back to top
21.9 C
Athens
Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025

Bancassurance: Σε κάθε γκισέ και μία … απόχη

Ένα κατεβατό με ανούσιες λέξεις και προτάσεις ακούει ένας πελάτης τραπεζών οι οποίες συνοδεύονται με ευφάνταστες διαβεβαιώσεις για την διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων. Στην συνέχεια σειρά ηχογραφημένων μηνυμάτων που μεταδίδονται από ρομπότ ώστε στο τέλος να γίνει, αν γίνει η σύνδεση με εκπρόσωπο πραγματικό της τράπεζας.

Ο πελάτης δεν πρέπει να σκεφτεί τι θέλει πρέπει να πει στο ρομπότ μία λέξη κλειδί ώστε ο αλγόριθμος να τον πάει στο επόμενο στάδιο. Αν η λέξη κλειδί δεν είναι σωστή, σύμφωνα με τον αλγόριθμο, το ρομπότ απαντά, λυπούμαστε δεν σας καταλαβαίνουμε. Εκείνη την στιγμή ο πελάτης δεν καλεί γιατί θέλει να γεμίσει το χρόνο του, αλλά γιατί έχει ανάγκη.

- Advertisement -

Εν συνεχεία, αν ο πελάτης καταφέρει να περάσει τους σκοπέλους ακούει μέγιστος χρόνος αναμονής δέκα – δεκαπέντε λεπτά, λυπούμαστε για την αναμονή δοκιμάστε αργότερα. Και η σύνδεση διακόπτεται. Κλείνει κάθε δίαυλος επικοινωνίας. Τέλος.

Η τράπεζα έκανε την δουλειά της, όπως την έχει ορίσει, ο πελάτης έμεινε εκτεθειμένος στον κίνδυνο.

- Advertisement -

Η Τράπεζα και το Bancassurance μας λέει ότι αυτό σημαίνει βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, αναβάθμιση υπηρεσιών και όλα αυτά τα ευφάνταστα. Ερωτά ο ανασφάλιστος ποια από τα δύο μέλη εξυπηρετεί αυτή η αναβάθμιση υπηρεσιών; Οι βελτιώσεις σχεδιάζονται ή δεν σχεδιάζονται προς όφελος όλων των μελών; Και όταν είναι μονομερείς και πρόκειται για χρηματοοικονομικούς οργανισμούς, οι Εποπτικές Αρχές γιατί δεν συγκεντρώνονται στο πρόβλημα. Μήπως αντί να κόβουν οι Αρχές βόλτες να κόβουν πρόστιμα τα οποία θα πληρώνονται;

Κάθε πελάτης που πάει σε ένα τραπεζικό γκισέ, ο υπάλληλος της τράπεζας είναι έτοιμος με μία απόχη να τον αρπάξει στα δίχτυα της. Μία λέξη να πεις για καταθέσεις και για ταξίδια .. ή ότι κυκλοφορείς έξω.. και ακούς ‘έχετε ασφαλίσει το πορτοφόλι σας’, ‘έχετε ασφαλίσεις τα κλειδιά σας, το ταμπλετ σας, το κινητό σας’. Και προσθέτει ο υπάλληλος της τραπέζης, ‘με μόλις 30 ευρώ πχ το χρόνο ασφαλίζετε το.. και είστε σίγουροι’.

Το πρόβλημα προκύπτει όμως όταν ο πελάτης βρεθεί σε ώρα ανάγκης, όταν δεν μπορεί να επικοινωνήσει με κανέναν, γιατί τα μηχανήματα και οι αλγόριθμοι δεν λύνουν προβλήματα, και όταν πάει να αποζημιωθεί που θα ζητά καλύψεις χωρίς να τις έχει.

Και εκεί ξεκινά η φήμη και δυσφήμιση του κλάδου.

Οι Εποπτικές Αρχές και οι Γραμματείες Καταναλωτών θα πρέπει να είναι πολύ αυστηρές όταν κάνουν ελέγχους όχι να κάνουν τα στραβά μάτια.  Δεν σημαίνει τίποτα η προηγμένη τεχνολογία όταν είναι στο πόδι και τοποθετημένη εκεί που δεν πρέπει.

