DSGI Ελλάδας: Επένδυση 15 εκατ. ευρώ σε καταστήματα

Σε νέα δυναμική τροχιά εισέρχεται η DSGI Ελλάδος, καθώς υλοποιεί φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπτυξης που προβλέπει την επένδυση 15 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση βασικών σημείων λιανικής σε υπερσύγχρονα καταστήματα, την ενίσχυση του δικτύου και την ενδυνάμωση της παρουσίας της εταιρείας στο διαδίκτυο, με στόχο τη διαρκή ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της. 

Για το έτος 2009/2010, ο όμιλος κατέγραψε συνολικές πωλήσεις της τάξης των 456.3 εκ. ευρώ – σε σχέση με 484.104 εκ. ευρώ το έτος 2008/2019 (μια κάμψη της τάξης του 5.7%). 

Σε ένα δύσκολο περιβάλλον η εταιρεία πέτυχε τους στόχους της από πλευράς κερδοφορίας, μέσω της προσεκτικής διαχείρισης του κόστους, των αποθεμάτων και της ρευστότητας. 

Στο πλαίσιο του αναπτυξιακού προγράμματος που υλοποιεί η εταιρία, ήδη έχει προχωρήσει με τη μετατροπή εννέα καταστημάτων ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ σε υπερσύγχρονα καταστήματα, στο μοντέλο του επιτυχημένου καταστήματος ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ στο εμπορικό πάρκο του Διεθνούς Αεροδρομίου, στην Αθήνα. 

Η εξέλιξη των καταστημάτων αυτών και η ανταπόκριση των καταναλωτών όπως καταγράφονται στις έρευνες αγοράς είναι εντυπωσιακή. Το πρόγραμμα αυτό συνεχίζεται δυναμικά σήμερα, με μια συνολική επένδυση 15 εκ. ευρώ που πραγματοποιεί η εταιρεία στην ελληνική αγορά. 

Μέρος αυτού του προγράμματος αφορά στη μάρκα Electroworld, για την οποία ξεκινά μια νέα, δυναμική ψηφιακή εποχή. Πιο συγκεκριμένα, η Electroworld, μετατρέπεται σε ένα αποκλειστικά ψηφιακό brand με τεράστια προοπτική, καθώς γίνεται προσβάσιμο σε υπάρχοντες και νέους πελάτες της εταιρίας από όλη την Ελλάδα. 

Ξεκινά, έτσι, ένα νέο κεφάλαιο για την Electroworld, με ένα νέο, αναβαθμισμένο site στο διαδίκτυο, που αξιοποιεί την τάση για αυξημένη προτίμηση στο online shopping, καθώς και τη διεθνή εμπειρία του Group στον τομέα αυτό, με παρουσία σε περισσότερες από 26 χώρες. 

Στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος, τα τέσσερα καταστήματα Electroworld, που βρίσκονται επί των Λεωφόρων Βουλιαγμένης, Συγγρού, Κηφισίας και Πεντέλης, μετατρέπονται σε υπερσύγχρονα καταστήματα της αλυσίδας ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ. 

Μάλιστα, τα 3 τελευταία καταστήματα θα αποτελούν «ναυαρχίδες» της αλυσίδας, με σημαντικές επενδύσεις και θα ανοίξουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ενδυναμώνοντας σημαντικά τη θέση της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ σε αυτές τις περιοχές και προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πελάτες της. 

Στη νέα τους μορφή, τα καταστήματα αυτά θα συγκαταλέγονται μεταξύ των καλύτερων καταστημάτων της Dixons στην Ευρώπη. «Φιλοδοξία μας είναι να αναδείξουμε το Electroworld online στο Νο 1 ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα και να εξασφαλίσουμε νέες, δυναμικές συνθήκες συνεχούς ανάπτυξης και κερδοφορίας για την ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ. 

Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορούμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών μας, όποιο κανάλι και αν αυτοί επιλέγουν», δήλωσε ο Chris Matthews, Διευθύνων Σύμβουλος της DSGI Ελλάδος.  «Με τις κινήσεις αυτές, παραμένουμε πρωτοπόροι σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενισχύουμε το δίκτυό μας και τα κανάλια διανομής μας και επενδύουμε στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των μαρκών μας προς όφελος του καταναλωτή. 

Σε μια δύσκολη στιγμή για τη χώρα και τον κλάδο γενικότερα, δέσμευσή μας παραμένει να προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους πελάτες μας», προσέθεσε.