agricole. 

Η στρατηγική δημιουργίας και προώθησης των κατάλληλων προϊόντων προσαρμόστηκε – όπως είναι φυσικό – τόσο στις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς, όσο και στις δυνατότητες του δικτύου της Εμπορικής Τράπεζας.

Σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις στο χώρο του marketing, αλλά και τις εξειδικευμένες απαιτήσεις του καταναλωτή, ο οποίος αντιλαμβάνεται σήμερα -περισσότερο από ποτέ-  την αξία στα προσφερόμενα αγαθά (υλικά και υπηρεσίες), όλοι οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών οφείλουν να τμηματοποιήσουν την αγορά τους. 

Μόνο έτσι μπορούν να αντιληφθούν καλύτερα τις ανάγκες κάθε τμήματος, να δημιουργήσουν το κατάλληλο προϊόν που θα ικανοποιεί αυτές και τελικά να υιοθετήσουν το κατάλληλο «μίγμα» επικοινωνίας και «καναλιού» πώλησης.

Η συνεργασία της Εμπορικής Ζωής με την Εμπορική Τράπεζα αποδεικνύεται ιδιαίτερα ωφέλιμη στο σημείο αυτό. Η Τράπεζα με βάση συγκεκριμένα κριτήρια έχει τμηματοποίησει την αγορά της στον τομέα της Λιανικής Τραπεζικής σε ιδιώτες (μαζικοί και εύποροι) και Μικρές Επιχειρήσεις & Επαγγελματίες. 

Οι εξειδικευμένοι τραπεζικοί σύμβουλοι ανά τμήμα πελατείας γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα τις ανάγκες της αγοράς τους. Για το λόγο αυτό υπάρχει μία αμφίδρομη επικοινωνία και πληροφόρηση, με στόχο πάντα τη δημιουργία κατάλληλων προϊόντων, τα οποία καλύπτουν το σύνολο των αναγκών των καταναλωτών, ενώ παράλληλα συνάδουν με την τραπεζική φιλοσοφία.

Όλα αυτά τα χρόνια η εμπειρία έδειξε ότι η προσέγγιση διαφορετικών επαγγελματικών ομάδων με την προσφορά ολοκληρωμένων χρηματοοικονομικών, αλλά και ασφαλιστικών λύσεων ενισχύει τη σχέση του πελάτη με την Τράπεζα και με την ασφαλιστική εταιρία. Το παράδειγμα αυτής της συνεργασίας πιστεύουμε ότι  αποδεικνύει τις μεγάλες προοπτικές για ολιστική προσέγγιση του επαγγελματία – πελάτη.

Η παραπάνω θέση ενισχύεται τώρα που η ανάγκη για ασφάλεια είναι ιδιαίτερα έντονη. Τα μηνύματα που έρχονται στην Εμπορική Ζωής από το συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς  μέσω της Τράπεζας είναι για δημιουργία ασφαλιστικών προγραμμάτων ζωής, τα οποία θα μπορούν να εξασφαλίζουν τον επαγγελματία, αλλά και την οικογένειά του, έναντι των υψηλών οικονομικών του υποχρεώσεων.

Στο πλαίσιο αυτό και σε συνεργασία με την Τράπεζα στοχεύουμε στην ενίσχυση της υπάρχουσας προϊοντικής γραμμής ασφαλιστικών προγραμμάτων ζωής με νέα εξειδικευμένα και στοχευμένα προϊόντα για τις Μικρές Επιχειρήσεις & τους Επαγγελματίες.