Νέα Κέντρα εξυπηρέτησης πελατών αυτοκινήτου από την Interamerican

Στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής πολιτικής που εφαρμόζει, η Interamerican εγκαινίασε στο Αγρίνιο και στην Αργολίδα (μεταξύ Άργους – Ναυπλίου), δύο σύγχρονα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών που είναι ασφαλισμένοι με πρόγραμμα αυτοκινήτου και με οδική βοήθεια από την Εταιρεία.

Η Interamerican, προχωρώντας στην λειτουργία 8 συνολικά τέτοιων Κέντρων Εξυπηρέτησης πανελλαδικά και σε κομβικά αστικά κέντρα, υλοποιεί τον στρατηγικό σχεδιασμό της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών με τη συγχώνευση λειτουργιών εξυπηρέτησης στον χώρο του αυτοκινήτου. 

Στο σχέδιο προβλέπεται η πλήρης αξιοποίηση υποδομών, εξειδικευμένου προσωπικού, προηγμένης τεχνολογίας, αυτοματισμών και ταχύτητα στις διαδικασίες, ώστε να διεκπεραιώνονται άμεσα οι διακανονισμοί αποζημίωσης. 

Η λειτουργία των Κέντρων θα βελτιώσει, προς όφελος των πελατών, τις συνεργασίες και με τα συνεργεία επισκευής αλλά και την υπεύθυνη διαχείριση σωματικών βλαβών με εμπλοκή των υπηρεσιών της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας Interamerican.

Επισημαίνεται ότι η Εταιρεία καλύπτει ασφαλιστικά περί τα 420 χιλιάδες οχήματα, ενώ η οδική βοήθεια παρέχεται ως κάλυψη συμπληρωματική ή και ανεξάρτητη της ασφαλιστικής. 

Η Interamerican κατέχει ηγετική θέση στην οδική βοήθεια, με 700 χιλιάδες ασφαλισμένα οχήματα, εξυπηρετώντας κατά μέσο όρο 550 περιστατικά την ημέρα, ενώ ο κλάδος αυτοκινήτου της Εταιρείας αποζημίωσε το 2009 συνολικά 59.408 ζημιές.