back to top
18.2 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

H Generali συγκαταλέγεται στις 100 πιο βιώσιμες επιχειρήσεις παγκοσμίως

Η Generali συγκαταλέγεται ανάμεσα στις 100 πιο βιώσιμες εταιρείες παγκοσμίως για το 2020, σύμφωνα με την 16η έκδοση της Corporate Knights, μετά από αξιολόγηση 7.395 εταιρειών με έσοδα άνω του 1 δισ. ευρώ.

Αυτό αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ασφαλιστικής εταιρείας, η οποία δραστηριοποιείται και στη χώρας μας και γνωστοποιείται ότι από τις 100 εταιρείες, οι 49 είναι από την Ευρώπη, οι 29 από την Αμερική και τον Καναδά, 18 από την Ασία, 3 από τη Νότια Αμερική και μόλις μία από την Αφρική.

- Advertisement -

Όπως σημειώνεται, η αναγνώριση αυτή υπογραμμίζει την εξέλιξη της πορείας βιωσιμότητας της Generali, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του στρατηγικού της σχεδίου «Generali 2021».

Μέχρι το 2021, η Generali έχει θέσει ως στόχο, τις πράσινες και βιώσιμες επενδύσεις, ύψους 4,5 δισ. ευρώ και την αύξηση κατά 7-9% των ακαθάριστων εγγεγραμμένων ασφαλίστρων σε πράσινα και κοινωνικά προϊόντα.

- Advertisement -

Επιπλέον, τον Σεπτέμβριο του 2019 η Generali εξέδωσε το πρώτο Πράσινο δάνειο του ευρωπαϊκού ασφαλιστικού τομέα για ποσό 750 εκατ. ευρώ.

Σε ό.τι αφορά τις άμεσες περιβαλλοντικές επιπτώσεις, το 2018 ο Όμιλος επέλεξε ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές για το 88% της συνολικής της αγορασθείσας ηλεκτρικής ενέργειας.

Η δέσμευση της Generali για βιωσιμότητα επιβεβαιώνεται και από τους πολυάριθμους δείκτες βιωσιμότητας στους οποίους περιλαμβάνεται, όπως ο δείκτης Dow Jones Sustainability World, ο δείκτης Dow Jones Sustainability Europe, οι δείκτες MSCI ESG Leaders, FTSE4Good Europe και Euronext Vigeo Europe 120.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali στα Καλάβρυτα, με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

Για τα παραγωγικά τους αποτελέσματα βραβεύτηκαν οι πρώτοι του δικτύου, με ένα τριήμερο γεμάτο εικόνες, δράσεις και εκπλήξεις

Ταξίδι έμπνευσης και εξέλιξης στην Κίνα για τους συνεργάτες της Generali

Kάθε μέρα του ταξιδιού αποτέλεσε για τους ανθρώπους της Generali ευκαιρία προσωπικής ανάπτυξης και αλλαγής προοπτικής

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά και δυσαρέσκεια για τον Philippe Donnet

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών

Η Insurance Europe ανακοινώνει το 16ο Διεθνές Συνέδριο στην Κύπρο

Σε μια ιδιαίτερα σημαντική συγκυρία, καθώς η Κύπρος θα αναλάβει την Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Νέο επεισόδιο «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»: Χρήστος Γιαννούκας και «Όχι άλλα θύματα στην άσφαλτο»

Η συζήτηση αφορά μεταξύ άλλων τα «αόρατα» λάθη που κοστίζουν ζωές και τον ρόλο της εκπαίδευσης, του νέου ΚΟΚ και της τεχνολογίας

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών