Συγκριτικά πλεονεκτήματα από την κατηγοριοποίηση της αγοράς

Η κατηγοριοποίηση της αγοράς και η δημιουργία ειδικών προγραμμάτων είναι σίγουρα ενδιαφέρουσα αλλά και χρήσιμη για μια ασφαλιστική εταιρεία, αρκεί οι συγκεκριμένες κατηγορίες να έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ή συμπεριφορές που θα οδηγήσουν σε διαφορετική τιμολόγηση και σε διαφορετικό προϊόν.
 
Η στρατηγική αυτή σίγουρα προσφέρει συγκριτικά πλεονεκτήματα για όλους, με την προϋπόθεση ότι η διαφοροποίηση των κατηγοριών είναι ουσιαστική και τα αντίστοιχα προϊόντα «σέβονται και αξιοποιούν» τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε κατηγορίας.

Η συγκεκριμένη στρατηγική μας ενδιαφέρει, αρκεί να ισχύουν τα παραπάνω, γιατί σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία κινδυνεύει να  βρεθεί με διαφορετικά τιμολόγια για τους ίδιους πελάτες χωρίς πραγματικά η διαφοροποίηση να βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια και παραμέτρους τιμολόγησης.