Και δεν σημαίνει τίποτα, το βάζω υπαλλήλους να μιλήσουν να πωλήσουν και να κάνουν μαρκετινγκ ή δημόσιες σχέσεις, όταν οι ίδιοι δεν γνωρίζουν την αγορά και δεν σταθμίζουν του κινδύνους, αξιολογώντας ευκαιριακά.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ένα μάθημα ηγεσίας για τον ασφαλιστικό κλάδο από τον Γιάννη Χατζηθεοδοσίου

Η ηγεσία δεν περιορίζεται στην τυπική εκπροσώπηση ή στην ανάδειξη προβλημάτων· είναι κυρίως η ικανότητα να δείχνεις τον δρόμο

TikTok: Πάνω από 4,5 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα – Η πλατφόρμα που «γεννάει» τάσεις

Η πλατφόρμα έχει καθιερωθεί ως εργαλείο επιχειρηματικής ανάπτυξης, καθώς ενισχύει τη σύνδεση των brands με το κοινό και προωθεί την αυθεντική επικοινωνία

Ψηφιακή επικοινωνία και engagement: Το νέο παιχνίδι marketing στην ασφαλιστική αγορά

Η πρωτοβουλία της Εθνικής Ασφαλιστικής δείχνει τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο marketing στον ασφαλιστικό κλάδο

Χρήστος Μεγάλου: Η Εθνική Ασφαλιστική θα συμπληρώσει το πλήρες φάσμα προϊόντων της Πειραιώς

Πρόθεση της Τράπεζας, να γίνει ηγέτης και στον ασφαλιστικό κλάδο, με λύσεις που συνδυάζουν τραπεζικά, ασφαλιστικά και επενδυτικά προϊόντα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Προς απόκτηση του 100% της Eurolife Life η Eurobank

Yπεγράφη σχέδιο συμφωνίας με τη Fairfax - Οι αλλαγές στο ΔΣ

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Τα γκάζια και τα χειρόφρενα των ασφαλιστών

Ο Ανασφάλιστος διερωτάται γιατί η κυβέρνηση δεν εφαρμόζει τον νόμο που ψήφισε...

Ασφαλιστικές ώρα μηδέν, πόσοι μένουν, πόσοι φεύγουν

Ο Ανασφάλιστος βάζει στην εξίσωση πολλούς αγνώστους και ξέρει ότι δύσκολο θα είναι να βρει τη λύση με την πρώτη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Στις 18/10 η 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ζάππειο Μέγαρο

Θα αναδειχθούν όλα τα σημαντικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο και θα καταγραφούν προτάσεις προς την πολιτεία και τους αρμόδιους φορείς

«Λιγότερα, αλλά ουσιαστικά» – Το ηγετικό μήνυμα του Πέτρου Παπανικολάου της Allianz Group

Ο επικεφαλής στρατηγικών πρωτοβουλιών του ομίλου υπογραμμίζει ότι η αληθινή ηγεσία συνδέεται με την ικανότητα επιλογής όσων έχουν πραγματική σημασία

Ο Χάρης Αλεξόπουλος νέος Πρόεδρος στην Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος

Προτεραιότητα του νέου ΔΣ, η ενδυνάμωση της διαμεσολάβησης, η αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και η συνεργασία με θεσμικούς φορείς

Ο ‘Ομιλος HHG δωρητής μελετών για έργα στο Ασκληπιείο Επιδαύρου

Σημαντικό κίνητρο υποστήριξης, η ανάδειξη του Ασκληπιείου ως συμβολικού χώρου ολιστικής φροντίδας της υγείας, σωματικής και ψυχικής

Η Ατλαντική Ένωση επενδύει στη βιωσιμότητα και στην προστασία του περιβάλλοντος

Η εταιρεία εφαρμόζει σειρά δράσεων με στόχο την οικολογική ευαισθητοποίηση και την υπεύθυνη λειτουργία σε κάθε επίπεδο δραστηριότητας