Η κατηγοριοποίηση της αγοράς δεν έχει αποδώσει ακόμη τα αναμενόμενα

Η κατηγοριοποίηση της αγοράς έχει ενδιαφέρον αφού αποτελεί μία από τις βασικές παραμέτρους για τον σχεδιασμό εξειδικευμένων προγραμμάτων. Η δε κατηγοριοποίηση της αγοράς με διάφορα κρίσιμα κριτήρια αποτελεί τη βασική φόρμουλα ανάπτυξης ασφαλιστικών προϊόντων του σύγχρονου marketing.

H στρατηγική αυτή πάντως, δεν έχει αποδώσει ακόμη τα αναμενόμενα όχι γιατί δεν έχει προοπτική αλλά γιατί ο ασφαλιστικός θεσμός περνάει ακόμη περιπέτειες και βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα αρνητικό κλίμα. Διαχρονικά είναι βέβαιο ότι θα προσφέρει ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήματα και στις ασφαλιστικές εταιρείες και στους πελάτες της.

Η στρατηγική της εταιρείας σε αυτό το πλαίσιο, εφαρμόζεται κυρίως στα προγράμματα Επαγγελματικής Αστικής Ευθύνης. Πολύ σύντομα όμως θα δημιουργήσουμε προγράμματα που θα αφορούν συγκεκριμένα προφίλ αγοραστών που θα καθορίζονται από κρίσιμες παραμέτρους όπως το επάγγελμα.